Zână, tu eşti


Zână, tu eşti 

Te privesc că pe o zână
Căci zână, tu eşti
Şi vântul adie şi vrea să îmi spună,
Că eşti zână adevărată şi nu din poveşti.

Te privesc că pe o primăvară
Ce vine cu flori..
Te aştept că pe un soare
Ce apare în zori.

Te-am zărit în pădure,
Zână pădurii erai
Izvorul nu-nceta să murmure,
Luminişul pădurii erai şi zâmbeai…

Te zăresc, te iubesc, te admir şi te simt
Pentru mine eşti viaţa şi tot ce e bun,
Adevaru-i acesta şi nu pot să mint.
Şi cuvântul “mama” nu-ncetez să-l spun.

Published in: on May 13, 2012 at 5:53 pm  Comments (46)  

46 CommentsLeave a comment

  1. very nice verses. thank you for sharing.

    • Thank you !!!!🙂

  2. uite si tu vb dsp padure

    • Da, asa este …dar nu in adancurile padurii..acolo unde domina intunericul …

      • padurice

        • Cam asa ceva… sa fie o raza de lumina care s-o prind in palma …si sa nu-i mai dau drumul…🙂

        • hei, nu mai fi asa posesiva:)

        • … e doar o speranta de care ma agat tot timpul , Radu !😀

        • ce sa zic, agata te cu credinta:)

        • Ok…asa voi face ! Si iti voi trimite si tie o parte din raza…😉

        • merci

  3. Denisa scuză-mi indiscreția, dar aș dori să te întreb: Tu ești autoarea poeziilor? Te urmăresc de ceva timp, îmi plac foarte mult și nu știam dacă tu le-ai scris sau nu.

    • Da … toate poeziile sunt scrise de mine ! Hmm…asta suna a neincredere…🙂

      • Mai degrabă uluire…🙂 Scrii foarte frumos.

        • Multumesc frumos … Ma bucur ca iti place !!!

  4. Am cochetat și eu cu poezia, cu un deceniu în urmă, dar m-am oprit…din diverse motive. Doar una am avut îndrăzneala s-o public. Oricum pare un fel de “Cățeluș cu paru’ creț” pe lângă ce scrii tu. :))))

    • Hmm…ce sa zic , nu e tarziu… poti continua din nou cu poeziile ! Multumesc …

  5. Are you f**king kidding me?!…
    Adică…scuze. Mulțumesc mult! Means a lot! Dar totuși… Tu scrii atât de frumos încât mi-am luat inima-n dinți și te-am întrebat dacă-s creeatia ta, pentru că nu-mi venea să cred. Un asemenea compliment din partea ta e morale boosting. Saru’mana!
    Hmm …chiar că o să mă mai gândesc dacă să scriu iar. Sau…dacă să mai public din ce-am scris în 2001-2002. Thanx!

    • Multumesc inca o data … Si astept sa citesc noile tale poezii !!!🙂

  6. Beautiful

    • Thank you !!!🙂

  7. As always Eda…beautiful!

    • Thank you very much, Rhonda !!!! :d

  8. foarte frumoasa poezia….felicitari si la mai multe

    • Multumesc din suflet !!!😀

      • meriti sa fi feliicitata pt aceste poezii….mie imi plac toate:X:X:X:X:X

        • Ma bucur ca iti plac … Multumesc înca o data!

      • cand apare urmatoarea poezie?:X:X:X:X:X

        • O sa apara… Sufletul va cere asta !😀🙂

  9. ador🙂 !!!

    • Multumesc din suflet ! O seara placuta…:)

  10. Din poeziile tale nu reise decat ca esti o persoana foarte speciala,cu un suflet cald,care crede in D-zeu si iubeste natura> sa stii ca am ramas profund impresionata de ceea ce am citit :-*
    Astept noi poezii care sa ma surprinda la fel de placut!
    Bravo Deny:X:X >:D<

    • Asa este Mihaela, iubesc natura si tot ce tine de ea, cred in Dumnezeu si iti multumesc din suflet pentru aceste cuvinte minunate … Sa ai o seara placuta … Te pup ! :D: )

  11. Thank you for sharing .Beautiful poetry!

    • Hello! Thank you, Stefan !!!😀

  12. Eda ! I promised you something and I did it.

    • Thank you so much, Stefan !!!😀🙂 It’s excellent…

  13. Poezia e aşa, finuţă, ca şi tine. Cel puţin aşa îmi pari, în poza de la avatar.
    Multă inspiraţie!

    • Multumesc din suflet !!!😀 Bafta multa si tie…

  14. Reblogged this on PRESIDENTS OF THE SOLAR SYSTEM.

  15. A wonderful gift of words

    • Thank youuu !🙂

  16. Intotdeauna vor exista versuri pentru Mama ta, stiu asta:)
    Te felicit pentru poezia dedicata Mamei tale!:*

    • …da !😀
      Iti multumesc din tot sufletul !😀


Leave a Reply

