Moş Crăciun


Moş Crăciun

Moş Crăciun te-aştept cu nerăbdare,
Ohh..de vei veni, ce bucurie mare!
Şi-n ziua sfântă când îngerii coboară,

Copiii vor cânta şi apoi te-ascultă iară.
Rând pe rând, o poezie îţi vor recita…
Aproape de tine , ei vor sta.
Câtă fericire aduce Crăciunul pe pământ…
Iubirea e magică, iar momentul e sfânt.
Un dor imens în urmă vei lăsa…
Nu, Moş Crăciun , mai stai la noi şi nu pleca !

Published in: on December 15, 2012 at 6:19 pm  Comments (81)  

81 CommentsLeave a comment

  1. Ce frumos! O mica poezioara dedicata Mosului…:)
    Gandurile frumoase ale spiritului sarbatorilor sunt minunate.

    P.S.: sigur Mosul nu va uita de tine!

    Bravo!:)
    Te pup!

    • Iti multumesc enorm, scumpa mea !🙂
      >:D<

      Sa speram ca nu va uita…🙂

      • Eu asa zic, ca nu va uita…:)
        Pentru ca Meriti, pentru tot ceea ce faci Tu!:)

        • Ufffff !

          Muuuultumesc ! >:D<

        • 😀 >:D<

  2. I like it

    • Thank you !🙂

  3. I like that. I like your new Gravatar as well.

    • Thank you very much ! :D:D

  4. Foarte frumoasa.Ne aduci cu poezia asta putin din atmosfera de craciun.

    • Multumesc enorm de mult !:)

      Da, putin…am pregatit ceva mai mult despre Craciun , pentru urmatoarele zile !😀

      • Hopa :D…eu abia astept sa vad cu ce ne mai surprinzi😀

        • :D:D:D

          O sa vezi !

  5. Eda, sper ca “mosu'” sa fie generos sufleteste cu tine…🙂
    iata cea mai simbolica si populara melodie la noi, de peste 65 ani, cântata de copii si de parinti:🙂

    • 😀
      Cat de frumos !😀
      Va multumesc enorm enorm !😀

      Va doresc o seara linistita !😀

  6. Buna ! Te-am nominalizat pentru Blog of the year 2012 Award.
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-part-iv-9-stars/
    Felicitari !🙂

    • Va multumesc enorm de mult !
      Sunt tare fericita sa aud asta !

      O seara frumoasa !🙂

  7. Ca de obicei, tare frumos mai e jocul tău cu literele Denisa.🙂 Şi pe lângă asta îmi place mult de tot şi noul look al blogului tău.🙂

    • Multumesc tare mult , Cata !😀
      La inceput mi se parea putin dificil, dar acum imi place enorm “jocul” acesta !

      O zi frumoasa si dulce !

  8. Eda, as a token of my appreciation for the great work you do with your blog….

    http://journeyman1977.wordpress.com/2012/12/16/spreading-some-more-cheer-cos-im-sick-of-being-sad/

    • Thank you very very much !
      I’m enjoyed to hear that…😀

  9. Buna! Ai fost nominalizat pentru Blog of the year-2012. Felicitari!
    http://samewhiteblue.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-award/

    • Iti multumesc enorm enorm de mult !😀
      O seara faina !

  10. offtopic: ai fost nominalizata la Blog of the year 2012. Felicitari!🙂
    http://sunnydayd.wordpress.com/2012/12/16/blog-of-the-year-2012-surpriza/

    • Multumesc din tot sufletul !😀
      O seara frumoasa si dulce !

  11. Te-am nominalizat la premii🙂
    http://fluxnews.wordpress.com/2012/12/16/17731/

    • Multumesc din tot sufletul ! :D:D
      O seara frumoasa si dulce !

      • 😉

  12. iarăşi sunt pe lângă, dar ţi-am adus o ploaie de…stele🙂
    http://coltulcumuzica.wordpress.com/2012/12/16/ploaia-de-stele/
    şi îţi mai las ceva frumos, dar s-ar putea să nu o poţi deschide decât pe youtube

    • Hehehe…cat de dragut !😀

      Multumesc din tot sufletul pentrut tot !😀

      • nu e nevoie de mulţumiri, nominalizările se fac în funcţie de ce îmi place🙂

  13. Minunat poemul, Eda draga! Ca intotdeauna si acest poem mi-a atins sufletul! Ce frumos se simte spiritul Craciunului aici la tine!
    Te imbratisez cu mult drag!
    O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana binecuvantata! cu mult drag!🙂

    • Ohhh…scumpa mea Stefania !😀
      Ce cuvinte frumoase !
      Iti multumesc enorm de mult !

