Iubirea, m-a cuprins…


Iubirea, m-a cuprins… 

Îmi e aşa de dor de zilele-nsorite,
Gândurile-mi sunt… cuvinte nerostite.
Tăcerea mă cuprinde şi dorul mă-nfioară,
De tine am nevoie, de zâmbetul de vară !

De când ai apărut, cuvintele-au plecat,
Iubirea, m-a cuprins…
Ce mult te-am aşteptat !

Visez să fim doar noi,
Iubirea s-o simţim…
În braţe să mă strângi şi dorul să-ţi alin.

Vântul ne este martor, c-atunci când a suflat,
Jocul de frunze vii, frumos s-a arătat.
Şi luna ne e martor, căci ne-a adăpostit…
Ne-a dus departe-n stele, de oameni ne-a ferit.

Ţii minte când priveam la cerul înnorat ?
De mâna m-ai cuprins şi norii au plecat.
Aş vrea doar să te-ntreb: furtuni de vor veni ?!
Tu ce vei face atunci ?

Mai mult mă vei iubi ?  ♥
Published in: on January 18, 2013 at 5:54 pm  Comments (42)  

42 CommentsLeave a comment

  1. Marvilloso,superb poem.Thank you for keeping in touch.Greetings.jalal

    • Thank you !😀
      😉

  2. Super!

    • Multumesc tare mult !😀

      O seara frumoasa !

      • Cu cea mai mare plăcere din partea Bisofficiallan! O seara placută şi ţie!

        • Multumesc !🙂

        • Cu plăcere!

  3. @ Eda,
    Buna seara !
    A spune ca nu-i frumos
    Poemul ce abia l-ai scris
    As fi neserios
    Si bun de-a fi proscris !
    O seara pe masura sufletului tau si-un weekend ca-n povesti !
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Buna seara, domnul Aliosa !
      Va multumesc enorm de mult !😀
      😉

      • Mi-e dor de tine,
        MAMA scumpa !

        O duminica frumoasa !
        Aliosa.

        • Foarte frumos !
          Va multumesc enorm !🙂

  4. Foarte frumoasa si profunda.Versurile tale sunt bine alese.

    • Va multumesc din toata inima !😀
      O seara dulce dulce…🙂

  5. 😉

  6. minunat scumpa mea ,iubeste,traieste si fa ce vrei tu ,niciodata ce vor altii ,te pup si imbratisez energic🙂

    • 😀

      Iti multumesc tare mult, scumpa mea Carla !😀
      Asa voi face…🙂

      O seara frumoasa !

  7. Survive in life may be a lucky thing. But, survive in love is blessed thing🙂

    • You’re right !😉

      Have a nice day !

  8. Superbly stated sentiments…fascinating!

    • Thank you !🙂
      Have a nice day !

  9. Foarte frumoase versurile, draga Eda!
    Iubirea este cel mai inaltator sentiment pe care il poate avea un om!
    O zi minunata iti doresc, Eda draga si-un week-end plin de iubire!🙂

    • Iti multumesc tare mult, scumpa mea Stefania !

      Ai dreptate…😀

      Sa ai o zi frumoasa !😀

  10. Beautiful😀

    • Thankk you very much !😀
      Have a super day !

  11. Lasa-te cuprinsa de iubire, chiar daca seamana uneori cu un val-tsunami, nu-i “rezista”…🙂 Viata fara iubire-dragoste nu-i… viata!🙂

    • Da da !
      Asa voi face !

      Va multumesc tare mult !
      O zi superba !😀

  12. Frumoase versuri…iubirea-i cel mai frumos sentiment.
    Bravo, draga mea!
    >:D<

    • Iti multumesc enorm, scumpa mea !😀
      E cel mai frumos sentiment si cel mai greu de inteles !🙂

      Te pup !

      • Ai mare dreptate!:)

        • Iti mutumesc, Lala !🙂

  13. Nice dragoste poezie😀

    • Da da !😀

  14. A wonderful poem, Eda, filled with emotion. Nice!
    Paul

    • Thank you very much !
      Have a super day !😀

  15. Poate ma repet, dar uneori ne regasim in versurile tale si ne e asa bine sa le citim…Felicitari scumpa mea !

    • Hmm.. si eu ma repet cand spun ca ma bucur enorm de mult sa aud asta !😀

      Iti multumesc din toata inima, Cleo !😀
      Te pup ! ♥

  16. my muse…

    • ….🙂

      O zi dulce !

  17. Google traduce aceasta a făcut dificil de urmat. Mi-a plăcut ceea ce am citit, dar nu a putut simți fluxul pe care tu, in mod normal, au în faptele tale. Totusi, am putut vedea sentimentele frumoase și să înțeleagă ce vorbeai.
    îra

    • Va multumesc tare mult !😀

  18. Amazing

    DJ-

    • Thank you !🙂


Leave a Reply

