Dorinta tainica


 

Dorinta tainica

 

Era demult, candva… era o zi de vara,

Si soare mult era, frumos era afara.

Tu ai aparut in viata mea, iubire,

Iar eu, nici ca stiam pe-atunci de fericire.

 

La inceput credeam ca e o simpla joaca,

Un singur dor aveam, credeam ca o sa treaca.

Mereu eu am crezut in dragoste si-n tine,

Iar, crede-ma, de-atunci imi este tare bine.

Nu vreau sa ma ranesti, nici sa ma faci sa sufar,

Atunci ar insemna sa fiu precum un nufar.

 

Sau poate viata mea asa este sortita

Un singur lucru cer, atat : sa fiu iubita.

Fara sa stau pe ganduri, repet si nu gresesc ;

La sufletul tau cald, sa-i spun ca il iubesc.

E singura dorinta ce-as vrea s-o intelegi.

Toti alergam departe, tu unde vrei s-alergi?

Urmeaza pasii mei… Te rog! Si-atunci vei sti…

La mine alergand vei sti, doar  “a iubi”.

Urmeaza-ma de vrei si cred ca-ti va fi bine!

Iubirea mea e pura si numai pentru tine.

 

 Macar o sa-ntelegi sper ca iti vei da seama

E singura dorinta, sa nu mai stiu ce-i “teama”.

Unde esti tu speranta? Te rog sa nu te-ascunzi !

 

Mai da-mi atat: rabdare…ca-n suflet sa-mi patrunzi.

Iertare-ti cer iubire, dar nu stiu de-am gresit ?!

Hai, spune-mi tu raspunsul ! De ce eu m-am sfiit?

Acum eu stiu … caci tu m-ai invatat.

Iubirea s-o gasesc, chiar daca-am asteptat.

Published in: on May 16, 2012 at 4:49 pm  Comments (28)  

28 CommentsLeave a comment

  1. foarte frumoasa :>:X:*

    • Multumesc frumos, Mihaela !🙂

  2. Wow. Michael is a really lucky dude… I hope he can read it like i did.🙂
    În altă ordine de idei, credeam că doar Eminescu’n Glossa se joacă atât de frumos cu …cuvintele.
    M-am îndrăgostit de stilul tău de-a scrie. Bravo Denisa!

    • Ma bucur si multumesc din suflet !!! Sufletul de fapt e cel caruia ii place acest joc de cuvinte…😀

      • Ok, Denisa. Atunci sincer și cât poate de platonic, m-am îndrăgostit de sufletul tău care produce așa ceva… Minunat!

        • …. Ok, multumesc!🙂

  3. felicitari ,ingeras de lumina🙂 …pup si imbratisez ,seara frunoasa ca tine

    • Multumesc din suflet, Carla…Cuvintele tale m-au emotionat !!!😀 … O seara minunata si tie..:D Te pup…

  4. Foarte frumos! Mihai trebuie să fie foarte fericit! 😉

    • Multumesc din suflet…😀 :)… O seara deosebita iti doresc !😀

  5. Numai cuvinte frumoase si sincere, pline de emotie si intense. Esti mereu o placere pentru suflet.

    • Vaaaii … Multumesc din suflet, Mihaela !!! Emotii mari in seara aceasta… Nu stiu cum sa multumesc pentru aceste cuvinte minunate tuturor..😀

      • Este meritul tau si rodul unei iubiri mari ^^!

        • Multumesc frumos ! Te pup…😀

  6. Very nice. makes me special satisfaction with reading your poems . really nice write write from the heart and soul from the depths , it is a virtue

    • Thank you very much, Stefan !!!😀 … I’m happy to hear that…🙂

  7. frumos. tare, frumos!🙂

    • Multumesc din suflet !!!🙂 …O seara placuta …😀

  8. Mai da-mi atat: rabdare…ca-n suflet sa-mi patrunzi.

    Iertare-ti cer iubire, dar nu stiu de-am gresit ?!

    Hai, spune-mi tu raspunsul ! De ce eu m-am sfiit?

    Acum eu stiu … caci tu m-ai invatat.

    Iubirea s-o gasesc, chiar daca-am astepta

    Nice!

    • … Thank you !!!😀

  9. poeziile tale sunt superbe.:)

    • Multumesc din suflet, Alexandra !!!🙂

  10. Beautiful Poem.

    • Thank you very much !😀

  11. Superba poezie…superba dedicatie!:):*

    • Multumesc scumpica mea dulce !😀

  12. Reblogged this on lost creek publishing.


Leave a Reply

