Ea a venit,iar eu am aşteptat…


Ea a venit,iar eu am aşteptat… 

Aud. Aud în urma mea
Păşind grăbit-o stea.
Mă-ntorc, mă uit…mă uit
Oh, ce păcat! Eu, doar am intuit.

Şi totuşi…a început să strige.
Cu glasul ei suav îmi zice :
“Ce mult am aşteptat să vin ! ”
Grăbesc să merg, dar ea : ” Mai stai puţin ! “
Şi m-am oprit. ” Ce bine c-ai rămas ! ”
Dar eu îi spun frumos :” Te rog, mai fă un pas!”
Se-apropie uşor , şi o privesc… “Eu sunt… ”
” Te rog,eu vreau doar să ghicesc ! “
” Ştiu cine eşti steluţă fermecată ! ”
Şi a-nceput să plângă :
“Am fost abandonată ! ”
De mâna am lăsat-o să mă strângă…
Şi-apoi a început a-mi povesti,
Eu am lăsat-o tot a-şi aminti,
Mi-a spus că-i doar o simplă stea
Şi-a fost trimisă să afle dragostea.De-atunci păstrez în suflet această întâmplare,
De atunci şi până acum…e doar o alinare,
Ce mă ajuta să-mi recapăt fericirea
În suflet mi-a pătruns odinioară, doar ce-i frumos: iubirea!

Published in: on September 15, 2011 at 10:18 pm  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2011/09/15/ea-a-venit-iar-eu-am-asteptat%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. frumos😛

    • multumesc…

  2. o poveste imaginara, f frumoasa😡

    • multumesc Lorycel…

  3. Yes, the magic star. You will not be abandoned again. There is always a magical star who follow your footsteps. I’ll get you the moon. And take it to go where you like. : D.
    Thank you, you are good …

    • Thank you !!😉

  4. “…De-atunci pastrez in suflet aceasta intamplare,

    De atunci si pana acum…e doar o alinare

    Ce ma ajuta sa-mi recapat fericirea

    In suflet mi-a patruns odinioara, doar ce-I frumos: iubirea!…”

    lovely…

    • Thank you very much !:D:)


Leave a Reply