  14. Very cute write! And I love your new picture/Gravatar as well…😀

    • Thank youuuu ! :D:D

  15. Ai fost nominalizată la Blog of the Year Award 2012. Felicitări!
    http://alinfazakas.wordpress.com/2012/12/16/blog-of-the-year-award-2012/

    • Hmm…multumesc din tot sufletul ! :D:D
      O seara frumoasa si dulce !

      • Te-ai făcut remarcată datorită ție, talentului tău, nu-mi mulțumi mie🙂

        • Dar si tie pentru nominalizare ! :D:D
          Pentru tot !😀

        • 🙂 pentru putin🙂

  16. For you Eda and yours, a wish for a very Merry Christmas.

    A dark shadow has been cast over the USA and in particular the State of Connecticut. Presents for the children and adults, never to be opened. No Birthday parties, that is all gone.

    Very sad..

    • Ohhh..I’m so sorry !
      I’ve read about that and I still can’t believe…
      It’s very sad !

      Thank you very much for all !😉

  17. nice post dude… :”)

    • Thank youuuu ! :D:D

      • 🙂

  18. Reblogged this on Zâmbetul Soarelui.

    • 🙂

      Multumesc !:D
      O seara frumoasa !

  19. Feliz Navidad y un Año Nuevo muy feliz Eda

    • Muchas gracias !😀

      :D:D:D

      • 😉

  20. Și o steluță… tot un fel de dar, chiar dacă nu e de la Moș!🙂
    http://bursucel.wordpress.com/2012/12/17/blog-of-the-year-2012-i/

    • Multumesc tare tare mult !!!😀

      O seara dulce si frumoasa !

      • La fel și ție!🙂

  21. Bună, bună seara la tine… linii frumos doar ca tine…🙂 Ceea ce priveşte, liviu-marius Ola

    • Multumesc !

  22. Off topic: Hyy!!!Te anunt ca te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award: http://pensulavietii.wordpress.com/2012/12/18/blog-of-the-year-2012/
    Keep writing ^^

    • Iti multumesc din tot sufletul !😀
      O seara dulce si frumoasa !

  23. I have nominated you for The Very Inspiring Blogger Award🙂 http://poojycat.wordpress.com/2012/12/18/the-very-inspiring-blogger-award/

    • Thank you very much !:d

  24. Foarte frumos pentru a citi și de aproape de inima mea.
    Mos Craciun nu aduc bucurie pentru noi toți care îl cunosc bine.
    Îmi place, de asemenea, modelul dvs. în ultimele două poeme.
    Craciun Fericit!
    îra

    • Va multumesc tare mult si apreciez faptul ca ati incercat sa traduceti in limba romana !😀

      • Sunteți, desigur, bine ai venit. Google Translate îmi permite să se bucure de poezie din întreaga lume. Este fabulos.
        îra

  25. My dear friend my today post is dedicated to you!

    • Thank you very very much ! :D:D

  26. intr-un colt al inimii s-ar putea ca fiecare dintre noi sa credem in spiritul celui ce se numea Mos Craciun … eu zic ca a existat candva…iar eu si acum cred in spiritul lui…spiritul care ne mana de la spate sa ne facem cadouri

    • Si eu cred asta…😀

      Si mai cred si faptul ca va veni anul acesta…😀

      • tocmai la tn sa nu vina🙂

        • … nu stiu !
          Ramane de vazut…🙂

        • daca Mos Nicolae a venit …Mos Craciun nu are cum sa nu vina🙂

        • :D:D

  27. video is fab

    • 🙂

  28. “Iubirea e magică, iar momentul e sfânt.
    “Denisa, dragă, Tu eşti “magie sau Iubire?”
    Mă înclin, Ţie! 🙂

    Madi şi Onu

    • Eu sunt un simplu om ce simte si iubirea si magia momentului…:D

      Va multumesc tare mult !:)

      • Atunci, Vivat Simplitatea Iubirii magice!

        Madi şi Onu

        • :D:D

  29. Such Depth in even the Lightest of Subjects

    Christmas is Truly Beautiful

    And Santa is Pretty Damn Cool, Lol

    Beautiful Eda

    DJ-

    • You’re right, dear !😀
      Thank you !:D

  30. ahahaha, I am sure Santa is not going anywhere but is now still sitting on your couch.😉

    Subhan Zein

    • :D:D:D

      Hehe!


Leave a Reply

