Dor imens


Dor imens

Dorul de mamă e cel mai amar.
O îmbrăţişare de la ea, eu vreau în dar…
Rămâne să aştept, acum…

Iarna ce-a venit , mă opreşte din drum.
Mă liniştesc, gandindu-mă că este bine.
E greu din plâns, să mă pot abţine.
Număr secundele ce trec fără rost,
Speranţa nu va muri , nu ? Căci Dumnezeu e cu mine şi-a fost.

Published in: on December 11, 2012 at 8:40 pm  Comments (77)  

77 CommentsLeave a comment

  1. Putin trist poemul insa foarte frumos scris, Eda draga!
    Tare mai dor momentele, cand ne impresoara, dorul, de cei dragi, insa lntotdeauna le trecem usor, căci , Bunul Dumnezeu este mereu cu noi in fiecare clipa!
    Te imbratisez draga, mea Eda, cu mult drag!
    O seara minunata iti doresc! 🙂

    • Ai dreptate este greu…
      Iti multumesc enorm , scumpa mea Stefania !

      Te pup si o seara frumoasa !

  2. Dor imens… Dumnezeu ne veghează, inima sus!

    • Va multumesc tare mult !😉🙂

  3. beautiful words, have nice night . with love maxima!

    • Thank you very much !🙂

  4. totul are un rost intelegem mai devreme sau mai tarziu ..😉.. frumos gand ,simtire pentru mama .. ea este cu tine EDA .. si cand dorul te cuprinde.. e pentru ca ,.. ea mama este si mai aproape de tine in gand in inima .. iubeste si iubeste cu toata putere mama .. fara ea pamantul era un pustiu de piatra si apa .. o noapte senina si frumoasa🙂

    • Doamne…cat de frumos vorbiti despre tot ce e lasat pe pamant…🙂

      Va multumesc enorm de mult !🙂
      O seara frumoasa si dumneavoastra !

  5. cea mai frumoasa

    • Iti multumesc frumos !😉🙂

      • 🙂

  6. Eda hai cambiato foto? sei bellissima………..un bacio

    • Si…🙂
      Gracias !😀

  7. Iti doresc sa o revezi curand……

    • Iti multumesc pentru gandul bun !🙂😉
      Te pup.

  8. Very nice poetry and very nice profile photograph.

    • Thank you very much !😀

      • What are you longing for and why are you crying?

  9. Foarte frumos scris.. bravo🙂

    • Va multumesc enorm de mult !🙂

      O zi frumoasa si dulce !

  10. hmmmmmmmm
    asta da dor🙂

    • …dor imens !😉

      Te pup !

  11. Bonjour Eda cea frumoasa si super-talentata!🙂

    Te citesc de-o vreme, periodic sau episodic, în functie de timpu’-mi minutat… Ti-admir si ti-apreciez poemele, am decis sa ies din tacere azi, deoarece aceste versuri m-au impresionat profund: mama mea a plecat în neant cu aproape 6 ani în urma, RIP…
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/02/16/maman/
    – – –
    Sanatate, tone de inspiratie si-o zi senina, afar’ si-n suflet, ca aici…🙂

    • Of, imi pare rau sa aud asta !😦
      As vrea sa va multumesc din tot sufletul pentru cuvintele ce mi le-ati oferit…🙂

      O seara frumoasa si multe bucurii , va doresc !😀

      Va mai astept pe blogul meu, cu mare drag !

      • Merci, Mademoiselle Eda!🙂
        Va transmit aceleasi gânduri dragi si va adresez aceleasi urari…
        Bonne santé & bonne chance!🙂

        • Va multumesc enorm de mult !😀

  12. Nu pot decît să te îmbrățișezi cu drag și să te felicit pentru oda aceasta închinată celei mai importante persoane din viața noastră…
    Alinare de dor să ai! >:D<

    • Multumesc din tot sufletul…cuvintele oferite mi-au umplut sufletul de bucurie… :D:D

      O seara frumoasa si dulce !🙂

  13. Da, vesnic El!

    Felicitari pentru avalansa de sentimente, de dor!

    • Muuuuumesc ! :D:D

      Te pup dulce, Lala !

  14. foarte frumoasa poezie!

    • Iti multumesc enorm de mult !🙂

      O seara dulce !

  15. I have nominated you for the “Blog Of The Year 2012” award.
    http://rhubblog.com/2012/12/12/blog-of-the-year-award-another-star/

    • Thank you very much for your nominalisation !😀

  16. Thank you for your visit early this morning. I hope you enjoyed my Christmas poem, however sad it might have been. I always remembered in the old bible, men my age had children. I sometimes wonder if we as humans really made progress in all those years.

    • 😀

      Thank you too !:D

  17. Touched my heart!

    • I’m glad to hear that !🙂

      Thank you !

      • Lucky girl! Thank you too🙂

        • Thanks !🙂

        • 🙂

  18. mi se pare ciudat să comentez la versuri, asta cu atât mai mult cu cât eu sunt destul de puţin vorbăreţ în “deplasare”. că ai talent este evident, că mai ai de lucru, de cizelat anumite asperităţi, iarăşi se cam vede. dar important e că există talentul, există chemarea, iar restul vor veni toate în timp; nu de la sine, fireşte, pentru că vei mai avea mult de lucrat, multe de citit, dar sunt convins că vor veni.
    cuvintele de mai sus nu cred că trebuie luate ca şi o critică, pentru că nu sunt aşa ceva; până la urmă, important este că ai pe ce construi, iar asta chiar nu îţi lipseşte. multă baftă în toate!

