Ştim doar noi


Ştim doar noi

S-a scurs clepsidra timpului, dar nu în van.
Un lucru aş vrea să-ţi spun, iubitule,
…c-a mai trecut un an…
Fie ca ziua asta mereu să ne-o amintim
Lumină şi speranţă, atât să ne dorim.
E tot ce noi sperăm, sigur nu vom uita.
Te voi iubi mereu şi te voi asculta.
Eşti tot ce am visat şi-aşa vei fi mereu.

Pe-al timpului aripe vei fi îngerul meu.
Eternă e iubirea şi amintirea ei,
Râd către zărea albastră, căpruii, ochii mei.
E dulcele tău glas, cu drag mă cheamă acum.
Către tine îmi îndrept paşii,
… să te ajung din drum….
Hai să fim fericiţi ! Mereu vom fi aşa.
Eu te iubesc nespus şi te voi aştepta.

 

Published in: on July 16, 2012 at 10:09 am  Comments (75)  

75 CommentsLeave a comment

  1. Foarte frumos❤

    • Multumesc din suflet !!😀

      O zi dulce !

      • La fel si tie!:*

        • Multumesc enorm, Adda !
          😀

  2. sa stiti, sa stiti!🙂

    • :D:D

  3. Frumoasa poezia pentru sufletul pereche🙂.

    • Multumesc din suflet, Mihaela…🙂

      O zi dulce !!
      😀

  4. I used google translate to read some of your work in English. Really enjoyed your poems.

    • Thank you very very much !!!

      Have a nice day !
      😀

  5. I enjoyed your poems. Thank you for share this beautiful poetry with us

    • Thank you very very much, Stefan !😀

      Have a nice evening !
      😀

      • Thank you Eda! You to.

        • Thank you, Stefan !😀

  6. Minunat poemul, dedicat sufletului pereche, Eda!
    O seara frumoasa iti doresc cu mult drag!🙂

    • Multumesc enorm de mult , Stefania !!

      O seara frumoasa si tie !😀

      Te pup ! ♥

  7. Cea mai frumoasa🙂

    • Multumesc din suflet…😀

      Ma bucur tare mult ca iti place…😀

      • 😉

  8. Stihuri pentru doi în unul amânunul …
    Respectul meu!

    • Multumesc enorm de mult, m-am emotionat…🙂

      O seara minunata ! ♥

  9. Frumoase stihuri, inspiraţie romantică. Este destul de rar să vezi o tânără asemeni ţie care să scrie versuri cu rimă. Felicitări!

    • Va multumesc enorm de mult !!

      Aceste cuvinte m-au emotionat…🙂

      O zi minunata !!
      😀

      • Este un adevăr care ar trebui să ţi se spună mai des. Îţi doresc şi ţie o zi, seară, viaţă,minunată!

        • Va multumesc din suflet !!!

          :):D

  10. Cuvintele sunt de prisos …🙂

    • Multumesc …
      😀🙂

      O zi frumoasa !

  11. Chiar a trecut un an !🙂
    Coincidenta, sau o aceeasi ecuatie ?

    • Sincer cred ca am vrut sa spun altceva …

      De fapt ideea era : “…c-a mai trecut un an….”

      Multumesc frumos… chiar o sa imi indrept greseala !!!😀

      • Nuuu ! Am vrut sa spun altceva😉

        • 😀

          … se pare ca nu am inteles, imi cer scuze…

          se poate reformula?🙂

        • La mine a trecut un an de blogging … printre altele😉

        • Inteleg acum…😀

          De fapt si la mine a trecut un an de cand ma ocup cu acest blog…😀

          Dar aici este vorba despre o alta aniversare… as putea spune o aniversare de “suflet”…😀

          Sper ca m-am facut inteleasa…

          Multi ani inainte cu blogul si la cat mai multe postari ca tare mult imi plac… sunt atat de emotionante si minunate… si de aici reiese pasiunea ta pentru scris…😀

        • Multumesc !
          La Multi Ani si tie, si tot ce-ti doreste sufletul sa se implineasca.

        • Si eu iti multumesc din tot sufletul …😀

          O seara dulce !

  12. “SUFLETE PERECHE – KINDRET SPIRITS… that was beautiful…

    • Thank you very much , Arlen !!
      😀

      Have a lovely day ! ♥

  13. Frumoasa poezioara mai ales sfirsitul cu asteptarea iubirii. O zi faina.

    • Va multumesc tare mult pentru apreciere…🙂

      O zi frumoasa va doresc …😀

  14. Thank you for your many visits to my poetry site. I only wish that I spoke and could read your tonque. I have no doubt that your writing is very beautiful. Beautiful emotions come from beautiful individuals.
    John

    • You’re welcome !!!

