O floare, şi-apoi stea…


O floare, şi-apoi stea…. 

Ascultă-mă puţin , nu-i greu !
Chiar de-i prezent, povestea am trăit-o eu.
Visam neîncetat la dragostea cea mare.
Era un vis,iar eu eram o floare.

Şi-n fiecare zi-nfloream, mi-era aşa de bine !
Credeam că mi-e de-ajuns ce-mi aparţine.
Iubea parfumul meu , nu floarea ce creştea…
Şi de-asta a plecat din viaţa mea.

A trecut un timp apoi.
Am dat de frig, am dat de ploi.
Ca floare n-am trăit prea mult,
Dar nopţile când nu dormeam, n-am să le uit.

Mi-era aşa de greu să ştiu ce am trăit,
Dar într-o zi,o stea m-a-nveselit.
Ne-am cunoscut în universul sfânt.
De-atunci m-a îngrijit , nu m-a lăsat să plâng.

Ochii verzui de stea m-au oglindit
Soarta o voi urma şi ştiu ce-am de iubit !
Asta-i povestea mea. De ţi-a plăcut…
Urmează-ţi şi tu steaua  şi ştii ce-ai de făcut !

Published in: on October 27, 2012 at 3:00 pm  Comments (67)  

67 CommentsLeave a comment

  1. Wooow…este superba!
    Bravoooo! >:D<

    • Multumesc tare mult Lala !:D
      Scumpa mea… >:D<

  2. Excellent post!

    • Thank you Stefan !🙂;)

      Have a super day !

  3. Lovely poem with meaning!

    • Thank you very much !🙂

  4. Excelenta poezia!Ai un talent deosebit.

    • Va multumesc frumos !
      Ma bucur mult sa aud asta…🙂

  5. 😀

    • 🙂

  6. lovely

    • Thank you !🙂😀

  7. :*

    • 😉

      • :***************************

      • Una din pozele mele preferate🙂

        • ok…multumesc !:)

        • halvitza

      • buna, E🙂

        • buna !

        • halvitza🙂

        • ….serios !
          ce ai cu “halvitza”?

        • 😉

        • te rog, fii mai explicit !

        • poftim! o poezie dulce ca o halvitza🙂

        • Aha…inteleg acum !
          Nu face economie de cuvinte…😉

          Multumesc frumos.🙂

        • glazura de cioco:)

        • Ok.😀

  8. Foarte motivationala poezia. De-a dreptul minunata!

    • Iti multumesc din tot sufletul !
      O zi frumoasa !

      Te pup.🙂

  9. Your sweet words always make my day Denisa, thanks for their blessing!

    • Thank you very much !😉
      :):)

  10. Wow, asta e un poem cu adevărat uimitor.

    • Iti multumesc enorm !::D

  11. “Urmează-TI SI TU steaua, Si stii ce-ai de Ro:!”
    Acest lucru este foarte adevărat. Ascultați acest lucru și o fac.
    Viața poate fi atât de foarte frumos și minunat.
    Trebuie doar să știu ce să fac.
    îra

    • Va multumesc tare mult !
      Va doresc o seara linistita si frumoasa !😀

  12. Love how you start this, like always beautiful, good day!

    • Thank you very much ! ;):)

      • Frumos…motivationala poezia..multumersc…

        • Va multumesc enorm !:D

  13. “Ziua nu este cu adevărat zi dacă nu-ţi aduci aminte de stele, iar noaptea nu este cu adevărat noapte dacă nu-ţi aminteşti de soare.”🙂

    • Asa este…😀
      Foarte frumos spus…😀
      Va multumesc enorm !
      Sa aveti o zi superba !

  14. Foarte foarte frumos poemul, Eda draga mea! Tu esti asemeni unui Crin, pur, gingas si delicat! Fii binecuvantata!
    Mi-a placut de asemenea indemnul tau de la final… Trebuie sa ne urmam steaua!
    Iti multumesc mult pentru ca ai impartasit cu noi!
    Te pup si te imbratisez cu mult drag!
    O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana splendida, cu mult drag!🙂

    • Pfff…Stefania , ma emotionezi !
      Si de multe ori ai reusit sa faci asta .

      Iti multumesc pentru cuvintele minunate cu care ma mangai !😀
      O seara frumoasa si tie si o saptamana cu multe bucurii !:D
      Te pup.

  15. Very nice! Beautiful!

    • Thank you very much !
      Kiss

  16. asa deci, stea cu ochii verzi!🙂

    • 🙂

      Oare exista o stea cu o alta culoare a ochilor in Universul meu ?:D

  17. As sweet and lovely, as you are..

    • Thank you !😀
      Have a super day !

  18. A very wonderful poem. BELLISSIMO Orofiorentino

    • Thank you very much !
      Your words are beautiful😀

  19. It is always a joy to see you visiting my spiritually-centered poetry site. I think your new posted picture is beautifully done, but why would it not be, when you have such a beautiful subject to work with from the beginning! Visit when you can: internationalpoet@msn.com

    • Thank you very much !
      I’m enjoyed to hear that !
      Have a super day !:D

  20. Buna, E😉

    • Buna seara !🙂

  21. EDA, este despre dragoste neîmpărtăşit?

    • Nu.
      Este o asemanare intre viata unui trandafir si viata omnului !😉

  22. i like your posts…..🙂

    • Thank you very much !:d

  23. ” Urmeaza-ti si tu STEAUA si, stii ce-ai de facut ” !!!
    Chiar asa o fi de simplu ?
    Era asa, doar o retorica intrebare
    Pusa acum in amiaza mare
    Alaturea de o superba floare
    De undeva din departare .
    Aliosa.

    • Intr-adevar nu este asa simplu…dar metaforic vorbind !

      Va multumesc pentru apreciere si pt cuvintele minunate ce mi le adresati !

      O zi frumoasa va doresc !

      • Iar eu o SEARA minunata !
        Aliosa.

        • Va multumesc !🙂

  24. Thank you for your “Likes” in my blog.🙂

    • Thank you too !:D


Leave a Reply