    • Orice sfat si orice indrumare sau “orice” …sa stiti ca primesc totul cu drag… pentru ca stiu ca imi sunt folositoare…da, intr-adevar…am foarte multe de lucrat… si cu timpul, cum spuneti si dumneavoastra voi capata diverse cunostinte care sa ma ajute sa-mi indeplinesc visul…🙂

      Va multumesc enorm de mult !🙂
      Va doresc o zi frumoasa cu multe bucurii !

      • şi dacă mă mai iei cu “dumneavoastră” să ştii că o să fac foarte urât😀

        • Ups…nu vreau sa supar pe nimeni !🙂

        • n-ai supărat pe nimeni, dar vreau să cred că nu-s chiar aşa moş încât să fiu luat cu “dumneavoastră”🙂

        • Dupa parerea mea pronumele de politete nu trebuie folosit , doar tinand cont de varsta unui om, eu tin cont si de ceea ce face sau asa imi arat respectul fata de oameni…dar cum doreste fiecare…🙂

        • a-ţi arăta respectul faţă de oameni…nimic rău în asta, dar cred că faci parte dintr-o specie care stă să dispară, specie care mai ştie ce e bunul simţ, politeţea, respectul. ar fi mai frumos să fie ceva mai mulţi ca tine…dar tot prefer să mi te adresezi mai puţin formal🙂

        • Ok…am inteles !🙂😉
          O zi frumoasa !

  19. @ Buna seara EDA si felicitari !
    DOR IMENS de MAMA, de TATA, de COPIII plecati in lume ……………
    Mi-au dat lacrimile …………
    COLIND pentru cei departe de TARA
    ( tot un DOR IMENS……………………. )

    Cu stima,
    Aliosa.

    • Buna seara, domnule Aliosa !
      Va multumesc enorm de mult !🙂

      O seara frumoasa !

      • @ Buna dimineata EDA !
        IARNA GREA !
        Cred ca toata noaptea a nins
        Cu fulgi mici de zapada
        Zapada totul a cuprins
        Iar GERUL -ncepe rau sa cada.

        E-o liniste suspecta-n jur
        Caci NIMIC nu misca.
        Pe zeci de metri imprejur
        Simti doar GERUL ce pisca .

        Meteorologii-au anuntat
        Ca vin ZILE GEROASE
        Si ca e vremea de umblat
        Cu HAINE lungi si GROASE.

        Uitandu-ma atent pe GEAM
        Am vazut STRADA pustie
        Noroc ca mi-am pus TERMOPAN
        Ce-opreste GERUL ca sa vie .

        E ora SAPTE dimineata
        Si NIMIC nu misca-n jur
        Mai pot MERGE eu la PIATA
        Cand TIMPU-i asa dur ?

        NOROC ca am de toate-n CASA
        Si DEBARALELE-mi sunt PLINE.
        GATESC ce vreau si pun pe masa
        De la carnati pan’la MASLINE !

        ZAPADA-n straturi s-a depus
        La peste-un sfert de metru
        Eu TIMPULUI ii sunt supus
        Si CEASULUI cu CRONOMETRU .

        WEEKEND PLACUT !!!

        Aliosa.

        • Va multumesc tare mult !🙂

  20. Your poems are so good!🙂

    • Thank you very much ! :D:D

      • It’s nothing but the truth🙂

  21. Ho sempre da tradurti tramite google, ma è un piacere.
    La poesia è molto bella, come molto bella sei tu.
    Stefano

    • Ohh…grazie !🙂

  22. Ne-am “permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru “Blog of the Year 2012″. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

    • Va multumesc enorm de mult !
      Ma simt onorata ….🙂

      O seara dulce !

  23. God is with you …Devoted words!

    • Thank youuuu !

    • Multumesc tare mult !😀
      O zi dulce !

  24. Off topic: Bună, Denisa. Te anunț că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award:
    http://crescentius.wordpress.com/2012/12/14/blog-of-the-year-awards-part-ii/
    Felicitări!🙂

    • Multumesc din tot sufletul !🙂
      O zi frumoasa cu multe bucurii !😀

      • Din tot sufletul vine🙂 La mai multe!😉 Căldură în suflet și în viață!

        • Va multumesc tare mult !😀

        • Poți să mă tutuiești liniștită😉 Știu motivul pentru care folosești apelativul de “dvs.” și apreciez – și eu sunt și gîndesc la fel, deci înțeleg motivația. Respectul e lucru mare în ziua de azi… Pe mulți “dvs” îi face să se simtă mai în vîrstă decît sunt de fapt – asta e percepția🙂 O să vezi și tu la un moment dat…😀
          Ești o drăguță – te pup :*

        • Hmm… credeti-ma ca si eu ma simt bine cand ma adresez asa !😀
          🙂

          O seara frumoasa va doresc !

  25. I have nominated you for the “Blog Of The Year 2012” award.
    http://zambetulsoarelui.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-award-2/
    It’a contest, Denisa!

    Smiles, Sorina.

    • Muuuultumesc enorm enorm !😀
      O zi frumoasa !

  26. “A venit iarna, m-am oprit în drum.
    Am fost calm, gândindu-se că a fost bine.
    E greu plângând, eu nu pot ajuta. ”

    Nu știu dacă acest lucru este ceea ce ai vrut, atunci când a scris aceste rânduri, dar, pentru mine, au spus, “Trouble a sosit si ma oprit. Am fost calm pentru că m-am gândit că ar fi bine. Ma durut și am avut să plângă. ”

    Dumnezeu este cu noi și totul funcționează împreună pentru binele în final. Deci, sunteți bineveniți să plângă, dar știu adânc în inima ta că vom fi cu toții bine.
    îra

    Also, beautiful picture!

    • Thank you very much ! :D:D

  27. That’s a Sad one

    Happy Holidays Eda

    DJ-

    • ….:)

      Thank you ! :D:D


Leave a Reply

