Suferinţă


Suferinţă

De ce Doamne m-ai lăsat pe pământ,
Să adun doar lacrimi, să adorm plângând?
Mă simt atât de singură şi îmi doresc nespus,
Să urc în cer la Tine, acolo sus.

De ce lacrima mea nu capătă alinare?
Mă simt atât de singură şi doare.
Un sfat trimite-mi de acolo, de departe
Ajuta-mă,Tu, Doamne! Nu mă lăsa de-o parte .

Şi am băut din cupa de nectar.
Dar gustul nu e dulce, ci amar.
Şi am sorbit din cupa fericirii,
Dar am aflat atât : gustul mâhnirii.

Published in: on September 13, 2012 at 3:22 pm  Comments (69)  

69 CommentsLeave a comment

  1. Ați trecut prin asta mențiuni în viața ta …. finalul este uimitor!

    • Thanks.🙂

      • De mare, încât să vorbești engleză🙂 Am fost folosind traducator pentru a citi și comenta poezia ta🙂

        • Multumesc.
          🙂

          Ma bucur foarte mult.

        • Plăcerea mea să știu despre noi limba, cultura și oamenii. Am nevoie să vă mulțumesc prima🙂

  2. Foarte frumoase versuri, in care si eu ma regasesc uneori.
    Ultima strofa mi-a captat si mai mult atentia, pentru ca acolo-i pur si simplu “chimie”.

    Felicitari! Te pupa dulce, Lala! :*:)

    • Multumesc enorm scumpa mea Lala.

      O imbratisare dulce.🙂

  3. Frumoasa poezie de suferință. Pierderea unei persoane dragi poate fi atât de greu. Vrei doar să fiu cu ei din nou. Postul meu pentru ziua de azi vorbește despre unii care, deși într-un mod diferit.
    îra

    • Nu am pierdut pe nimeni drag.
      Asa m-am simtit zilele astea, putin singura.

      Va multumesc !😉

      • Îmi pare rău pentru pierderea ta.
        îra

  4. Beautiful words for something so sad. Well done

    • Thank you very much.
      😉

  5. Să fie doar o clipă ceea ce simți cu această poezie!…

    • … doar o clipa.

      Dumnezeu imi va lumina sufletul si mintea, Il voi ruga !

      Seara frumoasa !🙂

  6. Nu pot decât să sper că minunăţia asta de poezie, este doar o frântură a talentului tău enorm, şi nicidecum o atingere a realităţii înconjurătoare. Mi-aş dori nespus ca tu să nu ai parte de o asemenea suferinţă… Dar dacă totuşi ăsta este cazul, nu-mi toresc decât să-ţi aline Dumnezeu sufleţelul…😦

    • Zilele astea nu prea am fost in apele mele. Dar incetul cu incetul imi voi reveni, sper asta !

      Multumesc din suflet pentru cuvintele minunate ce mi le oferi, ma alina.😉

      Seara frumoasa !

  7. Iti multumesc ca-mi vizitezi blogul.Stima si liniste

    • Si eu multumesc tare mult.

      Seara frumoasa !🙂

      • O seara frumoasa si tie dar si o toamna minunata!

        • De asemenea.
          🙂

          Multumesc !

  8. esti trista😦

    • …sentiment de moment.

      Va trece si asta !😉

      • normal😉

  9. :*

  10. Îmi pare rău pentru starea asta de spirit… Sincer să fiu, exact așa m-am simțit și eu ultimele zile, dar asta e altă poveste… Totuși, foarte frumos puse în ramă și evidențiate ideile.. Continuă tot așa!

    • O sa trecem si peste asta.

      Multumesc din tot sufletul pentru tot.

      Seara frumoasa si viata linistita !😀

  11. ce ai patit eda?de ce esti trista?

