Vei reveni


Vei reveni 

În fiecare zi când mă trezesc,
Mă uit pe geam şi dulce , eu zâmbesc.
Dar astăzi m-am simţit ciudat,
Un mesaj trist de-afară, am aflat.

Era notat cu litere ca din povesti,
Căci cel ce l-a trimis, ţi-l aminteşti…
E soarele ce cu lumină te răsfaţă
Şi te trezeşte-n fiecare dimineaţă.

Mesajul său era de rămas-bun.
Scria că a plecat, că-şi căuta alt drum
Cum să-i reziste iernii ce sosea?
Şi pentru asta a hotărât să-şi caute o stea…

Va şti unde să meargă, ce are de urmat…
“Nu te-ntrista , acum !” Pe mine m-a rugat.
Nu ar fi drept să mă-ntristez pe soare,
Ştiu, îmi e greu…e lungă depărtare.

Dar am speranţa-n suflet…
Când el va reveni…
Dulce va fi ziua , când iar îmi va zâmbi !

Published in: on November 17, 2012 at 7:52 pm  Comments (34)  

34 CommentsLeave a comment

  1. “Dar astăzi m-am simţit ciudat”…
    Parca imi scrii si gandurile mele prin aceste versuri…ma regasesc…

    Felicitari pentru noua poezie, este foarte frumoasa!
    Te pup!:)

    • Cand spun ca ma regasesc, ma refer strict la acel vers ;;)…:*

      • Am inteles , scumpica mea !
        Iti multumesc tare mult…😀
        Te pup !

  2. un ravas optimist, intr-o placinta gustoasa🙂 ca la mama acasa

    • …da, de mere !😀
      Multumesc enorm de mult !
      O seara frumoasa !

  3. Ah, sper nu împărăți veșnic!
    îra

    • 🙂

  4. 🙂 Very much !

    • 🙂😀

  5. Denisa,superb poem.thank you for keeping in touch.Best wishes,jalal Michael

    • Thank you very much !😀
      Have a nice evening , Jalal !

  6. Frumos poem. O notă optimistă în încheierea unei zile frumoase.

    • Va multumesc enorm de mult !😀
      O seara dulce si frumoasa !

  7. I can only make out bits of this but so interesting to see the connections. Thanks. k.

    • I understand…😀
      Thank you !

  8. Va şti unde să meargă, ce are de urmat…
    “Nu te-ntrista , acum !” Pe mine m-a rugat.
    Nu ar fi drept să mă-ntristez pe soare,
    Ştiu, îmi e greu…e lungă depărtare.
    beautiful

    • Thank you , Stefan !😀
      Have a great night !

  9. Frumoase rânduri ce mă-ncălzesc când sunt purtat pe scânduri, și mă-npresoară gânduri. Îți mulțumesc!

    • Cat de frumos !
      Va multumesc tare mult !:D
      O zi frumoasa si dulce !

  10. Frumos poem…very very wonderful much compliments.🙂

    • Thank you !😀
      Big Hug …😀

  11. Eda,
    Ades, mă-ntreb cum scrii.
    Te văd privind în zare
    Chemând acele rime,
    Ce nu-şi găsesc salvare
    Decât în ţesătura
    Vie, în imagini grăitoare.
    Oferită generos, unui rost, sub soare.
    Madi şi Onu

    • Chiar asa este.😀
      Va multumesc enorm ca ati putut descrie asta…😀

  12. Lovely

    I Hope that you aren’t sad

    DJ-

    • I’m fine…thank you !😀

  13. Words mean more than what is set down on paper. It takes the human voice to infuse them with deeper meaning.

    Nice words Eda !!

    • Thank you very much ! :D:D

  14. Hi Denisa,

    Good news!

    I have nominated you for the Blog of the Year 2012 award, because of all what you have done so far.

    See for the rules of that award

    http://dearkitty1.wordpress.com/2012/11/21/blog-of-the-year-2012-award-thanks-dogdaz/

    All my best wishes for you!

    • Ohhh…😀
      Thank you very much !
      I’m enjoyed to hear that !

      • Well deserved🙂 Keep writing poems, they are welcome🙂

  15. nice

    • Va multumesc !😉

      O seara frumoasa !

      • nu este necesar pronumele personal de politete. O seara cat mai frumoasa!🙂

        • Pentru mine, da !🙂

          Va multumesc !


Leave a Reply

