Mai pot spera?



Mai pot spera?

Când soarta mi-a zâmbit,
Nimic nu-mi trebuia.
Speram şi m-am gândit…
C-o să rămână aşa.

Dar timpu-aleargă-ntr-una…
Cu greu îl pot opri.
Din nou i-am pierdut urma.
De ce aş mai zâmbi?

Tristeţea nu-mi da pace,
De ce mă urmăreşte?
Sufletu-n mine zace.
Durerea, iar sporeşte.

Aş vrea să pot pleca…
Dar mama s-a-ntristat.
“Copile, nu-i aşa…
Mai ai de învăţat!”

Ce-i de făcut acum…
Idei îmi trec prin minte.
Voi căuta alt drum.
Voi merge înainte.

Published in: on July 26, 2012 at 7:33 pm  Comments (78)  

78 CommentsLeave a comment

  1. it is very beautiful, tender and sad even now in my own heart. Love, Linda

    • Thank you very much, Linda !!

      Big hug for you !

  2. Forward is the way to go🙂

    • Thank you very much !!🙂;)

  3. Foarte frumos poemul, Eda! Trebuie sa ne pastram speranta vie, este unul din factorii care ne impulsioneaza de-a merge mai departe si ne tin in viata!
    O noapte linistita iti doresc, Eda draga!🙂

    • Multumesc tare mult , scumpa mea Stefania !!!

      O sa incerc sa pastrez vie aceasta speranta…😉

      O seara dulce !

  4. Offfff

    • …chiar asa !😦😉

      • lasa ca nu au intrat zilele in sac🙂 *

        • … sa speram ca nu au intrat in sac !!😉

        • clar, speram🙂

        • …. atat imi mai ramane, sa sper !😉

        • si e putin lucru?😉

        • …e prea mult inca !🙂

        • 🙂

  5. “Ce-i de făcut acum…” Trăiește și iubește în veșnicul acum!

    • Ok…asa voi face !

      Multumesc din suflet pentru gandurile acestea !

      O zi frumoasa !🙂;)

  6. Ai găsit singură răspunsul – caută alt drum, mergi tot înainte. Nu regreta nimic. Istoria noastră personală ne formează, ne face cine suntem. O poezie frumoasă! Felicitări!

    • Voi merge mai departe…trebuie sa lupt !

      Va multumesc enorm de mult!

      O zi dulce !

      • Şi ţie la fel. La noi plouă, deci este bine🙂

        • Inseamna ca este foarte bine… si eu imi doresc un strop de ploaie… Si cred ca am avut o presimtire cand m-am intrebat ce voi alege in continuare :

          “Pe cine sa aleg acum?
          …cand gandul ma doboara,
          Un strop de ploaie ratacit… sau soarele de-o vara?”

          https://rosedeny.wordpress.com/2012/05/18/oare-ce-sa-fac/

          Acum stiu ce voi alege…

          Multumesc tare mult. :):)

        • Cu mare plăcere – ţi-am citit şi cealaltă poezie – foarte potrivită cu vremea de afară. Puţină răcoare, apă pentru natura pârjolită era nevoie. Alegem să plouă puţin când e prea mult soare, dar toamna alegem soarele. Ce nestatornici suntem în preferinţe🙂

        • Da, aveti mare dreptate !

          Noi, oamenii ,niciodata nu suntem multumiti de ceea ce ni se ofera…

          Va doresc o zi superba !🙂

  7. Very emotional,well writen.Best wishes.Jalal Michael

    • Thank you very much !

      Have a great day !😉

  8. Again a lovely poem by you dear !
    You always write so beautifully !
    Visit my blog, if you know me😀
    I hope you remember😀
    Have a great and nice day !

    • Thank you very very much !!

      Yes, I remember !

      Have a great and nice day too ! ;):)

  9. Speranta da puterea sufletului de a merge mai departe in viata, este motorul cu propulsie care impinge minte sufletul si inima prin uraganul greutatilor din viata reincarcinduse cu bucuriile iei si cu speranta de mai bine. O zi faina.

    • Cu cat citesc aceste cuvinte , cu atat mai mult prind putere si cred ca speranta nu va muri prea usor…

      Va multumesc enorm !!

