Inseparabili


Inseparabili 

Eu sunt floarea, tu, petalele.
Eu sunt lanţul, iar tu, zalele.
Sunt razele, iar tu, lumina,
Eu sunt pomul, iar tu, grădina.
Şi uneori sunt steaua, tu, veşnic cerul,
Iar alteori sunt taina, iar tu, misterul.
Aş vrea să fiu eu câmpul şi tu, macii înfloriţi.
Aş vrea să fim mereu îndrăgostiţi.
Să fiu eu marea şi tu, ţărmul.
Eu să rămân femeia şi tu, omul.
Să te iubesc şi tu să mă adori.
Să strângem împreună mulţime de comori.
Iar bogăţia noastră să fie fericirea,
Iubindu-ne pe veci, vom şti ce-i nemurirea.
Published in: on July 7, 2011 at 11:29 am  Comments (27)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2011/07/07/din-suflet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 CommentsLeave a comment

  1. ya ya😀

    • 🙂

  2. frumos spus:)

    • Va multumesc enorm !😀

  3. Ce pot spune, decat ca fiecare lucru se leaga de altul.
    Atat de cursiv si frumos!:)

    • Iti multumesc din suflet ! :*

  4. frumos scumpa mea🙂 “Să strângem împreună mulţime de comori.
    Iar bogăţia noastră să fie fericirea,
    Iubindu-ne pe veci, vom ştii ce-i nemurirea.” …imbratisez🙂

    • Multumesc din toata inima !🙂

      O seara frumoasa si dulce !😀

      • la fel si tie big hug😀

        • Multumesc !😀

  5. Doamneee, câtă trăire, fată dragă
    În inima-ţi imensă,încape cred o lume-ntreagă!
    Madi şi Onu

    • Daaaa…. si este loc pentru toata lumea !😀
      😉

      Va multumesc mult !

  6. Doamne, cat de frumos ai scris, ce suflet ai…tot respectul meu >:D<

    • Ohhh !!!😀
      Iti multumesc enorm de mult , Moni !
      Te pup dulce !😀

      Sa ai o zi superba !♥

  7. Ce poezie superba! Felicitari! Tot ce scrii este atat de viu!

    • Multumesc din tot sufletul !🙂
      Ma bucur mult sa aud asta…😀

      O zi dulce !

  8. Prietenie sinceră.
    Kisses.

    • Una din melodiile mele preferate…😀
      Multumesc enorm!😉

  9. ce legemant frumos si pur felicitari, fericiti cei care traiesc legamantul asta 🙂 Dumnezeu sa va ajute🙂

    • Va multumesc tare mult!

      O zi frumoasa, cu multe bucurii!🙂

  10. Foarte sensibil poemul!

    • Multumesc tare mult !😀

      O zi dulce!😉

      • Multumesc draguta!

  11. Poezia e sensibila, dar “vom ştii ce-i nemurirea” e incorect.
    “vom şti ce-i nemurirea” este forma corecta. “ii” se foloseste doar la persoana a doua singular.
    Te rog sa nu te superi.

    Nu e nevoie sa-mi aprobi comentariul, chiar te rog sa n-o faci, fiindca intentia mea nu e sa te necajesc, ci doar sa te corectez, fara pretentii de mare om de litere.

    Spor la scris!

    • Ma bucur din suflet ca mi-ati atras atentia, aveti dreptate si nu ma supar, va multumesc tare mult!

      O seara frumoasa si toate cele bune!🙂

  12. Always so beautiful…blessings to you my sister!

    • Thank you very much !


Leave a Reply

