Ce va urma ?


Ce va urma? 

A trecut timpul, chemarea-i aproape,
Din drum m-am oprit şi mi-am luat “Rămas-bun !”
Ultima zi se transforma în noapte,
Ultimul gând m-apasă acum.

Cum să readuc timpul risipit?
Cine m-ar crede că încă mi-e teamă?
E zi…şi soarele nu s-a trezit.
Zâmbetul nopţii-mi picură pe geană.

E trist , e urât şi vreau doar să scriu.
Gândul se pierde şi nu am cuvinte,
Ce va urma? Atât vreau să ştiu…
Dar gustul amar al plecării se simte.

Published in: on September 28, 2012 at 6:46 pm  Comments (62)  

62 CommentsLeave a comment

  1. “Dar gustul amar al plecării se simte.”

    Offf!:(

    Frumoasă poezie!
    Dar ştiu că în spatele aceastei întrebări “Ce va urma?” se ascund şi ganduri frumoase si optimiste.

    Felicitări pentru poezioară, sufleţel dulce! >:D<

    • Multumesc din tot sufletul, Lala ! >:D<
      … multumesc pentru optimismul tau…😀

  2. minunate simtiri inger alb ,Iubeste si nu-ti fie teama ,traieste si zambeste !!!!

    • Multumesc din toata inima scumpa mea, Carla !

      O seara frumoasa iti doresc…😀

  3. great , great post

    • Thank you very much , Stefan !😀

  4. Sebenarnya saya sangat penasaran dan sangat ingin tahu bagaimana isi dari posting anda, tapi jika saya translet ke google kalimatnya tidak sempurna.

    • …🙂

      • 🙂 Vreau să știu poemul perfect în indoneziană
        pentru că, dacă am folosi Google traducere nu este perfectă teză😡

  5. “Zâmbetul nopţii-mi picură pe geană.” Ce imagine poetice plina de…poezie.

    • …. Va multumesc !😀

  6. „Zâmbetul nopţii-mi picură pe geană.

    E trist, e urât şi vreau doar să scriu”

    LIKE🙂 :*

    • Multumesc tare mult.😀

  7. Oh to capture those precious words from the heart before they get away ! I love the way you express your feelings !

    • Thank you very much.
      😀

      Have a super day !

  8. ..intunericul lupta si cuprinde in cele mai nebanuite moduri .. spirtul ..nu poti lasa sa piara nici gandul nici lumina ..daca nu le vezi in jurul tau sunt in inima si cand le gasesti vezi in jurul tau mici dar puternice si vii franturi de viata lumina si iubire .. ce va urma ?..🙂 tu creezi creaza frumos si asta va urma :)noapte linistita🙂

    • …cuvinte minunate….
      Aveti dreptate !

      Va multumesc enorm de mult.🙂

  9. Absolut superba poezia.Imi place la fel de mult ca si “Din nou septembrie…”Inspira melancolie,toamna,zile gri si ploioase,nopti friguroase.Aceste doua poezii sunt preferatele mele.Zile cat mai frumoase si insorite pentru tine si la cat mai multe poezii de acest gen.

    • Ma bucur tare mult sa aud asta…🙂

      Si ma bucur pentru apreciere.

      Multumesc enorm de mult.🙂

      Zi frumoasa !

  10. Foarte puternic sentimentul transmis de poezia asta. Sper că eşti ok…generally speaking…

    • ..la fel de puternic ca apasarea sufletului meu…😉

      Zi dulce !

  11. Utterly superb

    • Thank you very much , Seb !🙂

  12. Foarte frumos!

    • Va multumesc din toata inima.

