Te-ai dus, copilărie…


Te-ai dus, copilărie… 

Stau şi privesc tăcută-n zare…
Mă uit cum se-ofileşte, biata floare.
Şi cum rămâne tristă şi pustie,
Te-ai dus, frumoasa mea, copilărie !

Şi la cireşul din grădină , m-ascundeam…
Şi câte-n lună şi în stele-i povesteam.
Durerea mea din suflet, el ştia.
Te-ai dus prea repede, copilăria mea !

Stăteam şi ploaia o priveam prin geam.
La ea întotdeauna, durerea îmi plângeam.
Doar glasul ploii, pe-atunci, mă mângâia
Şi tristă ai plecat, copilăria mea !

În nopţile senine… eu , stele numărăm.
Şi luna mă privea, ştia cât sufeream.
Stăteam ore în şir şi adormeam plângând.
Te-ai dus, copilărie… şi m-ai lăsat oftând !

Şi întrebări o mie în suflet le strângeam.
“De ce oamenii mor?”, pe-atunci nu-nţelegeam.
Un singur lucru, atât, inima mea ştia,
Că ai să pleci cândva, copilăria mea !

Aş vrea că timpul asta, să-l pot da înapoi…
Să fiu copil din nou, s-alerg din nou prin ploi
Şi să renasc ca floarea ce creşte pe câmpie.
Te-ai dus fără să-mi spui…
Te-ai dus, copilărie!

Published in: on June 9, 2012 at 5:47 pm  Comments (74)  
Tags: , , , ,

74 CommentsLeave a comment

  1. Amazing …

    • Thank you !!!😉

  2. Thanks for the like on http://wp.me/p2iCZ5-to . I wish I could read your blog!

    • You’re welcome…🙂

  3. Are any of your posts in English?

    • No , you can try to translate with Google Translate…🙂

      • Hate to show my ignorance, what language is it?

        • Romanian….🙂

        • I never would have guessed, thanks.

          How important is the coming US Presidential election ween there?

        • I have no time to engage in political activity.😉

  4. Foarte frumoasa poezia, Eda, ca toate poeziile tale de altfel. Iti multumesc pentru ca le impartasesti cu noi.
    Foarte adevarat spui, tare repede s-au mai dus anii copilariei, e bine ca ne raman amintirile… amintirile cele mai frumoase.
    Iti doresc o seara minunata, Eda!🙂

    • Iti multumesc din suflet pentru apreciere. Lucrul ce ma intristeaza si ma apasa este ca …parca prea repede trec toate… Nu mai avem timp sa ne cunoastem pe noi insine… O seara minunata iti doresc si tie, Stefania !!!

  5. Una dintre cele mai bune le-am citit şi extrem de sfâşietoare

    • Multumesc ! ( Thank you ! )

  6. Salutări prieteni🙂
    Sunt interesat în scris dvs.
    Am cerut permisiunea de a pune link-ul pe blog-ul la prieteni blog-ul meu

    • Ok..🙂

  7. in fapt, particularitatea poeziei tale e tumultul, scurgerea insesizabila a unui timp pretios fara ca sa fie perceput si asociat temeinic mai apoi, decat cu oarecare regrete…
    timpul, bata-l vina!🙂

    • Asa-i ! Simt cum timpul ma doboara…

  8. Bună și bine te-am găsit! Frumoase versurile tale, dar să știi că e tare reconfortant să faci la maturitate-ca să aleg un cuvânt:d- măcar o parte din lucrurile pe care le făceai când ești copil. Crede-mă😀 Dacă treci peste acuzele de nebun/nebună pe care ți le pot aduce unii, totul devine sublim😛😀

    • Chiar daca incercam sa facem lucruri acum la maturitate, de cand eram copii… nu mai au acelasi farmec si poate ca si d-asta renuntam sa mai fim copiii de altadata…😉🙂

      • Adevărat…vei găsi însă în Argeș câțiva oameni cărora le iese :)))))) N-am prea evoluat, n-am vrut😀

        • Hmmm….ce sa zic, ma bucur ca cineva mai incearca asta !!!🙂

  9. Despre copilarie se spune ca este concesia pe care Dumnezeu ne-o face pentru a ne vedea fericiti.

    • Foarte frumos spus…🙂 Dar din pacate dureaza foarte putin acest moment…

  10. Si intrebari o mie in suflet le strangeam.

    “De ce oamenii mor?”… pe-atunci nu-ntelegeam.

    Un singur lucru: atat…inima mea stia,
    very nice

    Ca ai sa pleci candva, copilaria mea.

    Very nice!
    I nominated you for the One Lovely Blog Award: http://hillsofherchastity.wordpress.com/ one-lovely-blog-award/

    • Thank you very much, Stefan !!🙂

  11. superbe versuri draga Eda🙂 ….sa nu lasi timpul sa-si puna amprenta ,poti fi din nou copil,defapt copilul din tine ramane totdeauna,viseaza,iubeste,joaca-te🙂 ,lasa vantul, soarele, ploaia, sa te mangaie,sa faci intotdeauna ceea ce-ti place si te bucura ,stii? copiii desi nu au dorinte ,au vointa de fier ,sunt mai puternici si mai curajosi decat am crede vreodata,aceste calitati ,adultii le numesc iresponsabilitate🙂 ,dar eu numesc curaj si puterea de a razbate in viata ,zambetul de pe fata unui copil creeaza universuri intregi🙂 …
    pup si iti doresc o zi minunata ca si sufletul tau !!!

