Visare


Visare 

Nu plouă, deci nu-i melancolie,
Dar gândurile vin şi trec…
…o mie şi inc-o mie.

Sunt mii de întrebări fără răspuns
…sunt vise ce demult, eu le-am ascuns.

Nu vrei o stea din cerul infinit?
…tu ,nu !
Dar, eu pot s-o ating.

Şi visătorii se vor trezi târziu.
… sa spere neîncetat, căci doar atât mai ştiu !

Published in: on February 20, 2013 at 5:23 pm  Comments (37)  

37 CommentsLeave a comment

  1. Keep on dreaming. Love this thought. Thanks for sharing it.

    • Thank you very much !😀
      Have a nice day ! 😉😀

  2. very nice.

    • Thank you very much !😀
      Have a super day !😉

  3. Wonderful!

    • Thank you very much !
      Have a nice day !😀😀

  4. Tipic visatorilor, se trezesc din somn ca sa viseze cu ochii deschisi.
    Foarte frumos. ^_^

    • Da, asa este….😀
      Mutumesc tare mult !🙂
      O seara frumoasa si dulce !😀

      • Cu placere. Amuzant..imi place tot ce e dulce, deci multumesc pentru urare xD O seara placuta si tie!🙂

        • Multumesc mult !😀😉

  5. pusy visatoarea mea ,frumos tare ,imbratisez🙂

    • Te pup dulce, scumpa mea !
      Iti multumesc enorm !😀😉

      O seara dulce !

      • multumesc,la fel si tie scumpa mea🙂

        • Multumesc frumos !😀😉

  6. “Nu plouă, deci nu-i melancolie,
    Dar gândurile vin şi trec…
    …o mie şi inc-o mie.”

    Si se-astern si gandurile tale, curgand usor, usor pe-o foaie.
    Bravo….mai vrem!😀

    • Iti multumesc enorm Lala mea !😉😀

      Eeee…totul la momentul potrivit !😉

      Te pup dulce , scumpa mea !

      • Bineinteles…ca asa-i cel mai bine si mai magic!🙂
        Pupici pentr-o seara frumoasa, ca tine!🙂

        • Ohhh… multumesc enorm enorm !😉😀

  7. sa spere visatorii, stiu si vor…
    chiar daca visurile dor…
    de dor, le este vesnic, dor…
    caci dorul, e, speranta lor…

    • Ohhh, Doamne !!!
      Superbe versuri… sunt impresionata !

      Va multumesc frumos !
      Sa aveti o zi dulce !😀

  8. Foarte frumos,
    îra

    • Va multumesc din toata inima !😀
      O zi frumoasa !

  9. I am glad I used the translator to read. Beautiful expressions!

    • I’m happy to hear that !
      Thank you very much !😀

  10. Ți-am mai zis pe undeva …
    Scrii frumos Denisa … să nu te oprești …🙂

    • Multumesc din toata inima !
      O seara dulce..😀

  11. Eda,

    Îndemn, i-aş spune eu frumoasei
    Îndemn, la acţiune,
    De versuri tot mai bune,
    Să nu ştiu, ce să aleg
    Ca pe toate în buchet,
    Să le strâng, îmbrăţişez şi plâng

    Madi şi Onu

    • …am o mare datorie la dumneavoastra si nu stiu cum o s-o pot achita vreodata !!
      Va multumesc din toata inima !😀
      O zi dulce dulce !

      • Darurile sunt inimi dăruite inimii
        Din inimă pentru inimă.
        Sunt stări inefabile.
        Doar se trăiesc, prin bucuria pe care năzuiesc, să o producă.
        O stare dulce, cum tu îi spui intuitiv.
        O seară ca tine!

        Madi şi Onu

        • Aveti dreptate !
          Aceste daruri imi fac bine inimii !😀

          Va multumesc enorm !😀

      • 🙂

        Madi şi Onu

  12. Deschide geamul, poate așa vei alunga,
    Toată tăcerea surdă ce-ți inundă camera…
    Fără cuvinte sau priviri pierdute-n gol,
    Deschide-ți ochii…și sufletul rătăcitor….

    • O voi deschide la momentul potrivit,
      Acum veau sa visez, si-o fac necontenit !
      😀

      Va multumesc enorm !😀

  13. So, you’re a super-dreamer…🙂

    “Oh dreamer
    The world is your mirror
    Fools think themselves awake
    Outdated modes of thought
    Dust renders their image unrecognizable
    But I recognize you, sleepwalker
    Dreaming new worlds into existence
    Detached from past failures
    Back to sleep
    Dreaming of paradise…”(Clay aka thejourney318)
    – – –
    Have a wonderful weekend, pretty young lady!🙂

    • Ohhh!!!😀

      Va multumesc din suflet !
      Sa aveti o seara dulceee !😀

  14. Lovely

    DJ-

    • Thanks !😀


Leave a Reply

