Suflet divin


Suflet divin 

E primul an când ne desparte depărtarea,
Mămica mea, eu, să-ţi ofer îmbrăţişarea !
Mi-aş fi dorit măcar o clipă să-ţi zâmbesc,
Să-ţi fiu aproape, cu drag, să te privesc.

A mai trecut un an din viaţa ta,
Căci timpul nu stă-n loc, cum eu aş vrea.
Dar tu trebuie să ştii că te iubesc mai mult,
Şi-mi dai dulce putere, atunci când te ascult.

În dar, de ziua ta aş vrea că să primeşti,
Lumina de la stele, să poţi să mă zăreşti.
Chiar dacă nu mă vezi, cu sufletul mă simţi,
Ştii cât de mult mă bucur atunci când mă alinţi.

Din toată inima îţi mulţumesc
M-ai luat în grija ta că să trăiesc,
Iar eu la rândul meu te voi iubi,
În gând vei dăinui, în fiecare zi.

De chipul tău angelic îmi este aşa de dor,
Ştiu, fără mine, deloc nu-ţi e uşor.
Aş vrea acum să îţi urez doar bine,
Oriunde m-aş afla… tu, mamă, eşti cu mine !

Zâmbeşte ! E ziua ta, mami …  ♥
Published in: on January 9, 2013 at 9:19 pm  Comments (86)  

86 CommentsLeave a comment

  1. La multi ani, pentru mama ta!

    • Va multumesc din toata inima !😀

      O seara dulce !😀

      • Multumesc la fel Eda:)

        • Va multumesc !😀

  2. Foarte frumos cadou pentru o mamica, asemenea vorbe… Asta fireste pe langa toata dragostea pe care evident i-o porti. Ii urez La Multi Ani!

    • Va multumesc din toata inima pentru tot !😀
      Va doresc o seara frumoasa ! 🙂

      • Ohoo, dar eu nu sunt cu dvs, ci cu tu, te rog, bine? Si n-ai pentru ce, e foarte frumos ce-ai scris. Am sa i-o arat si mamicii mele, daca nu te superi🙂

        • Ok !😀

          Multumesc tare mult !

        • 🙂

  3. Foarte frumoasa poezia dedicata mamei tale!:)
    Cel mai frumos cadou!:)
    Bravo!
    La Muuulti Ani fericiti!:):X

    • Iti multumesc enorm, scumpa mea Lala !😀
      Iti doresc tot ce e mai bun!😀

      O seara dulce !😀

      • Iti multumesc mult si eu, sufletul meu drag!:D
        Te pup!:)

  4. Numai bine!

    • Va multumesc enorm !
      De asemenea !

      O seara dulce !😀

  5. Multe din poeziile tale au parfumul iubirii pentru mama ta.
    La Multi Ani !

    • Iubirea pentru mama, va fi mereu suprema !😀
      Multumesc din toata inima, Stapanitorului Cuvintelor Ravasite !!😀😀

      O seara dulce !

  6. oriunde ai fi iubirea de Mama o ai cum pavaza , si vibratia recunostintei in inima o intareste , in iubirea de mama si fica , o seara frumoasa si minunata , si La multi ani ., pentru mamica ta draga .🙂

    • Va multumesc enorm de mult pentru tot !😀
      O seara dulce si toate cele bune !😀

  7. This is beautiful.😉

    • Thank you very much !😀
      😉
      😀

      • My pleasure, your way with words in two languages is spectacular.

        • Thanks !🙂

        • 😉

  8. superb scumpa mea ,La Multi Ani Mamei Razei Soarelui🙂 si tie pusic si imbratisari multe,ca meriti !!!

    • Heiii…iti multumesc din toata inima pentru tot, scumpa mea Carla !😀

      Si eu te pup si te imbratisez tare tare !😀

  9. Great words and a beautiful poem.🙂

    • Thank you very much !🙂😀

  10. La multi ani, mamicii tale!🙂 Frumos cadou!

    • Iti multumesc tare mult pentru tot !😀
      O seara frumoasa si toate cele bune !🙂

      • Multumesc asemenea!

