Timpul este scurt


Timpul este scurt 

A sosit momentul ce l-am aşteptat,
Să mă-ntorc acasă , eu am tot sperat.
Sfârşitul săptămânii îmi zâmbeşte dulce
Şi sine îşi spune :” Acasă se duce !”

Dar acest moment nu durează mult.
Mă voi reîntoarce, timpul este scurt.
Mama e departe şi mi-e greu s-aştept,
Trupul ei divin să îl strâng la piept.

Somnul nu e dulce cum era odată,
Noaptea mă trezesc şi mă simt uitată.
Când priveam la cer , m-am tot întrebat,
Unde este steaua ce m-a protejat?

Cerul nu zâmbeşte…luna se ascunde,
Dimineaţa oare… soarele m-aude ?
Chiar de nu m-aude, vreau doar să răsară…
Căci prezenţa lui nu e doar afară.

Published in: on October 9, 2012 at 2:34 pm  Comments (85)  

85 CommentsLeave a comment

  1. cerul si luna zambeste in cuvantul tau 🙂 si timpul scurt uneori e bun uneori nu e dar toate isi au rostul 🙂 si totul este prezent chiar daca norii uneori nu lasa ochii sa vada .. inima stie si simte tot .🙂 zile si nopti senine!🙂

    • Da, cerul si luna mi-au zambit candva…😉

      Acum astept partea frumoasa a lucrurilor…si tocmai, cred ca nu o vad !

      Va multumesc frumos !

      Seara superba !

  2. naveta?????????? Doamne, Eda, nu ai ce face?!

    • Da, vizita la sfarsit de saptamana…😉

      Seara frumoasa , Andrei !

      • merci, la fel🙂

        • Multumesc si eu..;)🙂

      • :*

      • Nu ai mai produs ceva de mult, nu iti prieste B. Back home🙂😉

        • Cum demult ?
          3-4 zile…🙂

          Nu prea… mai bine imi e aici , acasica !😀

        • la mami acasa, ahaaa😉

        • Poi…:D
          Unde e mai bine daca nu la mami acasica ?!🙂

        • la fiecare acasa😉

        • Asa-i…😀

        • imi place poza ta…

        • Multumesc frumos !

  3. Oare lumina care te inspira numai te constientizeaza nu te si bucura , sau poate te bucura indirect prin cei care te apreciaza ?!

    • Asta nu stiu…dar cred ca nu-i lumina ce o cunosteam atat de bine…

      O seara frumoasa va doresc !

  4. Da, timpul este scurt😦
    Timpul trece greu cand astepti unele clipe mult dorite…
    Si trece repede atunci cand traim acele clipe mult asteptate…:(

    Iti trimit o imbratisare calda si sa ai liniste si optimism in suflet! >:D<

    • Asa-i…ai dreptate !

      Multumesc…chiar am nevoie de o imbratisare !

      Seara frumoasa , Lala !🙂

      • Multumesc, scumpa mea Denisa!

        O seara linistita si senina si tie!🙂

        • Multumesc frumos si eu…🙂

  5. Very nice, once again …😉

    • Thank you very much !😀

  6. Danke, Dein Besuch.
    Liebe Grüße von uns. Wolfgang

    • :D:D

      Have a great evening !

  7. Have a great evening

    • Thank you very much too, Stefan !😀

  8. This has a sweet music to it.

    • I’m glad to hear that.

      Have a great evening !

      Thank you, Seb !:D

  9. I’ve nominated your blog for One Lovely Blog Award. I’m honoured if you accept the award http://theworldofalexanderthegreat.wordpress.com/2012/10/10/one-lovely-blog-award-tell-me-about-yourself-award/

    • Thank you very much !😀🙂
      I’m glad.

  10. Beautiful!!!

    • Thank you !😀

      Have a great day !

      • Thanks too🙂

  11. Many wonderful lines! True poetry!

    • Thank you very much !😀
      I’m very happy to hear that.

  12. Thanks

    • 😉
      Thank you too.😀

  13. thank you so much for your likes and visits Denisa, your poems are beautiful!

    • You’re welcome !

  14. Buna. Ai fost nominalizata la Liebster Blog Award.
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/10/11/liebster-blog-award/

    • Va multumesc tare mult !😀

      O zi superba !

