Sensibilitate


Sensibilitate 

    Soarele apune trist din când în când…
    E cuprins de teama unui gând.
    Nu aşteaptă alinare de la nicio stea din cer,
    Schimbarea l-a cuprins deodată şi totu-i efemer…
    Iertare…da, iertare !
“-Bună dimineaţă, soare ! Ce mai faci ? Cum te mai simţi ?”
“-Iar copile eşti cu mine, numai tu mă mai alinţi !”
“-Luminează-mi calea iarăşi, nu te stinge… nu pleca !
   Iar eu voi promite, soare…lângă tine eu voi sta !”
   Timpul ştie ce să facă, căci doar el ne controlează…
   Astăzi oamenii sunt bine…mâine cine mai visează ?
   Trec clipele noastre toate, fără nicio întrebare…
   E sensibil Universul, nestatornic… de ce oare ?

Published in: on February 10, 2013 at 6:29 pm  Comments (55)  

55 CommentsLeave a comment

  1. Privesc cu tristețe. Știu că din scris nu se poate trăi, din experiență proprie. E bine ca ai o mână de cititori fideli ca mine si ceilalți câțiva. E bine ca ai ales internetul pentru a sensibiliza pe cei tineri ca tine. Ai semne că s/au înmulțit cititorii în ultima vreme, când toți fac politică și citesc numai tabloide cu cancanuri inventate? Felicitări pentru stăruință, pentru că scrii lucruri extraordinar de frumoase!

    • M-am folosit de imaginatie, in aceasta poezie… pentru ca in majoritatea poeziilor las sufletul sa-mi dicteze ce trebuie sa scriu…🙂

      Va multumesc enorm de mult !
      O zi frumoasa !🙂

  2. @ Buna seara tie si cititorilor tai !
    ” SENSIBILITATE ” de la o FIINTA SENSIBILA in plina criza MORALA,
    este ca un BALON de OXIGEN pentru echipajul unui SUBMARIN
    naufragiat pe fundul ocenului !
    Felicitari !
    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    • Buna seara !
      Aveti dreptate… sunt foarte sesibila !🙂

      Va multumesc tare mult !😉🙂
      O zi frumoasa !

      • @ Buna dimineata !
        ” Foarte sensibila ” nu poate fi decat o fiinta cu-n suflet mare !

        O saptamana frumoasa !
        Aliosa.

        • Buna dimineata !

          Ohh… cat de frumos !

          Va multumesc tare mult..😀
          O zi frumoasa !

  3. “Sensibilitate”– scrisa cu atata sensibilitate! Minunate versurile, Eda!
    Te imbratisez cu mult drag!
    O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana excelenta!🙂

    • Hmmm… multumesc tare mult scumpa mea, Stefania !😀
      O saptamana frumoasa si tie si o seara frumoasa !

      Te pup !😀

  4. doar copii reusesc sa faca lumea asta frumoasa si .. chiar soarele sa zambeasca .. , frumos mesaj felicitari🙂 ., o seara frumoasa pentru voi 🙂

    • Adevarat !😀
      Va multumesc enorm !

      Va doresc o seara frumoasa !🙂

  5. Pentru ca asa va fii mereu😦 … pentru ca unii din generatia asta n-au pic de noroc si nu vor avea…😦

    • Pentru ca timpul nu va fii niciodata de partea lor…😦

      • Nu va fi mereu asa…
        Ce se intampla cu tine ?

        Haide, o sa fie bine… nu vreau sa te vad suparata !
        Te pup !🙂

        • E greu sa mai cred in speranta zilei de maine si in realizarea dorintelor..chiar imposibil, dupa parerea mea… :*

  6. Bine facut! M-am bucurat sensul profund al versetului.
    îra

    • Va multumesc din toata inima !

      O seara frumoasa !😀

  7. Dear Denisa ,a sensational poem.Thank you for liking ( Vows…) warm wishes.jalal

    • Thank you too !

      Have a super day !😀

  8. no, ce să mă ştiu face acum? io-s ăla rău de gură, cârcotaş, care trebuie să găsesacă ceva care să nu îi convină. şi aici chiar m-ai pus în dificultate, că nu am găsit…🙂

    • He he he !
      Nu stiu daca sa ma bucur sau nu…😀

      O zi frumoasa, cu multe bucurii !😀

  9. DENISA aveți gând minunat în mintea ta. Google nu traduce exact așa provenite de la limbă la alta. Dar totuși ceea ce am putea înțelege, este frumos și imaginitve.

    Vă mulțumim pentru vizualizarea blog-ul meu. Am appreaciate comentariile dumneavoastră și de cititori.

    Chef Randall
    savorthefood.wordpress.com

    • Va multumesc tare mult !😉

      O zi frumoasa !😀

      • Thank you..You as well.🙂

  10. Hello nice to meet u

    • Hello !

      Nice to meet you too !🙂

  11. Pe zi ce trece imi plac tot mai mult poeziile tale.
    Bravo Denisa !

    • Ma simt onorata… m-am emotionat…🙂
      Iti multumesc enorm de mult !

      O zi dulce !😉

  12. you are very beautiful…

    • Thank you !😉

  13. ☆ ¸¸.•*❤¨❤☆❤¸¸.•*¨

    • ♥♥♥

  14. hi !😀

    • Hello !🙂

  15. Very beautiful, Eda!

    • Thank you very much, dear Jayden !😀😉

  16. Bună dimineața! Mi-am permis să te nominalizez la o așa zisă leapșă și sper ca petulanța să îmi fie privită cu blândețe. Ai aici mai multe date http://samewhiteblue.wordpress.com/2013/02/13/discover-new-blogs/. Țin să îți mulțumesc și aștept răspunsul tău cu mult drag. O zi edenică!

    • Multumesc din toata inima pentru propunere… ramane sa ma gandesc…😀

      O seara dulce !😉

      • Plăcerea e de partea mea; știu că tu de obicei nu faci lepșe și respect această decizie. O zi edenică!

  17. Bun pentru a face sens!
    😀

    • Multumesc !😉

  18. …:)

    • …★

  19. o poezie frumoasa, calda, plina de… sensibilitate!

    • Multumesc enorm, enorm de mult !

      O seara frumoasa si dulce !😀😉

  20. offff…de-ar fi să îți răspund la toate-n versuri…. nu mi-ar ajunge viața…

    • …nici mie , sa va multumesc !😀

      • eu nu sunt mai mulți! :)))

  21. Your ability to tap into depth is uncanny… Like a river of emotion you’re able to run your hand through, and bring forth its colored waters

    Love it

    DJ-

    • Thank you !!!!😀

  22. Your blog truly makes me want to learn the Romanian language.

    • I’m enjoyed to hear that !😉
      Have a nice day !😉

      • Have Nice Day!!!!!!!!!!!!.

  23. Friends….. If You Like See http://romanticshayri.wordpress.com/ &
    Like And Comment On It.Thanks.

  24. I was looking for some posts I can understand here. =) Thk u for the like on my Art of War post. Cheers.

    • Thank you too !


Leave a Reply