      Zi dulce ! ;):)

  13. Îmi pare bine să ne cunoaştem pe această cale! Vă mărturisesc că, de fapt, v-am citit şi îmi place cum gândiţi, îmi place ce postaţi. M-aş bucura enorm dacă m-aţi vizita la http://sexualitate.wordpress.com ! Sper să vă placă ce găsiţi acolo (suntem o mică echipă, avem peste 500 de articole!) şi, dacă sunteţi de acord, poate vom face un parteneriat prin schimb de link-uri. Vă aştept cu interes, Cristina

    • Va multumesc pentru cuvintele minunate ce mi le-ati oferit.

      Succes !

      Zi frumoasa.😀

  14. lovely

    • Thank you !😀

  15. “Zâmbetul nopţii-mi picură pe geană”
    Superb😀
    Imi place !

    • Ma bucur mult sa aud asta.

      Multumesc enorm !🙂

      Zi frumoasa !

  16. A good weekend.
    Greeting, Wolfgang

    • Thank you very much.
      A great weekend too.😀

  17. În gânduri e durerea,
    În gând e şi povara
    Ce picură pe aripi
    Din plumbul întristării

    În gând e şi lumina
    Ţâşnită din izvor
    Şi veşnic ea ne strigă:
    Lăsaţi-mă să zbor!

    • Of !
      Versuri minunate si chiar pe sufletul meu…:(
      Multumesc enorm enorm.🙂
      Zi frumoasa !

  18. Frumoasa poezia, felicitari! Versul acesta imi place in mod deosebit:
    “Zâmbetul nopţii-mi picură pe geană”🙂

    • Multumesc din suflet si ma bucur tare mult sa aud asta.

      Zi frumoasa !😀

      • La fel si tie🙂 Dai expresie unor trairi foarte bine.

        • Multumesc enorm.

          Cred ca fara trairi nu as putea scrie…si uneori se sting cuvintele in mintea mea…doar pentru ca nu am pe ce scrie sau…imi vin alte idei… uneori e asa greu…🙂

        • Si eu pierd multe idei…multe imi vin pe drum si le uit pana acasa🙂

        • … asa se intampla !🙂

  19. Thanks for passing by

    • You’re welcome…😀

  20. fab..keep it up🙂
    harshit chauhan

    • Thank you very much , Harshit !🙂

  21. u did my work done….but do tell me that what u did…the same as i instructed on facebook…ie to approve my spam comment

  22. now i have noticed a pattern…would like to tell that after someone have made my comment approve from being spam….then i can only comment on each and every post of that blog…but if i enter a completely new blog then i encounter the same problem of comment not being visible to me…i can only comment to those blogs who have once approved my comment from not being spam..the same as u did just now….my comments are directly posted an spam…
    don’t know why it is so.

  23. Acesta este foarte trist. Pot să simt durerea ați pus în ea. Mă întrebam dacă acest lucru este o adevărată experiență, unul care le-ați trecut prin? Am avut această experiență și know-how se simte.
    îra

    • Da, experienta proprie.😉

      Seara superba !

  24. Beautiful Women Beautiful Poem.,…

    • Than you very much for your words.😀
      Have a good evening !

  25. Beautiful

    DarkJade-

    • Thank you for all ! ;):D

  26. Eda, beautifuly written.Thank you for keeping in touch.Have a wonderful day. Jalal

    • Thank you very much , dear Jalal !
      Have a super day !:D

  27. L’ho compresa grazie alla traduzione con google. Molto bella. Frumos, complimente.
    Stefano

    • Grazie, Stefano !
      😀

      Buona giornata !

  28. Thank you very much!

    • 😉

  29. @ Buna ziua !
    ” Ce va urma ?”
    Doar DUMNEZEU stie
    Ca ROMANULUI i s-a blocat mintea !
    O tine doar intr-o veselie
    Si-asteapta sa vina din nou Pintea !
    ……………………………………………………..
    O zi frumoasa insipirata fiinta !
    Cu stima,
    Aliosa.

    • Aveti foarte mare dreptate si acesta este unul din raspunsuri…🙂

      Va multumesc enorm !😉


Leave a Reply

