Ce faci ?


Ce faci ? 

“-Ce faci iubitule acum?”
Eu aş avea ceva să-ţi spun!
Că eşti în gândul meu mereu,
Că te aştept din drumul tău.

“-Ce faci iubitule?” Hai spune !
De ce nu vii din nou la mine?
Mi-ai spus că vei veni cândva,
Că voi rămâne doar a ta.

“-Ce faci iubitule?” Răspunde!
Căci gândul meu în infinit pătrunde…
Căci infinit, tu pentru mine eşti.
Aş vrea din nou să mă priveşti.

“-Ce faci iubitule?” Hai zi !
Eu ştiu că iar tu vei veni,
Nu vrei să îmi răspunzi şi taci.
Te-ntreb , iubitule:”- Ce faci?”

“-Ce faci iubitule?” Te-ntreb atât.
Aş vrea să îmi răspunzi mai mult.
Dar taci şi nu mai rabd, răspunde !
Tăcerea ta în suflet îmi pătrunde.

“-Ce faci iubitule ?” Te-ntreb a mia oară.
Tu ai uitat ce mi-ai promis aseară.
Te rog , răspunde-mi ! De ce taci?
“- Ce faci iubitule… ce faci?”

“-Ce faci iubitule?” N-am altă întrebare !
Sufletul îndurerat în mine moare.
Doar un cuvânt de-ai spune , mi-ar fi de-ajuns.
Dar şi tăcerea ta e un răspuns.

“-Ce faci iubitule?” Te-ntreb ultima oară!
Şi uit ce mi-ai promis aseară.
Acum de ce tu mă priveşti şi taci?
Of ! Nu te mai întreb “ce faci?”.

Published in: on September 18, 2012 at 4:28 pm  Comments (42)  

42 CommentsLeave a comment

  1. Your poetry is just amazing, so I have nominated you for the One Lovely Blog Award: http://kattermonran.com/2012/09/16/awards/

    • Thank you , Alastair !😀
      😀

      • You’re more than welcome🙂

  2. Hello
    Thanks for the attendance in our Blog.
    Friendly greetings, Wolfgang

    • Thank you too !:D

  3. bellissimo……

    • Grazie…😀

      • sei una cara ragazza Eda….

        • Aaaaa…Grazie ! :*

  4. frumos

    • Multumesc tare mult !😀

      Seara frumoasa !

  5. F A N T A S T I C O .jalal

    • Thanks.😀

      Have a lovely day !

  6. minunat te-ai jucat cu cuvintele !!!!! felicitari Eda ,pup si imbratisez ,minunat !!!!🙂

    • Multumesc tare mult scumpa mea Carla !😀

      Si eu te pup dulce.

  7. Bine mersii

    • 😀

      Ma bucur mult !😉

  8. When you get a second, can you stop by please? Hope you can figure out why…it’s a bit of a mess. Just holler if you need help. 🙂
    Rhonda
    http://help-me-rhonda.com/2012/09/19/the-irish-are-coming-and-she-brought-7-of-her-closest-friends-things/

  9. Poem frumos!! Mi-a plăcut!

    • Multumesc enorm. 🙂

      Zi frumoasa !

      • Multumesc mult din nou, pentru a face ziua mea frumoasa🙂

  10. Nice poem. Sometimes ‘Silence’ can answer a 100 questions isn’t it??

    Cheers & be happy!

    • You’re right !

      Thank you very very much.😀

  11. Hey! You’ve a nomination for the Liebster Blog Award.
    http://lifeof24hours.wordpress.com/2012/09/23/liebster-blog-award/
    Thanks for being a part of my WordPress community.

    • Thank you very much !😀

  12. Congratulations Eda,

    I nominated you for the one Lovely Blog Award.

    Please visit http://wp.me/p1bDM9-5Dx, for more information!

    Thank you,

    George.

    • Thank you very much, Mr. George !😀

  13. Bine facut! Îmi place poeme care spun povești pline de iubire și emoție.
    îra

    • Multumesc.😀

  14. Cu toate că nu are un happy end, compoziţie este foarte frumoasă!🙂

    • Multumesc tare mult , Claudia !

      Pup dulce.

      • Cu mare drag! Pup!🙂

  15. am nevoie de-o muza pentru o declaratie de dragoste. vrei sa fii muza mea?🙂 promit sa nu tac chiar daca “fac prostii si spun porcarii”🙂

    • Depinde ce declaratie de dragoste doriti sa realizati…😉🙂

      • am realizat un “Testament… de dragoste”🙂 Din pacate, insa am gasit o alta muza😛

        • Ma bucur tare mult !
          Mult succes in continuare !😀

  16. Nerabdare in versuri…frumos!:)

    • Da da … stii cum sunt eu !😀


Leave a Reply