      O zi frumoasa si dumeavoastra !😉

  10. Foarte frumos! Multumesc pentru vizite

    • Multumesc enorm de mult pentru aceste cuvinte… :):)

      O zi superba !

      • Salut. Cum pot pune un banner pe blogul meu ? daca stii te rog sa mi spui si mie .
        o zi minunata !

        • Buna!
          Ufff….sincer nu stiu !
          Imi pare rau !

          O zi minunata si tie !🙂

  11. Mereu în căutarea. Asta este ceea ce mi-am petrecut cea mai mare din tineretea mea face. Foarte bine citit.Confuzie şi emoţie revărsat.
    îra

    • Chiar asa , confuzie…

      Va multumesc tare mult !🙂😉

  12. Merita sa speri intotdeauna! Gandeste-te la alternativa!!! Ma bucur ca te-am descoperit!

    • Va multumesc din tot sufletul pentru incurajare !

      Va doresc o seara superba !! ;):)

  13. Intensely lovely poem! Thank you

    • Thank you !!!
      😀

      Have a nice and great day !!!

  14. very straight forward poem right from the heart… God Bless U!!

    o don’t know ur language… but could enjpy ur poem… thanx to d translate option of google…

  15. very straight forward poem right from the heart… God Bless U!!

    I don’t know ur language… but could enjoy ur poem… thanx to d translate option of google…

    • Thank you very very much !!!😀

      Kiss

  16. uneori e mai bine sa speri ceva, decat sa nu o faci. dar, trebuie vazut ca si obiectul nazuit si dispozitia de sacrificare a timpului si efortului propriu pentru apropierea acelui obiect dorit prin speranta purtata spre indeplinirea sa e intr-o perpetua legatura cu aceste cateva alte elemente ce intocmesc acest lantisor de interdependente. sunt situatii in care dupa legile gandirii speranta nu concorda absolut deloc oricaror statuari de moment si atunci printr-o abordare liniara ai fi tentat sa alegi sa nu speri nimic, motive intemeiate lasandu-te-n afara. dar mai e si alta cale, care pe acelasi fundament al statuarii anterioare spune si o simte fiecare la un moment dat, sa riste, sa spere dincolo de practica realitate palpata si sa-si spuna ca nimic nu e deja scris si infaptuit in acelasi timp, cu alte cuvinte ca mai e loc de o schimbare intr-o realitate nu foarte favorabila.
    cat priveste partea incertitudinilor, de plecare, asteptare si daca da, pana cand, doar timpul si o inspiratie de moment dinainte deciziei luate si asumate te vor ajuta sa pasesti mai departe. imperios se cere asumarea deciziei luate, caci altfel lipsa de verticalitate te-ar frange si orice continuitate ar fi cu predilectie pusa sub semnul intrebarii.
    bine sintetizat. toate bune, Eda!🙂

    • Multumesc din tot sufletul pentru tot !!
      …. de fapt nu stiu cum sa multumesc mai bine pentru aceste minunate cuvinte …😀

      O zi frumoasa si dulce !!!😀

  17. esti trista suflete😦 ,dar trece totul ,absolut,iar tu nu stii decat inainte sa mergi,am pretentii de la tine suflet drag ,pup tare si imbratisez si mai tareeee !!!!!!

    • ….uneori am momente cand mi-e teama sa merg mai departe, Carla mea scumpa !!!😦

      …dar asta e , ce va fi, va fi !

      Multumesc tare mult, scumpa mea !!! ♥

      Te pup dulce…🙂

  18. Inger Alb ,teama vine in perioada dinaintea schimbarilor importante ale vietii ,crede-ma pe cuvant ,eu intotdeauna cand ajungeam sus in deal ,ma uitam cu tristete la dealul urmator pe care trebuia sa-l urc si ma gandeam ca e greu sa-l urc, dar am invatat ca speranta da loc nemanifestarii,pe cand Credinta este Manifestarea insasi,era suficient sa cred si, aproape ca nu mai era nevoie sa-l urc🙂 ,ma trezeam dintr-o data privind fericita la valea trecuta si dealul pe care tocmai am ajuns si tipam de bucurie ,tipa si tu tareeeeee😀 ,aproape ai ajuns ,hai da-mi manuta,mergem impreuna ,Fiinta Draga !!!! hai🙂 Pup tareeeeeeeeeeeeeeeeeee🙂 !!!!

