Fulg de nea


Fulg de nea 

Vine-ncetişor un fulg alb de nea,
Stă şi mă priveşte, lucind ca o stea.
Pluteşte apoi drept în palma mea
Şi mă întreabă ruşinos aşa:
-Draga mea fetiţă,
Cu fundă-n codiţă,
Vino şi m-ajută, să nu mă topesc !
Căci mi-e dor de-ai mei şi mă rătăcesc.
-Eu te-aş ajuta,
Fulg micuţ de nea
Dar eu cum să fac
…să-ţi fie pe plac ?
Eu aş încerca, să rămâi aşa
Dar sincer nu pot
Din greu să te scot.
Tu te vei topi
Şi tot vei muri.
El privi la mine trist şi în tăcere.
Inima-i s-a stins, s-a stins de durere.

Published in: on December 19, 2011 at 7:07 pm  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2011/12/19/fulg-de-nea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 CommentsLeave a comment

  1. Bietul fulg de nea!🙂
    Am mai citit pe net o poezie ”Rondelul fulgului de nea” care vorbea tot de soarta trista a unui fulg de nea insufletit.Imi plac poeziile tale, imi face placere sa le citesc.:)

    • Eu cred ca si fulgii de nea au viata ! Multumesc din suflet !!!! Ma bucur mult…🙂

  2. Hello! to my neighbor , I wish you a pleasant rest of the day and all the best!

    • Hello ! Thank you too…😀

  3. e o poezie foarte dulce. Felicitari, Eda! *

    • Multumesc din suflet !
      Este una dintre primele mele poezii..😀

      • cu mare placere🙂🙂🙂

  4. buna , imi plac poeziile tale, mai ales cele care sunt pentru aceasta perioada😉

    • Bun venit !!!

      Ma bucur tare mult sa aud asta…😀

      Multumesc din suflet pentru apreciere !

  5. Si-o povestioara dulce… ca firul si firescu vietii:
    “Eu as incerca, sa ramai asa

    Dar sincer nu pot

    Din greu sa te scot.

    Tu te vei topi

    Si tot vei muri.”
    Bravo!:):*

    • Iti multumesc enorm de mult !
      Te pup dulce dulce…😀

  6. timpul e doar un concept uman .. da au viata si fulgii de nea si fluturii de catifea ,🙂..si florile din margea .. 🙂 totul este viata o viata gingasa ,.o viata frumoasa ,.. si pura .. . minunate ganduri in vers si in opinia mea ai surprins si relevat adevar .., frumos si felicitarile mele Eda .

    • Va multumesc enorm de mult , domnule Liviu !😀
      Sa stiti ca mie imi lasa un gust amar , incetarea vietii fiecarui suflet…😦
      …ar fi multe de spus si totusi , prea putin !

  7. nah ca sunt domn fara sa stiu fie cum spui tu🙂 .. totul este etern .. si sufletul este nemuritor .. cei care au plecat .. sunt prezenti ..suntem educati sa nu i vedem dar omul cu sufletul deschis vede totul .. fi vesela si canta bucuria in cuvant nu teme sfarsitul atinge nemurirea in iubire ! o zi minunata si plina de implinirii!

    • Va multumesc tare tare mult si aveti dreptate …asa este !🙂

  8. Bună ziua Eda
    Vă doresc o zi plăcută.
    Mulțumesc mult.

    • Fruuuuumos!😀

      Multumesc enorm de mult.😉


Leave a Reply

