Dorinţa


Dorinţa

“-De ce viaţa este grea?”,
Mi-am pus această întrebare
Eu nu mai pot trăi aşa
Sunt că o plantă fără soare…

Aş vrea să fiu şi eu o stea
Să ştiu culorile iubirii,
Ar fi frumos să fiu ca ea,
S-ajung pe culmea fericirii.

Aş vrea să fiu un copăcel,
Să mă-ncalzesc la raza ta,
Să fiu mereu eu ca şi el,
Tu să fii soare, eu să fiu stea.

Published in: on July 22, 2011 at 10:08 pm  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2011/07/22/dorinta-click/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 CommentsLeave a comment

  1. :-<…superba poezie…:X

    • Multumesc Loredana !!!

  2. Copăcico🙂

    • 😀
      Da… dar parca tot mai mult mi-as dori sa fiu o stea !

      • poti fi un copacel plin de stelutze🙂 De ce nu?😉

        • Hmm…
          La asta nu m-am gandit !
          …plin de stelute si vise !

        • 🙂

        • ..parca suna mai bine, nu?!

        • ideal:)

        • Multumesc !

        • si … vezi ca nu ai mai compus nimic cam de multishor🙂

        • …mare parte din timp am fost ocupata …
          O sa-mi reiau activitatile sper cat de curand !🙂

        • Fanii te asteapta😉

        • …sa inteleg ca cerul cu toti prietenii lui…😀
          …si mai ales foile albe lasate deoparte…

        • 🙂😉

  3. […] Denisa, pentru inocenta si talent: Dorinta […]


Leave a Reply

