Dulce şi amar


Dulce şi amar 

Dragostea creşte pas cu pas.
Unde eşţi tu cel care i-a dat glas?
Lasă-ţi, tu, grijile de zi cu zi !
Ce dulce va fi viaţa, când vei zâmbi,
E timpul trecător şi clipele’s târzii.

Şi-apoi iubirii mele-i vei răspunde.
Ia-mă la tine-n suflet… chemarea n-o ascunde !

Amarul risipeşte-l şi nu mă alunga…
Mereu te voi iubi, mereu voi fi a ta !
Atinge-mă de vrei , nu va fi greu.
Rămân doar să mă rog lui Dumnezeu….

Published in: on September 23, 2012 at 5:11 pm  Comments (60)  

60 CommentsLeave a comment

  1. Excellent

    • Thank you !😉

  2. Poezia este minunată :X
    Misterul e pretutindeni😀
    Iubirea-i veşnică-n inima ta:>

    Bravo! Pup dulce mica visătoare!😀

    • daaa… mica visatoare🙂 S-o pupam dulce si amar

    • Multumesc enorm Lala mea !😀
      Da…misterul e mister si iubirea, iubire !
      Pupic dulce, nu amar.😛

  3. nu e bine sa fie dulce amariu … nui bine deloc :d mai bine dulce

    • Eu cred ca orice dulce are amarul sau.🙂

      • da ma, da nu e bine😛 mie nu imi place dulce amarui

        • Da…dar, cum putem face sa dispara “amarul” acesta?

        • nu stiu, gandim pozitiv

        • Super idee.
          Multumesc tare mult. :*

  4. un vers amar de la o poeta dulce

    • Multumesc frumos.🙂

      Uneori au efect si versurile amare… nu-i asa?😉

      • depinde cum iei amarul😉

        • Asa-i …;)
          …si totusi…..

        • Si totusi … iubirea🙂

        • Sa inteleg ca si tu te gandesti la poezia aceea superba…🙂

        • doar imi amintesc de ea, uneori… ca de un fapt divers🙂

        • Exista perioade cand simt nevoia s-o citesc…😉
          Mai ales strofa renumita am si memorat-o…🙂

        • Sunt convins🙂 Falling down😉 Nb & :*

  5. Great poem!🙂

    Subhan Zein

    • Thank you very much ! ;):D

  6. SUPERB !

    • Multumesc enorm de mult.

      Seara frumoasa !🙂

  7. Foarte frumoasă! D

    • Multumesc tare mult !

      Seara dulce !🙂

  8. Full of little stings and kisses

    • Thanks !😀

  9. Excellent🙂

    • Thank you very much !😀

  10. caută pe Facebook la Renata Verejanu

    • Ok….🙂

      Sunt poezii foarte frumoase.
      Felicitari !

      Dar?!

  11. Thanks!😉

    • Thank you too !😀

  12. O nominalizare din partea mea la One lovely blog. Astept alte poezii frumoase, cat de curand.🙂
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/09/26/for-the-third-time-nomination-for-one-lovely-blog-award-from-two-friends/

    • Multumesc din toata inima si din tot sufletul !😀

      Seara dulce !

  13. Foarte frumoasa! Emoții profunde, am putut simți.
    îra

    • Ma bucur tare mult… :D…Multumesc !

  14. hey, i would like to connect with you on facebook….pls provide me ur facebook profile link…:) or you can directly send me request on https://www.facebook.com/iharshitchauhan

    • Ok.😀

  15. Lovely thoughts🙂
    Warm regards!

    • Thank you very much !🙂

  16. Life is tasteful, if there is sweet and sour. nice poem

    • Thank you !😀

      Have a great day.

  17. Superbă!

    • Multumesc tare mult, Catalin !;)

  18. Hello Eda,
    This all looks like it sounds so beautiful, if only I could make sense of it!!!
    Thanks for liking my posts.
    Take care and maybe you could try your gift with words in English one day.

    • Thank you very much too.

      Have a great day !😀

  19. Dragostea creşte pas cu pas.
    In timp mai indelungat poti sa remarci acest eveniment emotional,bineintales daca iubesti pe lung termen.

    • … asa-i !

      Va multumesc tare mult !😀

  20. Tis atât de dulci, pentru a avea iubire veșnică. Pentru că face curs de apa timp de. Lovely poezie. – healthyrelationshipblog.com

    • 🙂
      Thank you !

  21. Thank you for stopping by my blog earlier. I appreciate your time. I am sorry I cannot translate this to English, but I’ll try to do so later. Keep writing.. everyone seems to love it😀

    • Thank you very much.

      Have a great evening !😀

  22. Very Nice

    DarkJade-

    • Thanks…:D:);)

  23. I translated your poems into English There Beautiful Keep spilling the ink

    • Thank you very very much !😀

  24. Foarte frumoasa poezie…sunt cel mai mare fan al tau….aceasta poezie ma face sa ma gandesc l multe nu stiu daca bine sau rau,nu stiu daca isi au rostul sau nu dar ma face sa ma gandesc l multe…esti minunata si poeziile tale sunt extraordinare…ma bucur enorm de mult ca te-am cunoscut …esti cel mai frumos lucru care mi sa intamplat in viata mea…si mai mult ma bucura faptul ca esti fericita si transmiti si altora din fericirea ta prin poeziile acestea minunate…te pooop si ai grija de tine….sa auzim numai de bine>:D<:*

    • Ma bucur enorm ca reusesc sa transmit prin ceea ce creez si sper sa nu dezamagesc prin ceea ce compun.
      As dori sa iti multumesc din suflet pentru cuvintele marete ce mi le-ai adresat, de asemenea pentru aprecirea versurilor mele !
      Iti doresc toata fericirea din lume alaturi de persoana iubita si numai bine !
      Sa ai o zi minunata !🙂


Leave a Reply

