Când te-am întâlnit…


Când te-am întâlnit… 

În acea seară priveam tăcută.
Cerul era înstelat şi te-am zărit acolo, undeva departe.
…luminai pe cer
Când te-am privit ai luminat şi mai tare…
Eram aici , tăcută în grădina fericirii ,
Un trandafir firav printre flori colorate.
Atunci eu te-am chemat şi ai venit…
Ai coborât şi te-am primit între petale.
Eu te-am numit ” Steaua mea cu ochii verzi “,
Şi ai venit la mine şi suntem împreună.
Tu, stea…
Eu,trandafir…
Şi te-am învăluit cu petalele iubirii mele ,
… iar tu m-ai luminat cu dragostea ta.

Published in: on April 15, 2012 at 7:03 pm  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rosedeny.wordpress.com/2012/04/15/cand-te-am-intalnit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 CommentsLeave a comment

  1. Please include English translation.🙂

  2. când te-am întâlnit
    te-am şi compătimit
    eu pacoste plăcută
    acum amândoi duşi de plută.

    • Oare asa sa fi fost ?!🙂

      • se poate să fi fost
        să poate să nu
        cert e că nu ne doare nici în dos
        încă suntem unu’
        :))

        • viata ne da de ales,
          noi suntem cum dorim
          ce poate fi-nteles,
          e ca ne iubim .🙂

        • şi ne iubim nimicindu-ne
          până devenim cenuşă
          şi nimeni nu ştie dacă renaştem
          ca-n poveşti

          mai bine vers alb, :))

        • … e greu de gandit
          ce se va-ntampla
          renastem sau nu,
          nu ne vom schimba …

        • căci ne modelăm în funcţie de necesităţi
          şi când din tine fac o necesitate
          se lasă cu …
          nu ştiu cu ce
          poate că ăsta ţi-e farmecu’

        • e greu sa ne dam seama …
          sau poate “sa fi necesar”,
          e ceva firesc…
          si totusi e frumos sa oferi “te iubesc” !

  3. Pur si simplu: imi place!

    • Ma bucur !😀


Leave a Reply