      Thank you for your beautiful words !!

      Have a nice day !😀

  15. Ceea ce scrii tu Denisa e foarte frumos,uneori cand citesc poeziile tale ma cuprinde asa…un fior..e placut sa vezi ca tinerii din ziua de azi mai au si alte preocupari,si nu se gandesc numai la “prostii”….Foarte frumoasa poezia….multi ani inainte Deny:X:X:x….si astept urmatoarea poezie cu foarte multa nerabdare:*

    • Multumesc din suflet, Mihaela pentru aceste cuvinte minunate… Ma bucur enorm pentru apreciere…🙂

      Vor urma si alte poezii…🙂

      Te pup !

  16. What a lovely poem. You have an amazing flow with words.

    • Thank you very very much !

      I’m happy to hear that…😀

  17. Foarte frumos! Mi-a plăcut foarte mult!

    • Multumesc din suflet !!

      Ma bucur enorm ca ti-a placut…:D

      O seara dulce !

  18. Your heart on the page is a beautiful thing Eda. 🙂
    R

    • Thank you , Rhonda !!!

      Have a super day !:D

  19. I often , come here , the source of beautiful poetry ,Thank you for sharing with us

    • :D:D

      Your appreciation makes me happy…

      Have a great evening !!!
      😀

  20. nu au fost vorbit şi vizita reciproc😀
    Am fost doar să te autentifici din nou🙂

    • You like romanian language.😀

      • da, e doar că am avut dificultăţi cu limba de România.
        Ce altceva nu-mi vorbeşti în fiecare zi Sundaneză (limbi regionale), mai degrabă decât indoneziană sau limba engleză.😦

  21. very beautiful…Tim

    • Thank you, Tim !!!😀

      Best regards !

  22. minunat Edaaaa si pentru asta te pup si imbratisez cu inima ,suflet minunat !!!!!🙂

    • Cel mai mare multumesc , Carla ! !♥

      Si eu te pup si te imbratisez…😀

      Iti doresc o seara linistita si dulce… ♥

      • la fel si tie scumpa Eda …si mai vreau poezii multe multe !!!!!!!🙂

        • Multumesc tare mult, Carla …😀

          Vor veni una cate una.

          Inspiratia sa ma ajute…🙂

  23. Foarte bine! Mi-a placut exuberanta ai putea simti venind de la vorbitor spre dragostea lui.
    îra

    • Thank you very very much !!!😀

      Have a great day !

  24. 😉 buna dimineata …🙂 desi e la amiaz… :*

    • Buna dimineata !!
      😀

      …si o zi dulce !

      • multu’ scrii f frumos🙂

        • Multumesc din suflet !!
          🙂

  25. In majoritatea scrii despre iubire. Iubesti? Sau aspiri? Pentru ca ma chinui sa imi dau seama.

    • …cred ca si una si alta !!😀

      • Ahaa. Asta e frumos. Sa fie pentru totdeauna o iubire frumoasa.

        • Multumesc tare mult , Mihaela …asa imi doresc si eu …🙂

          Si tu sa ai parte de o dragoste dulce si o viata minunata !!!😀

  26. Namaste Eda:

    I feel myself going away, going away at a tremendous speed, on account of my lightness. I know that I am dead. As soon as I utter a phrase my sincerity dies, becomes a lie whose coldness chills me. Do not say anything, because I see that you understand me, and I am afraid of your understanding. I have such a fear of finding another like myself, and such a desire to find one. I am so absolutely lonely, but I also have fear that my isolation will be broken through, and I no longer will be the head and ruler of my universe. I am afraid that you understanding me by which you will penetrate into my world; and then I stand revealed and I have to share my feeling with you Eda.

  27. Scriu acest lucru în limba engleză deoarece traducerea era opusul a ceea ce am vrut să dezvălui.

  28. Eda, with a deeper instinct, choose a man who compels your strength, who makes enormous demands on you, who does not doubt your courage or toughness, who does not believe you naïve or innocent, who has the courage to treat you like a woman…Only man of that caliber match your feelings.

  29. Consecintele viselor=crearea acestei poezii:)
    Te felicit si te sustin in tot ceea ce faci/creezi, suflet sensibil de artist!:)

    • Of, scumpica mea !
      Iti place mult sa ma emotionezi…🙂
      Iti multumesc !


Leave a Reply

