Se-aşterne iarna…


Se-aşterne iarna…

Astăzi e iarnă iar la noi,
Nu mai cad frunze şi nici ploi…
Căci toamna ce-a plecat a fost flămândă…
A luat cu ea tot ce-a putut, într-o secundă.

Şi nu credeam că toamna e amară…
Visam neîncetat când mă plimbam pe-afară.
Aveam speranţe o mie… şi vise multe aveam,
Am fost prea sinceră cu ea , nimic nu-i ascundeam.

Ce credeţi c-a făcut în lipsa mea?
S-a furişat şi-un suflet drag a luat cu ea…
Se poate să o iert? Ce mai pot face acum?
Cum să întorc eu steaua, din infinitul drum?

Durere mare s-a născut în urma sa…
Nu a lăsat măcar albastrul ochilor de stea.
Căci dragă mi-a fost fiinţa ce a dispărut,
S-o-ntorc nu am putere…nimic nu-i de făcut.

Şi ştiţi ce e mai trist şi n-am să iert?
Că anul viitor, toamna din nou am s-o aştept.
Ea va veni doar cu melancolia şi visarea,
De nu se va căi… îi voi opri culoarea.

Dar mă gândesc că iarna ce-a sosit,
Va fi mai dulce, cu soarta am plătit.
Voi încerca să sper, nu vreau să mă-ndoiesc.
Cu fulgii albi de nea, de mâine am să vorbesc.

Tu , iarnă cu chip din poveşti…
Fii blândă, nu vreau să mă dezamăgeşti !

Published in: on December 1, 2012 at 6:16 pm  Comments (64)  

64 CommentsLeave a comment

  1. 🙂

    • 😉

  2. minunata !🙂

    • Va multumesc tare mult !😉

  3. e jucausa cum fulgii de nea 🙂 asa sa fi vesela si fericita🙂

    • Tocmai… nu prea sunt nici vesela, nici fericita !😦

      • E greu cand pierzi pe cineva drag😦
        Fii binecuvantata!
        SUFLETE FRUMOS, PRIVESTE SPRE CHRISTOS !!!!
        “Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine. ” Psalmul 34 :5

        • Multumesc enorm de mult pentru cuvintele linistitoare !🙂
          O zi dulce cu multe bucurii !

  4. Ia vorbeste tu, te rog, cu fulgii sa nu ne ingroape, daca s-ar putea sa ne ocoleasca anul asta🙂

    • Si eu mi-as dori sa ne ocoleasca si totodata parca as vrea sa apara macar de sarbatori , poate asa imi alina putin suferinta…
      Of !

      P.S. La multi ani pentru ziua de ieri !😉
      Fericire si sanatate iti doresc…🙂

      • la fel iti doresc si eu (plus noroc), Eda🙂

        • Iti multumesc din suflet…😉🙂

        • 😉

  5. 😦

    • 😉

  6. foarte frumoasa poezia:x:x:x

    • Iti multumesc enorm de mult !
      Iti doresc toate cele bune !😉🙂

      • ai grija de tine

        • Incerc sa am.
          Iti multumesc !😉

  7. pusy scumpa mea🙂 ,minunate versuri si….mai vreau🙂

    • Iti multumesc din suflet, Carla !
      …ma bucur enorm sa aud asta… cred ca abia acum reusesc sa ma mai bucur si eu…

      …si eu mai vreau… s-o vad macar o data !

  8. Poezia asta imi inunda sufletul…

    Te imbratisez cu caldura si cu drag!

    • …nu as vrea sa iti inunde sufletul cu tristete !😦
      Si eu te imbratisez !

      • Off, e greu!… :*

  9. Malinconica ma dolce come sei Tu!
    Molto bella!!!!!
    Un cordiale saluto
    Claudio

    • Grazie…🙂

  10. Using google to translate. Love your poetry🙂

    • I’m glad to hear that !
      Thank you !🙂

      • you’re very welcome🙂

  11. Yea! I could finally read it in English…😀 I don’t know if you did that or if the thing I tried to download did it, but…. I love it. It is so well written, but I feel the loneliness and heartbreak within the words…. Lovely!

