Simplu surâs


Simplu surâs 

Fulgii de nea se lovesc de geam.
Sclipirea zăpezii în suflet o am.
Aş vrea să-ţi trimit o rază de lumină,
Dar privirea ta e mult mai divină.

Ştii, aş vrea să îţi spun ce mult te iubesc
Adun fulgii de nea şi ţi-i dăruiesc.
Zâmbetul dulce şi lacrimi măreţe.
Se-ntâlnesc în surâsul celor două feţe.

Nu vreau să dispară nicicând, niciodată !
Iubirea dintre noi să fie furată.
Cu inima curată o să-ţi cânt de dor.
Tu eşti iarnă blândă, tu n-ai suflet gol.

Urmează-mă acum, urmează-mă mereu,
La tine în suflet vreau să fiu doar eu.
Când noaptea se lasă, mă aşez la fereastră.
Să văd steaua dulce cum mă veghează.

Tu, visul dulce blând.
Eu, doar eu enigmă ce moare visând.

Published in: on February 14, 2012 at 6:11 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2012/02/14/158/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. Multumesc pt poezie iubito si vreau sa te vad si peste cativa ani ca o sa scrii cu acceasi pasiune versuri minunate.

    Te iubesc enorm:X:X:*:*

    • Ma bucur foarte mult ca ti-a placut surpriza asta, Mih !Da…imi doresc sa mai scriu poezii, pentru ca tu esti sursa mea de inspiratie…

  2. […] Atlantisra, Carla, Colţu cu muzică, Eda, G1b2i3, George, Ioan Usca, Mirela, Ragnar, Robert, Rokssana, Schtiel, Shayna, Vizualw Rate this: […]

  3. Ce poate sa te inspire mai mult in creatie decat iubirea…:)
    Te imbratisez, suflet iubitor!

    • ..si visarea , scumpica mea ! :D:D

      • Asa e…Ceva caracteristic tie, care sa te deosebeasca de altii:)


Leave a Reply

