Tristeţe


Tristeţe 

De ce cu soarta Doamne m-ai lovit?
Să am un suflet trist şi istovit,
Să am doar lacrimi pe obraz, durere
Să plâng eu mult, să plâng doar în tăcere.

Şi simt că într-o zi eu mă voi duce,
Căci viaţa mea acum e la răscruce.
Eu, nimănui nu dăruiesc o viaţă ca a mea,
E ca un pom uscat sau ca o stinsă stea.

Am inima firavă şi sufletul bolnav,
Eu ţi-am slujit iubire, ţi-am fost precum un sclav.
Nu, nu m-ai preţuit… N-ai să mă preţuieşti,
N-aş vrea măcar în ochi, acum să mă priveşti.

Am vrut să fiu ca floarea ce înfloreşte-n mai.
Şi de la tine viaţă, iubire să îmi dai.
Mi-ai dat doar nesperanta şi dragoste-otrăvită…
Mi-aduci nefericire, am fost nefericită !

O clipă de iubire şi ani de suferinţă,
Cu lacrimile mele s-alerg doar spre căinţă…
Nu, nu mai vreau durere şi nici însingurare,
Simt inima cum tace şi creierul cum moare.

Nu, nimeni nu va plânge şi nu va suferi,
Nu, nimeni n-a iubit şi nici nu va iubi.
Eu am cerut iubire, nu vreau din nou să cer.
O ! Doamne , fie-ţi milă şi-nălţă-mă la cer.

De iad mi-e groază, frică… şi-aş vrea să merg în rai…
Îţi cer prea multe Doamne…când fericire n-ai.
O! Doamne, iartă-ţi robul ce plânge pe pământ,
Iartă-l pe cel ce doarme, acolo în mormânt.

Pe lumea-aceasta rea când eu nu voi mai fi,
Când pomii toţi vor plânge şi strugurii din vii,
Citeşte tu, străine… doar rândurile mele,
În viaţa sunt şi bune, dar foarte multe rele.

Published in: on May 29, 2012 at 10:06 pm  Comments (27)  

27 CommentsLeave a comment

  1. I know it may be hard at the moment, but someone will eventually come along who allows you to bloom in May, or any other month.

    • My boyfriend helps me at all time to get over problems..😉

      • He is a blessed man!

        • Thank you !!!😀

  2. De mers pe jos, deşi vântul kontaian interesat de ei
    Piciorul păşit în stradă liniile
    de căldură,
    ploaie,
    vânt,
    să nu fie o barieră
    “Ar putea”

    Piciorul meu trebuie să fi părăsit partea de trotuar rutier
    deşi,
    Nu Intact,
    Perfect,
    Diverse acte si Milioane
    Dar, este tălpile mele pijakkan
    Indiferent de încărcătura, totusi se elimină tălpile mele picioare.
    Duhul …….

    #-sorry if things go wrong, I use the google translation-#

    • Thank you for your translate .. I don’t understand but ..it is interesting…😉

  3. Mare dreptate ai Deny!!!
    Mult prea multe rele sunt pe pamant si atat de putine bune…

    • Multumesc frumos… Viata face sa existe lucruri bune si rele… Si ma tot intreb si eu … De ce ?😉

  4. E foarte frumoasa poezia dar nu ne-am inteles in ce am spus…..astept cu nerabdare o poezie vesela :*:*:*:*:*

    • Asa este… am spus, dar n-am spus cand… O sa urmeze candva si o poezie vesela … Multumesc frumos pentru apreciere !!!🙂

  5. poeta suparici! capu’ sus ca-i plin de printi. la vremea lui se va arata!
    be smart and wait!🙂

    • M-ai facut sa zambesc citind comentariul tau… :)…Multumesc pt incurajare !!!

      • e bine sa zambesti.🙂

        • Asa este, dar nu poti mereu sa zambesti…🙂

  6. Frumoasa poezia, dar presupun si sper ca a fost numai din imaginatie ce ai scris, nu ai si simtit atata tristete.:)

    • Da si nu, Mihaela… Multumesc frumos !!! Iti doresc o seara minunata…🙂

  7. Sper sa nu aiba legatura cu realitatea ci doar cu imaginatia ta.

    • Si eu mi-as dori asta… E greu atunci cand simti ca nu mai ai putere… In ce speranta sa mai cred?

      • Sa crezi in tine!

        • Ok… Multumesc !😉

  8. Down the river – TB

    Now who would want a life like mine?
    I have only sadness to fill a great river.
    My soul is sick and my heart…it aches,
    In the rivers, I drown my sorrows,
    for in them, it’s me, that forever bathes.

    Hi Denisa, I read your poem and I thought I’d give you one back. Words are fluid and so are ideas. So here’s one from me to me. Have a nice Friday.

    • It’s super …: D…Thank you too !!!🙂

  9. “Dumnezeu are patru daruri pentru tine:
    O SOLUTIE pentru fiecare problema;
    O LUMINĂ pentru fiecare umbră;
    Un PLAN pentru fiecare zi de mâine
    Si BUCURIE pentru fiecare întristare.”….:)

    • Da , frumos spus !

      Multumesc enorm…😀


Leave a Reply

