Simplă prietenie


Simplă prietenie 

Cu bune şi rele,
Noi am trecut mai departe,
Au fost zile grele…
Dar, le-am lăsat deoparte.

Când eu suspinam,
Mereu se-ntrista…
Lacrimi, regrete…adunam şi tăceam.
Iubirea credeam că nu există !

Am scris, am cântat,
Am plâns şi-am zâmbit.
Indiferent noi tot am visat,
La ziua frumoasă ce a sosit.

Prietenia e sfântă, nicicând nu dispare,
Omu-i creat, se naşte şi moare.
Din suflet învaţă mereu să iubeşti !
Că dacă nu-i iubire… De ce mai trăieşti ?

Published in: on June 17, 2012 at 2:58 pm  Comments (48)  

48 CommentsLeave a comment

  1. Da,pentru iubire traim!Foarte frumos spus.

    • Multumesc …multumesc …😀

  2. Am scris, am cantat,
    Am plans si-am zambit.
    Indiferent noi tot am visat,
    La ziua frumoasa ce a sosit.

    I absolutely love this poem! Many thanks for sharing.

    • Thank you very much Stefan !!!😀

  3. Foarte frumos poemul!
    Fara iubire am fii seci!
    O duminica minunata iti doresc, Eda!🙂

    • Multumesc din suflet, Stefania !!!
      … asa este, fara iubire nu suntem noi….
      O zi minunata si tie !!!😀

    • ….poezia este scrisa din suflet…. pentru prietenia noastra…eu , tu si Emy !!!😀 >:D< :X

      • Prietenia noastra va fi vesnica! Iti multumim enorm si din tot sufletul pentru aceasta poezie SPECIALA!!!…Esti minunatia noastra! >:D:D<

        • Da …asa imi doresc !!! Si eu iti multumesc enorm de mult pentru aceste cuvinte frumoase…😀🙂

  4. 🙂 esenta transpare in versurile de final. bravo.

    • …:)….Multumesc din suflet !!!!! Iti doresc o seara placuta !

  5. daca nu i iubire traiesti degeaba..

    • …asa este….🙂

  6. Asa e deny🙂

    • …🙂 Multumesc !

  7. Iubirea e darul nostru cel mai de pret. Fara el am fi pustiiti.

    • Da ! Mi-e greu sa traiesc fara iubire…
      O zi minunata !!!🙂

      • O zi minunata si tie!

        • Multumesc din suflet !!!😀

    • Multumesc din suflet pentru aprecieri !!!! 🙂

      • Nu ai pentru ce!

  8. Hey, Thanks for Checking out “DarkJade’s Films Of Meaning” On Ana’s 1001 Scribbles Site

    If you ever get a Translator on Your Site, I would Love to Check out your Work

    DarkJade-

    • Ok…😀🙂

  9. Din suflet invata mereu sa iubesti !

    Ca daca nu-i iubire… De ce mai traiesti ? … ai transmis totul suflet minunat ,doar Ea Iubirea Inalta omul si este Calea cea mai dreapta dintre toate .Milioane de bucurii sa ai🙂 !!!

    • Multumesc enorm de mult !!! Asa-i… iubirea e un sentiment puternic …si fara el nu putem trai… Te imbratisez si te pup dulce..😀

  10. O gramajoara 😀 de suflete asemeni tie ,chiar ar putea schimba lumea in bine ,sunt convinsa de asta !!!

    • Hmmm… multumesc frumos… Daca lumea ar vedea sentimentul iubirii ca pe ceva real si de care ar avea nevoie tot timpul…multe lucruri s-ar schimba…🙂

  11. si nu-mi mai multumi Eda,sunt multumita sufleteste deja ca existi ,fericita si lumea din jurul tau🙂

    • Sa multumesc cuiva face parte din mine…😀😉
      Te pup !!!😀

  12. Frumoasa tema poeziei, si ritmul , parca diferit de al altora.
    Prietenia, ca orice alta relatie intre oameni, este fragila si uneori dispare.Dar la modul general, desigur prietenia se leaga deseori si reinfiripa si intre altii.

    • Asa-i… Multumesc din suflet, Mihaela!!
      Dar prietenia poate fi si uneori sfanta…🙂😀

  13. Foarte dragut !

    • Multumesc frumos !!!
      😀🙂

  14. Reblogged this on onlinefunland and commented:
    A Cute Poem about a “True Friendship”
    So Beautiful !

  15. Very nice. I bet it flows much nicer in your language. I have to google translate to understand your posts as I don’t understand Romanian.

    • Thank you very very much, Rosy !!!

      :D:D

      I’m happy to hear that …😀

  16. Iubirea este evidentiata foarte frumos in aceasta poezie simpla si frumoasa. O zi faina.

    • Va multumesc tare mult !!!

      O zi frumoasa si dumneavoastra !
      😀

  17. Hi, Thank you for passing by🙂

    • You’re welcome !!!
      😀

  18. Beautiful thoughts! Thanks for sharing.

    • Thank you !!!

      Have a nice evening !!😀

  19. Mi-e atat de dor de tine!:(…Si iti multumesc inca o data ca ma ai si pe mine acolo undeva in gand! :X

    • Multumesc pentru tot , scumpa mea Lala !

      Abia astept sa ne vedem… :D:D

      Pupicei pentru tine !

  20. A trecut atâta timp…❤

    • Chiar foarte mult!🙄❤


Leave a Reply