    • I’m very glad to hear that !
      Thank you very much !
      Kisses.🙂

  12. Se-asterne IARNA……
    Iar DUNAREA sta sa-nghete .
    In PADUREA NEBUNA suna GOARNA
    Si flutura mii de stegulete !
    DUNAREA ALBASTRA insa
    Nu va ingheta niciodata
    Caci VALSUL e nemuritor
    In mana marelui DIRIJOR !

    O saptamana minunata !
    Aliosa.

    • Cat de frumos !😀

      Va multumesc din tot sufletul !🙂

      • Ma bucur ca ti-a placut !
        Iar de vei citi ” GANDUL UNEI ROMANCE ” de pe
        ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/12/04/ )
        te vei REGASI cu siguranta !
        Lecturare placuta !
        Cu stima,
        Aliosa.

        • Foarte frumos… Va multumesc !🙂

  13. Poezii despre anotimpuri (în special toamna si iarna) imi place. Apoi le compara, le face una cu dragoste – a plăcut foarte mult!
    îra

    • Va multumesc enorm!😀

      Va place mult ce scriu si apreciez asta foarte mult…🙂

  14. This one goes beyond…. love it!

    • Thank you, Seb !🙂

  15. I simply needed to thank you very much yet again. I am not sure the things that I might have followed without the strategies shown by you directly on this topic. Completely was a scary setting for me personally, but seeing this skilled manner you dealt with the issue took me to weep with delight. I’m happier for this advice and as well , hope you know what a great job you were putting in educating many people with the aid of your web site. Most likely you haven’t got to know any of us.

    • Thank you very much !🙂

  16. nice..🙂

    • Thanks !🙂

      • 🙂

      • Nice Pic….🙂

        • Thank you !😉

        • template pic also nice.. how is your Christmas celebrations ?

        • It’s a beautiful celebration…🙂

          Thank you !

        • Mee too…🙂🙂

  17. pe mine mă dezamăgește pentru că nu vine decât cu vânt și ploi…😦
    nice, anyway…

    • Aaaa… sa vina zapada , deci ?!🙂

      Iti multumesc enorm !

  18. Lovely

    DJ-

    • Thank you very much !😀

  19. Modul în care și-a exprimat sentimentele și le-a pus în cuvinte este foarte frumos ………..
    Sunteți o persoană foarte dulce din inima🙂, desi eu nu te-am văzut, dar am întâlnit o simt ………. am iubit poezia ta …….

    • Va multumesc !🙂

      • plăcerea mea ……🙂

  20. 🙂 be happy alwayzzzzzzzzzzz

    • Thank you !😀

  21. Superb post,the music so sweet. Gracias ,Feliz Navidad.(thank you for liking ..Connucticut…) Jalal

    • Thank you, Jalal !:D

  22. Such a beautiful poem, and yet your heart leaves it tinged by sadness. A lot of times if you do not search for love, but maybe pray for it, and wait a while it will often find you! But all who have lived have had to weather the storms that love brings. Rest assured though just by the sheer numbers, that there are quite a few who love you dearly, and every word that falls from your mouth is precious to us! You are a very treasured jewel, a pearl of great worth…and we will not go away but will always send our love to embrace you! “put your best foot forward and try to enjoy the holiday season. Much love to you always, and thanks for alway sending your hugs my way with your visits!

    • I’m very happy to hear that…🙂
      I’m enjoyed !

      Thank you very much fo all !😀
      Have a super days !

  23. Hi there – thanks for liking my Blog posts – I would return the compliment but I don’t know what to do about translating yours into English – sooo sorry !

    • Thank you too ! :D:D


Leave a Reply

