De dor


De dor 

Un zâmbet curat cu aripi de dor,
Aşteaptă-l te rog, am să vin în zbor
Să ţi-l presar pe gene, cu stropul iubirii,
Iar tu o să-mi cânţi, cântecul fericirii.

Nu spune nimic, eu am să vin să-ţi şoptesc
Să-ţi şoptesc mereu cât de mult te iubesc!
Iubirea e sfântă şi sfântă-i iubirea
Totul e clar, această-i sortirea !

Cu paşii grăbiţi, mă îndrept spre tine,
Inima-mi bate tare, inima ta-i la mine.
Visez să plutesc, să plutim pe nori
S-avem aripi de îngeri din noapte până-n zori…

Îngerul eşti tu cu chip strălucitor,
E chip permanent şi nu trecător.
Şi mergem spre cer pe trepte de flori,
Pictăm fericirea în mii de culori.

Ne-apare în drum un trandafir minunat
Este-nflorit şi tare încântat.
E-nconjurat de lumina, cu mii de petale,
Totul e frumos ! Nimic nu ne stă-n cale…

Published in: on July 11, 2011 at 11:40 pm  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2011/07/11/de-dor-click/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 CommentsLeave a comment

  1. Fain😀

    • Multumesc !!!

  2. Ms. Denisa Aricescu. A love that encourages people to work. Both in the field to build a beautiful building, as well as in literature and poetry.

    A love of something, whether people or goods, unfortunately, will not last long. love will turn into an obligation to take care of people or goods.

    This is your old poem, there are different ‘feeling’, when this poem was just written and read directly, rather than read a few years later.🙂

    • Thank you !
      😀

      You’re right !

  3. ..:)

    • 🙂

  4. “Un zambet curat cu aripi de dor,
    Asteapta-l te rog, am sa vin in zbor…”

    Ai plecat spre o alta cale.
    Cata tristete si cat dor…
    Si da, stiu ca esti aici aproape
    Si stiu ca asta-i doar un simplu dor…

    Te imbratisez cu-n mare dor! :(….>:D<

    • Multumesc frumos, Lala…:D

      Mi-este dor de tine… >:D<

  5. Visez sa plutesc, sa plutim pe nori

    S-avem aripi de ingeri din noapte pana-n zori…

    Frumos vis. Pacat ca-i doar vis

    • …parca te vezi plutind, asa-i ??!

      • falling

        • eee…

  6. Of all the likes, yours radiates the loudest.


Leave a Reply