    • Ca orice om cu fericire si tristete.
      Voi trece si peste asta !
      🙂

      • eu nu imi mai aduc aminte cand te-am vazut ultima oara fericita…e mai multa tristete in jurul tau…daca ai vedea si u asta

        • Eeee…

          Mereu sunt fericita, dar sunt momente si momente…
          Atat timp cat cineva ma iubeste sunt foarte fericita.
          Si ma iubeste !🙂

        • sti foarte bine ca e tot ce imi doresc eu sa fi fericita…spe sa fie asa cum spui u….daca nu e asa te minti singura…si presimt ca e a 2 varianta

        • Sunt fericita !🙂
          Multumesc pentru grija ce mi-o porti.
          … stii doar cum sunt zilele omului.
          Nu ar avea rost sa ma mint singura !

  12. A beautiful poem full of melancholy …
    Are you sad?

    • I was sad..but the time…

      Thank you very much !🙂

      • I know those bad days … The thoughts going around in a circle and you’re desperate. I hope it’s all good again …😉

        • Yes.

          I’m fine , now !
          Thank you !😀

  13. multumesc foarte mult

  14. I think you walk away from something like this and you think – why? Why do we suffer – what is its purpose? Well. said and clearly writ.

    • …you’re right !

      Thank you !🙂

  15. nu l vezi pe DUMEZEU dar el te vede
    uneori nu l mai iubim
    dar EL NE IUBESTE
    in singuratae uneori
    intelegem asta
    EL.. NE IUBESTE TOT TIMPUL🙂

    • Asa este . Multumesc !

      Oriunde suntem El este cu noi.

      Zi frumoasa !🙂

  16. Hi!
    I have nominated you for the “One Lovely Blog Award”. Congratulations!
    See: http://arlenshah.wordpress.com/2012/09/14/two-awards-in-one-day/

    Arlen Shahverdyan

    • Thank you very much, Arlen !😀

      I’m so happy to hear that.😀

  17. A good weekend.
    Greeting, Wolfgang

    • Thank you very much !

      A good weekend too.😀

  18. Foarte frumoasa poezia! Am ramas incremenita si aproape ca imi dadeau lacrimile.🙂

    • Ufff… n-as vrea sa li se intample asta celor care citesc aceste versuri…

      Multumesc enorm de mult.🙂

      Te pup.

  19. I liked the last quatrain the most🙂

    • Thank you !🙂;)

  20. …intodeauna OMNIA VINCIT AMOR!…priveste partea plina din viata ta si vei vedea ca viata e dulce…numai ganduri bune!🙂

    • Va multumesc tare mult pentru incurajare.

      O zi frumoasa !🙂

  21. Mahnire – fericire, tristete – binete, nectar – amar… Gasitorul de cuvinte cel de demult, a trait emotia fiecarui grup de sunete, inainte de a le lega intre ele. Pietre cioplite… 🙂

    • Cat de frumos.

      Asa-i !🙂

      Multumesc !

  22. imi place muuult Eda,ai scris cu sufletul🙂 !!!!!

    • Multumesc enorm enorm, Carla !:D

      Zi frumoasa !

  23. Thanks for the attendance
    love of greetings from us.
    Wolfgang

    • 😉

      Thank you too.

  24. I tried hard to understand that poems..
    With all weakness of my language skill, your words are beautiful..🙂

    • Thank you !:D

      Have a great day !

  25. I like this, Eda, but I understand that some of it is lost in the computer translation. Bless you, and keep writing your poetry!

    • Thank you very much.

      I’m very happy to hear that.🙂

      I wish you a great day !

  26. I will try to translate. It sounds beautiful…😀

    • I’m enjoyed to hear that.

      Thank you ! Have a great day…😀

  27. Danke für alles.
    Liebe Grüsse von uns. Wolfgang

    • Und ich danke Ihnen. Ein schöner Tag!🙂

  28. This one’s so sad Eda… But Beautiful

    DarkJade-

    • You’re right…😦
      Thank you !
      Kiss

  29. “Young girl, don’t cry
    I’ll be right here when your world starts to fall”

    >:D<

    • Vai vai vai !😦
      Multuuuuumesc !>:D<


Leave a Reply