    • Visez sa ma vad si eu pe celalalt “deal” si sa privesc in urma cu zambetul pe buze… doar visez !🙂

      O sa iti intind mana, de teama sa nu ma ratacesc….😀

      Multumesc din tot sufletul , scumpa mea Carla !!!

      Te pup si te imbratisez !
      😀

      • 🙂 de ratacit nu te vei rataci nici daca ai vrea sa se intample ,exista intotdeauna Fiinta din noi care stie Totul….. si viseaza si fa tot ce vrei fi libera ,iubeste fi iubita si priveste soarele si luna ,stii? cine priveste la cer nu are frica de intuneric,fi curajoasa si fa pasi mari in viata ,eu sunt mandra de tine si sunt convinsa ca asa sunt si toti cei care te cunosc ,cei care nu te cunosc inca nici nu stiu ce pierd🙂 …pup si seara frumoasa suflete minunat !!!!

        • …cred ca la visat ma pricep cel mai bine, dar sa stii ca uneori si in vis mi-e teama sa merg mai departe…

          Multumesc din suflet ca esti alaturi de mine…. esti o persoana deosebita !!

          O zi dulce, Carla !:D:D

  19. Hy!
    Ti-am trimis mai departe urmatorea leapsa^-^:
    http://pensulavietii.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=1264&action=edit&message=6&postpost=v2

  20. …intodeauna dupa ploaie vine soare si esti prea tanara sa renunti.
    “Nu înceta niciodată să zâmbeşti, nici chiar atunci când eşti trist, pentru că nu se ştie cine se poate îndrăgosti de zâmbetul tău.”
    Gabriel José García Márquez
    …o seara placuta si un gand bun prins la rever!

    • Ce cuvinte minunate mi-ati oferit !!!

      Va multumesc din suflet si chiar m-ati facut sa zambesc … :D:D

      O seara deosebit de dulce !

  21. it is very beautiful,Again a lovely poem by my neighbor !

    • Thank you very very much , Stefan !!! :D:D

      How are you ?🙂

  22. I have nominated you for the Very Inspiring Blog Award. It is here – http://kattermonran.com/2012/07/31/an-award-for-me-thank-you – and explains why I chose you

    • Thank you very very much, Mondrak !

      :D:D:D

      • You are more than welcome🙂

        • :):D

  23. 🙂🙂 —> KUDOS

    • :):)

      Ok

  24. Lindo poema!!!
    “A vida tem a cor que a gente pinta”.
    Mário Bonatti

    • Muito obrigado !!!
      😀

  25. Thank you very much for the visits🙂

    • You’re welcome !😀

      Thank you too…:D:D

  26. minunat 🙂

    • Multumesc tare mult , Angela ! :D:D

  27. Can hope?

    When fate smiled,
    Just not my thing.
    I hope and think …
    C it to stay that way.

    But timpu-run-NTR-one …
    I can hardly stop.
    Again I lost track.
    Why would I smile?

    Sadness give me peace,
    Why are you following me?
    Soul in me lies.
    Pain and increases.

    I wish I could go …
    But my mother was-ntristat.
    “Child, do not you …
    You have to learn! ”

    What to do now …
    My ideas come to mind.
    I’ll look for another way.
    I’ll go ahead.

    —————————-

    Sounds like something painful I think?

    DJ-

    • Yes, you’re right !
      😉

  28. Ce metafora frumoasa: “sufletul-n mine zace”, si cat de des aceasta stare e asa de greu de definit, de exprimat…Foarte frumos, bravo!

    George.

    • Va multumesc din tot sufletul pentru cuvintele minunate ce mi le adresati !😀

      O zi superba !

  29. me gustan mucho tus palabtas son hermosas sublimes

    • Gracias !🙂

  30. Imi place, imi place atat de mult poezia asta!!!
    Ma regasesc si eu in ea…8->

    • Hmmm….🙂
      Bravo !


Leave a Reply

