Un bun prieten


Un bun prieten 

O vizită neaşteptată, m-a surprins.
Un bun prieten, pe urmăr m-a atins…
Şi sunt atât de încântată să-l primesc,
Căci datorită lui, acum zâmbesc !

Speram să îl revăd, dar nu aşa aproape.
Mi-a oferit căldură şi un sărut pe pleoape…
Curajul şi încrederea, mă înconjoară acum,
Căci a făcut lumină pe-ntunecatu-mi drum !

Şi simt dulce aromă de flori înmiresmate,
Tot el să îmi trimită ? Sau cântecul din noapte ?

De-l rogi să vină şi pe strada ta,
El, bunul meu prieten, te va asculta !
Şi sper că ştii de cine îţi vorbesc ?!
E soarele, cu chipul lui regesc.

Published in: on January 22, 2013 at 3:42 pm  Comments (44)  

44 CommentsLeave a comment

  1. Ooo, ce frumoasa-i poezia asta.
    L-am primit si eu pe “bunul tau prieten” astazi si m-am bucurat de prezenta lui.
    Te felicit pentru poezia asta, care-mi place tare mult!

    Zi frumoasa alaturi de “bunul tau prieten”🙂
    Te pup, Eda!

    • I-am spus sa treaca si pe la tine. M-a ascultat si nu te-a ocolit !😀

      Iti multumesc din toata inima, Lala !
      Si eu te pup !😀

      • Multumesc mult ca l-ai trimis si pe la mine.😀
        Am simtit eu ca aparitia lui e ceva special.🙂

        • He he !😀

  2. @”Un bun prieten, pe urmăr m-a atins…” – poate era un înger…🙂

    • Si soarele e un inger !
      Ma binecuvanteaza…😀

      O zi dulce !

      • Soarele-i o enorma stea, printre multe altele, ce se va stinge peste circa un milion de ani, asa ca meanwhile… gaudeamus igitur!🙂

        • He he…😀

          Toate bune !

  3. Bunul tău prieten, chiar a venit în Bucureşti!
    Mulţumesc pentru că l-ai rugat să vină şi pe la noi.🙂

    • Da da !

      Este aici langa noi.. si este asa de bine !😀

      Va doresc o zi frumoasa !🙂

  4. Frumos!

    • Multumesc tare mult !

      O zi superba !😀

  5. asa inger drag zboara !!!😀 ….daca Dumnezeu e cu noi,atunci cine poate fi impotriva noastra ? pusic si zi frumoasa !!!!

    • He he !🙂

      Iti multumesc tare mult , scumpa mea !😀
      O zi frumoasa si tie !

  6. Sa iasa soarele cumva?🙂 Asta e atitudinea care imi place.O saptamana plina de zambet!

    • Nu stiu daca-i doar o vizita..🙂
      Va multumesc tare mult pentru tot !
      O zi frumoasa !

  7. @ Buna ziua EDA !
    Pe ” bunul tau prieten” l-am primit si eu
    Cu bratele deschise si imbracat lejer
    Si-as vrea sa-mi fie aproape mai mereu
    Caci sincer, m-am saturat de vant si ger .
    Multumesc ” bunului tau prieten” si tie deopotriva pentru frumoasa zi oferita !
    Aliosa.

    • Ahhh… cat de frumos ati spus !😀

      Ma bucur tare mult ca a fost o placere vizita “bunului meu prieten”…😀

      Va multumesc enorm !

  8. Another wonderful poem! Thanks for sharing your talent!

    • Thank you very much !😀
      Have a super day !
      🙂

  9. Bello !

    • Grazie !🙂😀

  10. How nice🙂

    • Thank you, dear Rosy !😀
      Have a super day !

  11. Beautiful poem.

    • Thank you !🙂

  12. foarte frumoasa!

    • Multumesc tare mult !

      O zi frumoasa !
      🙂

  13. @ Buna dimineata Eda !
    Un prieten virtual
    De Ziua UNIRII
    Iti ureaza amical
    Un sincer La Multi Ani !

    Aliosa.

    • Buna dimineata !😀

      La Multi Ani !😀

      Va multumesc !

  14. Meraviglioso sfondo!!!
    Complimenti!!!🙂
    Un cordiale saluto
    Claudio

    • Heee….😀

      Grazie !
      🙂

  15. exsista o varianta o istorie ca .. in timp uitat oamenii se rugau si faceau ofrande zeuui Noroc .. pentru prosperitate materiala .. in schimb zeul Noroc cerea un copil .. primul .. pentru a indepli dorintele pe care iil manca ,.. uau ! .. fiecare cuvant are o vibratie antonimul cuvantuului noroc deja fiecare il stie . deci cel mai bine ar fi cred eu .. adoptarea starii de ASA SA FIE .. ! felicitari EDA

    • Ohh… Va multumesc enorm de mult !😀
      O zi frumoasa !

  16. Felicitari🙂, sunt versuri carora le simt lipsa in prezent.

    • Multumesc tare tare mult !😀

      O seara frumoasa !

  17. Poezie frumoasă – o vizită la un prieten apropiat și minunat este întotdeauna cauza pentru a sărbători. Acesta este un poem plin de emoție și de cele bune, la asta.
    îra

    • Va multumesc enorm enorm !🙂

  18. Nice reading about you.

    Thanks visit my blog Ajaytao2010@wordpress.com. Browse through the category sections, I feel you may find something of your interest.

    • Thank you !🙂

      • Most welcome

  19. Very cool

    DJ-

    • Ohh… thank you !😀

  20. Gorgeous!!!!!!!


Leave a Reply

