Acolo, sus…


Acolo, sus… 

Ce-mi place să privesc steaua cea mare.
E steaua ce mă face să zâmbesc.
De n-ai fi lângă mine, va străluci ea oare?
Sau va pleca din întunericul ceresc?

De fapt nu-i întuneric…căci sunt şi alte stele.
Dar fără steaua mea, nu-i încântată Luna.
Acolo sus sunt scrise dorurile mele,
Şi visul meu dintotdeauna.

Ce-ar face Carul Mic când steaua se-ntristeaza…
Parcurge acelaşi drum în noapte?
Dar, nu… căci steaua mea-l veghează,
Şi-l mângaie cu sfinte şoapte.

Published in: on October 23, 2012 at 6:15 pm  Comments (54)  

54 CommentsLeave a comment

  1. Ce-mi place…de mult asteptam o poezie mai pozitiva, ca aceasta.🙂

    Bravo!🙂

    • Hehe…si uite a venit !🙂
      …ai dreptate e mai pozitiva…😉

      Multumesc frumos scumpa mea Lala !:D
      Seara dulce.

  2. esti rupta din soare ,raza,steaua ta,acolo sus , vegheaza🙂

    • Multumesc scumpa mea si dulce, Carla !😀
      Seara dulce dulce…🙂

  3. ..spuneau EI..batranii uitati de timp cum cerul e oglinda sufletelor ce sunt pe pamant si cand uitam ce suntem unde mergem sa privim oglinda.. oglinda cerului si ne reamintim ce suntem si unde trebuie sa ajungem.. minunate versuri felicitari Eda!

    • Va multumesc tare mult !😀
      Sa aveti o seara superba !

  4. 🙂

    • 🙂

      • 😉

        • :):)

  5. beautiful!

    • Thank you, dear Stefan !😀
      Have a good night !

  6. ❤ … cat de frumos…!

    • Multumesc din suflet , draga Lulu !😀
      Seara frumoasa !

  7. Foarte frumoase versurie, Eda draga! Multumesc!
    Te imbratisesz cu mult drag!
    O noapte linistita iti doresc, draga mea! cu mult drag!🙂

    • Ma bucur sa aud asta , Stefania !🙂
      Iti multumesc enorm si sa ai o seara superba , scumpa mea !
      Te pup.

  8. Îmi plac foarte mult versurile tale!

    • Va multumesc tare tare mult !😀

  9. Foarte frumos și plin de iubire și emoție.
    îra

    • Va multumesc enorm de mult !🙂

      • Va multumim pentru place postul meu de astăzi intitulată “Fictioneers vineri”. Am adaugat povestea și a vrut să știi, așa că s-ar putea citi că, dacă aveți timp.
        îra

        • OK…:D:)

  10. I enjoyed reading this. You have a nice way of writing down thoughts.

    • I’m enjoyed to hear that !:D

      Thank you very much !:D

  11. ..stelele sunt realmente frumoase…de la distanță🙂

    • Adevarat…😀

      Dar sunt stele si pe pamant… si sunt frumoase !:D
      Multumesc !

  12. Hello Eda, thank you for enjoying everything I post! I love that St preux song, this ladie’s voice is simply amazing.
    Hey, I am so excited, I have found that google can translate your poems for me!
    This is how it translates through the google computer :

    Up there …

    I love to watch big star.
    It makes me smile star.
    Since you were not with me, it really shines?
    Or darkness will leave heaven?

    Actually not dark … because there are other stars.
    But without my star, is thrilled month.
    My longings are written up there,
    And my dream forever.

    What would Little Dipper when the star-ntristeaza …
    Go the same route at night?
    But not for my star … watch it,
    And comfort him with holy whispers.

    I like it! I am sure we lost so much in the translation though… I see it between French and English, sometimes it just doesn’t make any sense. Especially when it comes to poetry I guess. But that is better than nothing for me.

    “Star”… what a sweet poem… I can’t wait to read the rest!
    Go well, and take care.

    • 😀
      Nice !

      Thank you very much !

  13. Fiecare are steaua proprie, și este important
    Spero di aver scritto correttamente.
    Ciao Stefano

    • Molto bene !
      Grazie.😀

  14. ‘Acolo sus sunt scrise dorurile mele,
    Şi visul meu dintotdeauna.’

    Foarte frumoasa metafora si vers…

    George.

    • Va multumesc tare mult, domnule George !😀

  15. M-ai uns la suflet… În vara asta am fost undeva in munții Banatului și am văzut seară de seară stele căzătoare… Îți jur că asta a fost primul lucru la care m-am gândit după ce am citit poezia ta.

    Pur și simplu minunată!

    • Cred ca a fost o super placere sa vezi asta…si eu as vrea, dar nu stiu cand o sa se intample…🙂
      Iti multumesc enorm de mult !

      :):D

      Seara frumoasa !

  16. I gotta bookmark this web site it seems very helpful very useful

    • :D:D

  17. …:)

    • :):)

  18. ploi de stele! care nu mor, ci duc spre un alt cer.
    weekend fain, di tat!🙂

    • Ahh !
      Cat de mult imi place ce ai spus !😀

      • Multumesc frumos !
        Weekend minunat si tie !:D

      • ma bucur. toate bune, Eda.

        • Multumesc frumos.
          De asemenea…🙂

  19. Your words are always so inspiring…always leaving me with a smile!

    • :D:D
      He he !
      Thank you !:D

  20. Eda, just a quick note to thank you for liking my silly little story!
    Maria

  21. Lovely… I read the above translation which was nice. I’m sure there is some last in translation also, I know my husband is part German and sometimes he can’t exactly translate something to English.😀

    • Super !

      Thank you very much !:D

  22. Perturbare poate fi Sfânt?

  23. @ ” Acolo sus,……………..”
    CINEVA TE IUBESTE !!!
    Aliosa
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/11/02/ ).

    • Va multumesc tare mult !🙂

      • Si eu iti multumesc tare mult ca m-ai primit in casa ta virtuala !
        As fi foarte bucuros si onorat in acelasi timp daca ti-ai exprima parerea in vreun fel vs.de articolul ce se ascunde sub LINK-ul de mai sus !
        O seara frumoasa !
        Cu respect,
        Aliosa.


Leave a Reply