      • Cu placere !🙂
        O zi extradordinara iti doresc !

        • Va multumesc, de asemenea…😀

  15. Un poem de tristețe și așteptare. Este greu atunci cand ceea ce avem nu este tot ce vrem.
    îra

    • Asa-i !😉

      Va multumesc enorm !🙂

  16. am vazut ca ti-ai schimbat poza de la avatar !
    Iti sta bine asa !

    • Multumesc tare mult…🙂
      Zi frumoasa !

  17. FOARTE FRUMOASA POEZIA

    • Multumesc tare tare mult😀

      O zi dulce !

      • Si tu la fel . Esti o poeta buna o sa ajungi o mare scriitoare.

        • Multumesc tare mult… Mi-as dori macar poeta s-ajung… dar mai este mult… pana atunci sunt un simplu om…

          Sa va auda Dumnezeu !🙂

        • Esti o poeta in sufletul tau

        • Da, se poate spune si asa …😀

  18. Foarte frumoasă overall, însă ultimele două strofe sunt absolut geniale. Dar…deja m-am obişnuit cu asta, din partea ta.😉

    • Multumesc tare mult , Catalin… ma faci sa zambesc…
      😀

      O seara dulce iti doresc…🙂

  19. M-a senzibilizat foartemult poezia ta, mai ales versurile in care iti xpimi dorul fata de mama ta:
    “Mama e departe şi mi-e greu s-aştept,
    Trupul ei divin să îl strâng la piept.”…
    Ma crezi ca mi-au dau lacrimile?

    • Offff….😦

      Multumesc tare mult … si mie mi-au dat lacrimile in seara aceasta cand am revazut-o… lacrimi de dor…🙂
      E greu cand nu imi este alaturi… tare greu..😉

      Seara frumoasa !
      Te pup, Lorena .

  20. Exprimi* – scuze pentru greseli

  21. Wonderful poem… Time is short, but, we have to traverse a long before we sleep.

    • Thank you very much !🙂
      Have a super day !

  22. Superb! Felicitari!🙂

    • Multumesc tare tare mult.

      O zi frumoasa si dulce !😀

      • Multumesc si eu, asemenea. Da, va fi dulce ca trebuie scoasa placinta cu mere🙂 O sa fac diabet intr-o zi🙂

        • Multumesc si eu.😀
          Hmm…placinta cu mere.. vreau si eu !
          Nu… trebuie consumata in asa fel incat sa nu ajungi la diabet, ca nu-i bine deloc… dar nu-i cazul..😀

  23. You are very skilled at composing poetry. Enjoyed reading a few of your poems.

    • Thank you very much !
      Have a super and nice day !😀

      • You are most welcomed! Peace in harmony🙂

        • Thank you !

  24. Wow, so sad

    DarkJade-

    • Yes..:(

  25. Reblogged this on Lirici and commented:
    Frumos, atât de aproape de sufletul meu. Rânduri şi sentimente… from Denisa Aricescu!

    • Multumesc frumos !🙂
      O zi dulce !

  26. Denisa, your poems are beautiful! Orofiorentino🙂

    • Thank you very very much !🙂

      Kiss

  27. scumpa mea minunata,nu lasa tristetea sa te atinga,stii? toate la timpul lor,daca au intarziat sa vina ,asta nu inseamna ca nu vor veni🙂 ,pup si imbratisez cu drag mare !!!!!!!

    • Chiar imi lipsea dulcea ta incurajare…🙂

      Multumesc enorm enorm.😀

      Te pup, Carla !

      • ai grija de tine raza de soare🙂 sadeste flori in continuare ,iar mierea nu va intarzia sa apara ,nu te ingriji de asta ,universul nu stie sa ramana dator ….

        • Foarte frumos spus…🙂
          Mereu imi transmiti o stare pozitiva si nu stiu cum as putea sa iti multumesc pentru asta !😀

        • ma multumesti ca traiesti ,ca scrii,ca existi 😀

        • Pfff… scumpa mea !😀

  28. 🙂

    • 🙂;)

  29. Poetry is a deal of joy and pain and wonder, with a dash of the dictionary.

    • 😀

      You’re right !😀


Leave a Reply

