Părinţii mei


Părinţii mei 

Eram micuţă şi plângeam,
Aveam nevoie de iubire,
Să am o mamă… îmi doream,
Un tată şi o bucurie.

Sunt calde clipele cu voi,
Părinţii mei, ce mă iubiţi…
Şi am trecut prin multe ploi
Şi-am reuşit , căci mă-ndragiţi !

Tăticul meu, cuvântul tău…
Îmi da curaj , îmi dă putere,
Mă îngrijeşti când îmi e greu
Şi vocea ta mi-e mângâiere.

Mami, eşti gândul meu cel bun !
Mâna ta caldă e culoare,
Doar tu mă linişteşti acum…
Eşti stea, eşti înger…
Tu eşti soare !

Copilăria a plecat,
Dar, dragostea e infinită…
Cuvinte dulci m-aţi învăţat
Şi sunt enorm de mulţumită !

Sunteţi ai mei şi vă iubesc…
Vă port în gând,
Vă am în suflet,
Nu vreau nicicând să va rănesc…
La orice pas voi sta să cuget !

Published in: on March 6, 2013 at 5:50 pm  Comments (92)  

92 CommentsLeave a comment

  1. superba inger scump,a fi recunoscator este o calitate divina ,altfel cum o stea sa creasca o alta ? imbratisez cu mult drag Raza de soare🙂

    • Iti multumesc enorm de mult, scumpa mea Carla !😀
      Te pup !!! ♥

  2. Foarte frumoasa!🙂

    • Iti multumesc enorm, Cata !😀
      O zi superba !

  3. Emotionante versuri. Ai parinti minunati, draga Eda!
    Multa sanatate le doresc si sa fie mereu mandrii de tine pentru ca au cu de ce!
    O zi minunata iti doresc, draga Eda si multe binecuvantari, pentru tine si cei dragi ai tai! 🙂

    • Ohh !♥
      Iti multumesc enorm, draga mea !
      De asemenea si tie si parintilor tai…😀
      Sa ai o primavara superba !
      Te pup !

  4. Foarte frumoase versuri dedicate parintilor. Felicitari! Sunt sigura ca parintii tai sunt mandrii de tine. 🙂

    • Va multumesc enorm de mult !♥
      Da…si sper sa nu-i dezamagesc niciodata…😀

      O zi dulce !
      Va pup !

  5. Este atât de minunat încât să puteți captura frumusetea iubirii părintești, în acest poem. Mă simt pasiunea și dragostea pentru părinții tăi proprii și face mai puternică dragostea mea pentru propria mea.
    îra

    • Va multumesc tare mult pentru tot !

      O zi frumoasa !😀

  6. @ Buna seara Eda !
    Parintii sa-ti traiasca !
    Iar tu, ” esti INGER ” , esti o FLOARE !
    O PRIMAVARA ca-n povesti !
    Aliosa.

    • Ohh !
      Va multumesc din inima pentru tot !😀

      O seara frumoasa !

  7. Very beautiful

    • Thank you very much !😀
      Have a super day !

  8. Mai bine si mai frumos de-atat nu se putea!
    Felicitari parintilor tai care te-au crescut asa frumos si felicitari si tie pentru aceasta poezie de-a dreptul emotionanta!🙂

    • Ma bucur tare mult sa aud asta !
      …imi cunosti parintii, doar…😀

      Iti multumesc din tot sufletul , fetita mea dulce !
      Te pup !♥

      • Suntem mandrii de tine! Imi permit sa spun “suntem” pentru ca sunt sigura ca si dansii sunt mandrii de tine!😀
        Te imbratisez!😀

        • Muuuuultumesc !😀

  9. You did touch my heart…<3 O declaratie de afectiune profunda catre parintii tai care sigur sunt mândri de tine…🙂 Viata lunga, sanatate, bucurii si satisfactii… je t'embrasse de tout coeur… cu drag sincer!

    • Ohhh !♥
      Ma bucur mult sa aud asta… sunteti minunata !
      De asemenea si dumneavoastra… va multumesc enorm de mult !

      O seara dulce !😀

      • Cu aceleasi gânduri sincere, Denisa… am un fiu si-o fiica la fel de afectuosi, demonstrativi si atasati de noi, care ne-aduc bucurii si satisfactii. Tone de inspiratie si noapte-buna! bisous!

        • Ma bucur mult sa aud asta , sa va bucurati tot timpul de copiii dumneavoastra !

          Va multumesc enorm de mult !
          De asemenea !😉

  10. Compui foarte frumos și ai un stil iscusit de a scrie, în acrostih, ai mesaj de transmis, s.a. Ai scris până acum o carte de poezii? Dacă nu, ar trebui să iei foarte în serios gândul acesta. Felicitări!