    • Multumesc din suflet pentru aceste sfaturi minunate …: ) Chiar ma gandeam ca de-acum inainte voi lasa timpul sa decida si sper sa nu ma dezamageasca… Totul depinde de el… Ma bucur ca sunt om si ca am avut parte de o copilarie… Si eu te pup si iti multumesc inca o data …O zi dulce, Carla…🙂

      • vezi? de asta ador blogul tau,gasesc inocenta,bucurie,iubire,si nu in ultimul rand curaj ,sunt convinsa ca molipsesti🙂 multa lume daaa pup !!!…

        • Uneori si tristete… ;)… sentiment , care cred eu nu lipseste nimanui… Multumesc din suflet pentru cuvintele tale minunate !!!🙂 Te pup, Carla…🙂

  12. Mulțumesc Eda!

    • :)… Cu placere !

  13. ma duce cu gandul la asta: http://www.youtube.com/watch?v=j00JyfJnhLI

    • ..prima auditie… da , sa stii ca versurile din melodie se potrivesc cu poezia aceasta…🙂 O seara placuta !

  14. Nostalgii…
    Frumoasa si poezia asta🙂.

    • Saru’ mana mult !!😀
      O seara dulce… Te pup !😀

  15. Foarte profunda, te leaga vers cu vers…felicitari!🙂

    • Multumesc enorm de mult !!!😀

  16. Your blog is so unique ….I love it

    • Thank you so much , Stefan !!!🙂

  17. Hello, Eda,

    Thank you very much for following my blog. I really appreciate it. I hope I don’t disappoint you and that your visits in my blog have been and will always be a joyful ride.🙂

    Thank you again and lovely day to you!🙂

    Subhan Zein

    • Thank you too… Have a nice day !!!🙂

  18. Glad you’ve stopped by my blog! I, too, wish I could read your writing. Perhaps I will try using a translator. But keep writing and come by any time.

    • …🙂 OK

  19. Copilaria lasa dor. E trist, oamenii cand se maturizeaza isi pierd inocenta. O mai gasim poate in surasuri si topaieli de fericire, in iubire si in trecut, atat…

    • … este grea despartirea de copilarie si oricat inceram sa fim copii, niciodata sentimentul nu va fi acelasi !!!

      • dar vor urma altele frumoase.

        • …nu-mi ramane decat sa sper….

        • Stii cum se zice, speranta moare ultima.

        • Asa este… si sa speram ca nu moare !!😀

        • Nu moare stai linistita, poate doar ai sa o ascunzi de dezamagire dar apoi apare iar.

        • ….de cate ori n-am facut asta …si cred ca e cel mai greu lucru…😉

  20. Este duioasă nostalgia copilăriei , dar este minunant să poţi fi din când în când copil. Eu asta încerc să fac scriind pentru copii.
    Imi plac mult poeziile tale!

    • Va multumesc din suflet !!! 🙂😀
      O zi minunata va doresc !

  21. privesc zecile de likeuri..odata ca poezia e superba,,si a 2….dovedeste cat de mult tanjim dupa raiul pierdut…cat de mult..si cat suntem de multi…

    • Asa-i, suntem multi care ne dorim etapa aceea frumoasa de cand eram copilasi… vremea dulce cand ne bucura totul… 🙂
      Multumesc !!!😀

  22. Translated and read, and really liked it Eda

    • Thank you very much !!!
      Have a nice day !😀

  23. Glad to see you Eda. The translator is no where near as beautiful as you are…but even so, it’s beautiful. Makes me sad, but I’m sure if it should or it it’s the translation. If it is lamenting, then I lament with you.
    R

    • Thank you very much , Rhonda !!!
      I wish you a sweet day….🙂

      • Thank you, and love your new gravatar photo!

        • Thank you, Rhonda !😀

  24. It’s funny, I read it to myself, and the words to me are blind. And yet, I find it so beautiful. Poetry is more than words, it is sound, rhythm, and the essence of the writer. I find your work beautiful, even though it hides from me.

    • Thank you very very much !!!

      I’m happy to hear that …😀

      Have a lovely day !
      😀

  25. “Te-ai dus fara sa-mi spui… Te-ai dus, copilarie!” Dezarmant de veridic!
    Şi, în comentarii, ai mai spus ceva de pomină:
    “Nu mai avem timp sa ne cunoastem pe noi insine”.
    Dacă ai timp, citeşte la Sorina:
    “O triteţe- două tristeţi” Tema este răscolitoare. Deosebirea, proză /versuri.
    Mulţumesc pentru invitaţie!
    O seară, ca în copilărie!
    Pe mâine.
    Madi şi Onu

  26. Copilaria – cea mai de pret perioada a vietii.
    Bv bv!
    >:D<

    • Sarut mana ! :D:D

  27. Trebuie să recunosc sunt mișcat de sentimentele pe care mi le-ai transmis și să știi că de cel mai multe ori mă gândesc că tare mult mi-aș dori să dau timpul înapoi.

    • Ma bucur enorm de mult sa aud asta… si totusi, mi-e greu sa ma gandesc la copilarie… a fost cel mai frumos moment din viata mea !🙂😉

  28. Poemul e un ras cu plans ca sa zic asa, dar trebuie gustat si dulcele si amarul ca sa ne dam seama ca exista acrul🙂

    • …ce dragut!

      Multumesc tare mult!😀

      • Cu placere!

  29. Emotionant, profund…:D<

    • Te îmbrăţişez cu tot dragul !❤


Leave a Reply