        • Multumesc si eu !😀

  11. De chipul tău angelic îmi este aşa de dor,
    Şi ştiu că fără mine , deloc nu-ţi e uşor.
    Aş vrea acum să îţi urez doar bine ,
    Oriunde m-aş afla, tu eşti cu mine !
    Zâmbeşte ! E ziua ta, mami … ♥

    Simplemente, lindo. Gracias

    • Muchas gracias !😀
      😉

      • Gracias a ti y a tus palabras, aunque, así traducidas, por mi traductor, no pierden belleza. Gracias

        • …😀😀

        • Mulțumiri

  12. Chiar dacă nu mă vezi, cu sufletul mă simţi

    • …este chiar forma proprie !😉

      • super forma:)😛

        • …nu stiu daca intelegi, nu e deloc super !😉

        • ei na

        • 😉

        • 😉

  13. 🙂

  14. What a beautiful message to your mother for her birthday! I’m sure that wherever she is her heart is with you!😀

    • Thank you very very much !😉😀

  15. Are cu cine se mândri mămica ta și asta o face fericită! Fă tot posibilul ca ea să rămână pe toată viața în această stare. La mulți ani!

    • Ma simt onorata sa aud aceste cuvinte minunate !
      Asa voi face si sper din tot sufletul sa nu o dezamagesc niciodata !

      Va multumesc enorm de mult si va doresc o zi frumoasa !😀

  16. Beautiful! Happy Birthday to your mom🙂

    • Thank you very much , dear RoSy !😀

      Kiss

  17. great one🙂

    • Thank you !😀😉

  18. ” Oriunde m-as afla, tu esti cu mine !
    Minunata urare !
    La Multi Ani MAMEI fiintei ce-i vorbeste-asa frumos !
    Aliosa.

    • Va multumesc din suflet pentru tot, domnul Aliosa !🙂
      Va doresc o zi frumosa !

  19. Un videoclip ce sper sa va placa la amandoua !

    Cu respect,
    Aliosa.

    • Este superb acest video , iar melodia incantatoare…🙂

      Va multumesc enorm !
      🙂

      • Ma bucur ca ti-a placut !

        Dar asta ?
        Aliosa.

        • Hmm…🙂

  20. La multi ani mamei tale..Sper sa o bucure poezia mai mult decat te-a bucurat pe tine scrierea ei.

    • …😀
      Va multumesc din toata inima, pentru tot !
      Si mama s-a bucurat enorm…fapt ce m-a facut fericita !

  21. Beautiful

    DJ-

    • Thank you very much , dear !😀

  22. Congratulations Denisa!

    I have nominated you for the Liebster Award!

    The rules of the award are at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2013/01/11/liebster-award-thanks-supernova/

    All my best wishes!

    • Thank you very much !😀
      🙂🙂

  23. I have nominated you for an award on my site! You can see it here: Maxima

    • Thank you very much !🙂

  24. Transmite-i La Multi Ani!😉

    • Da da !

      Iti multumesc tare mult !😀

      • 🙂

  25. Bunul Dumnezeu sa-i dea multa sanatate mamei tale si sa va bucurati impreuna multi ani de acum inainte, de toate binecuvantarile care va sunt daruite in fiecare clipa!
    Foarte frumos poemul dedicat mamei tale! Sunt convinsa ca mama ta este foarte mandra de tine, si are de ce!
    Te imbratisez, Eda draga, cu mult drag!
    Cu intarziere, dar din tot sufletul meu ii doresc mamei tale:
    La multi ani, fericiti!🙂

    • Hmmmm…draga mea Stefania, de fiecare data reusesti sa ma emotionezi…🙂

      Nu stiu cum sa iti multumesc enorm pentru tot !🙂
      Te imbratisez , te pup si toate cele bune !😀

  26. Super tare blog-ul tau imi place mult! Like!

    • Va multumesc tare mult si ma bucur enorm sa aud asta !🙂

      O seara frumoasa !😀

      • nu mai vorbi cu va multumesc am 24 de ani :)) nu sunt batran oricum faci o treaba super pe blog-ul tau! O seara placuta si tie!

        • Ok… am inteles !🙂

          Iti multumesc frumos inca o data !🙂😀

        • Cu cea mai mare placere din partea mea!

      • Nu ma lua cu “va multumesc” am 24 de ani inca nu am inbatranit rau :)) oricum faci o treaba super pe blog-ul tau. O seara buna si tie! ms de follow

  27. Frumos! M-am bucurat totul și să-l văd mai mult ca o poezie de dragoste pentru mama o face si mai speciala.
    Mulțumesc,
    îra

    • Va multumesc !😀

      O seara frumoasa !

  28. Ce frumoasa esti !

    • De 8 Martie e bună! Oricum e super tare!

      • Hmm…si atunci !😀
        Insa ziua mamei mele a fost pe 9 ianuarie…😀

        Multumesc !

    • Va multumesc frumos !

      O zi dulce !🙂

  29. It is a great pity that I do not understand the poems in your language. I guess it is Romanian, isn’t it?

    • Yes !

      You’re right !😉


Leave a Reply

