Ultima speranţă


Ultima speranţă 

Adie vântul lin şi frunzele foşnesc
Şi spre pădurea deasă , acum stau şi privesc.
Aş vrea să mor în codru, pe frunzele căzute,
Sicriu să-mi împletesc, din crengi, din ierburi multe.

Şi vântul ce adie să mă îmbrace-n flori,
Luna să-mi fie mamă şi stelele, surori.
Pomii să mă vegheze şi brazi să mă sărute…
Şi păsările codrului, un cântec lin, să-mi cânte.

Izvorul să mă plângă cu lacrimile-i reci.
Iar tu , noapte haină, p-aici să nu mai treci !
Mi-e frică de-ntuneric, de beznă şi de ploi,
Mi-e teamă că iubirii nu-i pasă de noi doi.

Şi cerul să rămână albastru cum e marea.
Soarele auriu să-mi lumineze calea.
Să-mi împletesc cunună din razele-i fierbinţi.
Luceafărul şi luna , să-mi fie buni părinţi.

Şi în văzduh plutind ca pasărea de foc,
Eu, nu găsesc odihnă, lumina şi nici loc.
Pădurea înverzită îmi dă câte-o speranţă,
Şi să iubesc din nou… e ultima mea şansă.

Oare mai pot iubi, vieţii… aripi să-i dau?
În ceasul trist al serii, pe gânduri am să stau.
Vântul, văzduhul,luna, izvorul şi cu zarea…
Cu toţii, fraţi îmi sunt şi soră mi-este marea.

Aş mai avea o şansă…de vei veni la mine.
Să nu-mi aduci tristeţe, nici lacrimi, nici suspine.
Şi tot ce mi-a rămas … e încă să mai sper !
Că voi rămâne stea…acolo, sus …pe cer !

Published in: on April 25, 2012 at 4:46 pm  Comments (31)  

31 CommentsLeave a comment

  1. cine spunea ca eminescu a fost geniu???:D

    • Eminescu va ramane Eminescu … poet ce nimeni nu-l va-nlocui vreodata !!! O zi minunata !!!

      • nimeni nu e de neinlocuit! eminescu a ramas un nume mare, liric sunt multi altii care, cred eu, merita aceleasi remuneratii de care si eminescu a avut parte, sau cei care l-au ridicat “in slavi” au avut parte… fiecare se diferentiaza prin ceva…mie 1u nu-mi place eminescu, dar poezia ta imi place… chiar am citit-o de cateva ori. o seara placuta!

        • Asa este, fiecare om are pararile sale… Iti multumesc din suflet pentru apreciere !!! Sa ai o zi minunata !!!🙂

  2. I wish I could translate your poem, I’m sure it is beautiful!

    • Thank you !!🙂

  3. thanks for the “like” at missiontochad! hope you find other items worth “liking”!

    • …🙂

  4. I’m sure Google translated it as good as it can get, but I’m under impression that a lot was left behind. I liked what I’ve just read.

    • Thank you !!!! Have a nice day !!!🙂

      • Thanks. Very windy here. And rainy. But I’ll try my best😉 Have a lovely one yourself.

        • 🙂

      • Thanks for following me🙂
        My blog isn’t very creative though.

        • … :):)

  5. I translated and this was so very beautiful. I love your work! Linda

    • Thank you very very much… I’m happy to hear that … I am delighted…🙂

  6. Plângi frumos, ca un pârâu rece și cristalin de munte🙂

    • Cam asa este… multumesc din suflet pentru aceasta descriere superba !!!!😀

      • Am eu o sensibilitate pentru tine, nu stiu de ce…

        • …sa multumesc?!
          ce mai pot spune?🙂

        • 🙂

        • orice, esti poeta🙂

        • Sincer…nu’s poeta….
          Imi las sufletul sa asterne cuvintele pe hartie…🙂

        • foarte frumos spus … esti ca o poezie pe hartie, atunci …

        • Multumesc frumos !😀

        • ma mai gandesc eu la niste metafore pt tine, deloc exagerate🙂

        • …ma faci sa rosesc…😉

        • ei, na:)

  7. No comment! E mult prea plina de atatea sentimente, ganduri, vise!
    Bravo!:)

    • Waw…:D

  8. Reblogged this on lost creek publishing.


Leave a Reply

