Deznădejde


Deznădejde 

Şi-i scriu acum eu timpului, căci nu mai pot !
Să mă asculte mai întâi… căci nu e tot.
Rugina sufletului apare zbuciumată…
Tăcerea mă cuprinde şi inima-mi tresaltă !

De ce aş cere iar liniştea nopţii ?
Nu vreau să cad în patima târzie.
Cuvântul ce-l purtam era al sorţii…
Şi culmea: l-am ales din cele o mie !
Părea cinstit şi simplu l-am văzut,
Dar ce păcat, mi l-am dorit prea mult !

Presără peste mine cerneală de opal…
Şi coase-mă pe cerul străveziu !
Căci doar o simplă literă mi-aş mai dori să fiu…

Published in: on January 27, 2013 at 1:57 pm  Comments (49)  

49 CommentsLeave a comment

  1. Ca, intotdeauna, minunat poemul tau, Eda draga!
    O duminica minunata iti doresc!🙂

    Off topic: Te rog din suflet sa nu te superi, draga Eda. Nu mai stii nimic de fluxnews? A disparut asa subit. Speram sa reapara….

    • Iti multumesc tare mult , Stefania !
      La fel si tu… sa ai zile superbe !🙂

      Referitor la Fluxnews…i-au suspendat blogul, din pacate… asteptam acum !😉

      • Iti multumesc din suflet, draga Eda!
        Sa de-a Bunul Dumnezeu sa avem cu totii, numai zile superbe si multe bucurii!
        Te imbratisez cu mult drag!🙂

        • Asa sa fie , Stefania !
          Te pup si te imbratisez !🙂

      • Eda, bonjour! Cum adica “suspendat”? de ce si de cine?… hummm, very bizarre, indeed…

        • Buna dimineata !
          Asa mi-a spus… ca i l-au suspendat , insa o sa revina !
          Asteptam…😀

          O zi frumoasa si dulce !

  2. Frumos poem:). O zi minunată Eda!

    • Va multumesc din tot sufletul !

      O zi frumoasa si dumneavoastra !🙂
      Va pup !

  3. Frumos poem !
    Felicitari !
    O duminica placuta !
    Aliosa.

    • Va multumesc tare mult !
      Va doresc toate cele bune!

      O zi frumoasa !🙂

  4. Spectacular.jalal

    • Thank you !😉

      Have a super day !😉

  5. Mi-au dat lacrimile….asta simt si eu acum😦 mooorrrrr😦

    • Offff…. nu, nu plange !😦

      Sau poate ca… lacrima iti elibereaza sufletul !
      Hmmm…😦

  6. Foarte frumoasa ca de obicei.Citesc cu multa placere de fiecare data poeziile tale.Ma regasesc in ele de cele mai multe ori.

    • Este o onoare pentru mine sa aud asta…🙂
      Multumesc tare mult si toate cele bune !

      O seara frumoasa !🙂

  7. da, reusita! iar metafora din final e cizelata fin de tot!🙂

    • Ohhh… multumesc enorm de mult !

      O seara frumoasa si linistita… Toate cele bune !😀

  8. Reblogged this on The ObamaCrat.Com™ and commented:
    Beautiful words, raw emotional power from Ms. Eda at Denise Aricescu.

    • Ohh… Thank you !🙂

      • 😉 Thank you.

  9. Sunteți un astfel de Ada poet. Vă mulțumim pentru oprirea de către postul de citit ultimul meu. Apreciez comentariile dumneavoastră și de cititori.

    Așteptăm cu nerăbdare să vă gândurile pentru următoarele că mâna ta va scrie pe hârtie cu stilou și cerneală.

    Multumesc pentru partajarea.

    Chef Randall
    savorthefood.wordpress.com

    • Va multumesc enorm !

      Va doresc o seara frumoasa !😀

  10. Si eu ma regasesc in poeziile tale, si asta-i inca una in plus.
    Sunt impresionata de momentele cand le compui si cata inspiratie ai in timpul asta liber al tau, care de moment e limitat.
    Bravo!:)
    Te pup si sa ai o zi reusita!:D

    • Hai mhaaa Lala !
      Mereu ma emotionezi…

      Si ai dreptate mare referitor la timp…e tare limitat !
      Dar…

      Iti multumesc mult de tot !
      Te pup dulce !

  11. ultimele 3 versuri… le-am învatat by heart!🙂
    alte versuri superbe:”cerneala ochilor tai…” – Francis Cabrel:🙂

    – – –
    o zi senina, afar’ si-n sufletu’-ti de poeta consacrata…🙂

    • Ahhh….cat de dragut !😀
      Imi place mult….😀

      Va multumesc enorm si va doresc zile frumoase !
      Toate cele bune.😀

      • cu admiratie si cu drag…<3🙂

  12. Ah- wish so much I could understand – the words seem very musical. k.

    • …hmm… Thank you !🙂

  13. What beautiful words you used. (I finally got my translator fixed…LOL) It really is lovely!😀

    • Thank you very much !😉

      Have a nice day !🙂

  14. Cam trista pentru o tânăra poeta. Dar din tristețe s-au născut lacrimi de frumusețe.

    • Trista ca sufletul meu !
      …oare asa sa fie ?

      Va multumesc ! 😉

    • Va multumesc !
      😉

  15. Am nominalizat tine și blog-ul dvs. pentru premiul Blog versatil. Urmați link-ul pentru a excepția: http://savorthefood.wordpress.com/2013/01/30/something-to-proudly-display/

    Chef Randall
    Savorthefood.wordpress.com

    • Va multumesc mult !😀

  16. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your fine blog for the Very Inspiring Blogger Award.

    The rules of this award are at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2013/01/31/very-inspiring-blogger-award-thanks-verde-despertar/

    All the best for you, your poems, your blog!

    • Thank you verry much for your nominalistation !😀

      • Well deserved:) Keep writing poetry, keep blogging🙂

  17. Frumos spus. M-am bucurat citit asta.
    îra

    • Multumesc mult !😉🙂

    • … o sa fie bine !😉
      🙂
      Va multumesc !

  18. Just Beautiful Eda

    DJ-

    • Thank you !

      Have a super day !
      😀

  19. Am postat pe facebook poezia ca să se încânte și tinerele mele eleve cu ea.

    • Va multumesc frumos !😉
      Ma bucur enorm sa aud asta …🙂


Leave a Reply