    • Ohh !😀
      Nu , nu am publicat nimic pana acum…
      Va multumesc tare mult !
      Sa aveti o primavara frumoasa !😉

  11. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

    • Ohhh !
      Va multumesc din toata inima !😀

  12. I Nominate you for the prestigious Hug Award – Hope Unites Globally
    Please accept & oblige.

    Important:

    Please read the instructions carefully in the link provided
    on the awards page and follow suit

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/03/09/the-hug-award-hope-unites-globally/

    • Thank you very much !
      I’m enjoyed…😀

      • thank be careful to read the instruction

        Enjoy my lovely friend this was deserved for you
        and long overdue

        • Thanks !🙂

        • thanks

  13. Beautiful🙂

    • Thank you very much !🙂😀

  14. Vă port în gând,
    Vă am în suflet

  15. Bello

    • Thank youuu !😀

  16. Always so very beautiful…your words! God bless my sister!

    • Thank you very much !!!😀😉

  17. Recunoştinţa copilului , are pentru părinţi este ca o infuzie de tinereţe şi nesfârşită bucurie. Părinţii tăi vor fi mândri de aşa fiică iubitoare. Şi versurile îmi plac. Continuă să-ţi aşterni gândurile în stihuri aşa frumos meşteşugite cum ştii tu !

    • Ce cuvinte frumoase imi oferiti.
      Va multumesc enorm de mult !
      Sa aveti o primavara dulce!
      😀

  18. Eda, I love this poem! It’s wonderful. I’m happy that your parents give you such love.
    Bless you!
    Maria

    • I’m glad to hear this…😀
      Thank you very much !!!😉

      Kiss !♥

  19. Hi Eda!
    How beautiful are your words. You speak so highly and adorable about your parents. Thanks fro stopping by my blog. Merry Christmas to you, Hugs and nite from Oz, Paula xxx

  20. Foarte frumos ce scrii! Lasa-mi un mesaj pe adresa> hoinariprinviata@gmail.com sa iti dau niste ponturi productive. idee e ca trebuie sa iti valorifici talentul ! Incepe cu sunt Denisa ca sa imi dau seama!

    • Va multumesc mult !🙂

  21. Beautiful poem!

    • Thank you very much !

  22. This lovely and makes me happy to know you have this joy, Denisa!

    • Thank you very much !🙂

  23. Sa fi binecuvantata!

    • Va multumesc !

      O zi superba, sa aveti !🙂

  24. Ce frumos scrii🙂 Si cat de apreciata esti…pe cand o carte de poezii?

    • Multumesc tare mult !

      Exista o carte, primul volum “Enigma florilor de liliac”.🙂

      • Felicitari. Era cazul!

        • Multumesc din suflet !🙂

  25. ENIGMA FLORILOR DE LILIAC e cumva pe internet? Îmi place cum scrii și aș vrea ca citesc mai mult

    • Nu, nu se gaseste pe internet, dar daca doriti eu v-o pot expedia si astfel va ajunge in mainile dumneavoastra.

  26. Unii mânâncă litere, iar eu cuvinte și uneori chiar…fraze! Ergo,îmi place cum scrii și aș vrea ca SĂ citesc mai mult! ( Era cât pe ce corectând cacofonia din primul comentariu să scriu în loc de ‘citesc’ să scriu.. ‘cîrtesc’)

    • Am inteles ideea transmisa si va multumesc enorm !
      Intotdeauna am considerat cuvintele dumneavoastra, cuvinte speciale.
      Eu scriu simplu, foarte simplu si uneori simt ca nu merit aprecierile primite de fiecare data, simt ca-i prea mult pentru mine !

  27. Mulțumesc de amabilitate,dar locuiesc în Canada și poșta este un dezastru.Pur și simplu ridicol de scumpă. Mă voi rezuma cu ceeace postezi pe BLOGoslovita ta pagină de poezie.

    • Mii de multumiri !

  28. De nada! ( Încă-o rimă la…Canada)

  29. Felicitări!

    • Va multumesc tare mult!

      O zi frumoasa!🙂

  30. Freundliche Grüße, Wolfgang

    • 🙂

  31. MAMA si TATA, MEREU APROAPE DE NOI.
    De multe ori, din pacate, uitam sa le multumim pentru ca sunt ALATURI DE NOI.

    • Asa este!😉

      Trebuie sa ii multumim si sa le multumim atat si asa cum putem.

  32. Poésie lyrique, émotive et musicale. Bravo!

    • Merci beaucoup!🙂

  33. Hi,
    Thank you for liking my post. I hope you will come back to read some more! Sorry I can’t read your blog – language problem (mine!)
    Dorinda

    • Thnak you too!🙂

  34. Foarte frumoase versuri! Esti o persoana speciala🙂

    • Multumesc din suflet.🙂
      Toate cele bune!
      Pupici.

  35. Felicitari, pentru versurile minunate!

    • Sărut mâna !
      Vă mulţumesc tare !❤

  36. Ein schönes Wochenende. Freundliche Grüße, Wolfgang

  37. MEREU vor veghea asupra noastra.

    • Cu siguranţă, de oriunde-ar fi.🙂

  38. Ein schönes Wochenende. LG. Wolfgang😀

  39. good to see – do feel free to join me on my Twitter, etc

  40. Frumos!

    • Vă mulţumesc mult ! Toate cele bune !

  41. foarte frumos

    • Mulţumiri din suflet !

  42. Minunată poezie!🙂

    • Mulţumiri din suflet !🙂

  43. Foarte frumoasa!❤

    • Din suflet aduc mulțumiri !🙂

  44. Superba poezie🙂


Leave a Reply

