Speranţa unui gând…


Speranţa unui gând… 

Nu-i ţară fără supărare,
Căci inima n-are hotare…
De cauţi gândurile bune,
Te pierzi, te rătăceşti prin lume !

Nu-i un oraş fără dorinţă,
Dar câţi din noi avem credinţă?
De cauţi ajutor să ceri,
Rămâi să speri…rămâi să speri !

Nu-i stradă fără lume tristă,
Însă cuvinte dulci, există.
Apar pe cerul instelat,
Dar tu, mai ai de aşteptat !

Nu-i loc unde să nu priveşti…
Măcar o dată să zâmbeşti,
Să cauţi, să adormi visând…
Şi-apoi, să fie doar un gând !

Published in: on March 11, 2013 at 8:53 pm  Comments (51)  

51 CommentsLeave a comment

  1. Wondedrful.jalal

    • Thank you !😀

  2. frumos scumpica mea !!! pusic si imbratisez tare😀

    • Iti multumesc enorm, scumpica mea dulce !
      Si eu te pup si te imbratisez !😀😉

  3. Începând cu accident vascular cerebral mea, o parte din imaginația mea (crezut) a fost pierdut. Eu nu pot pierde mintea mea am folosit-o este cu un efort mare, încât am concentra acum pe ceea ce folosit pentru a fi o sarcină ușoară. Lovely verset.
    îra

    • Imi pare atat de rau !😦

      Multa sanatate !
      Va multumesc enorm !😉

  4. Sunt atat de adevarate si reale versurile tale.
    Imi place foarte mult aceasta “Speranta unui gand…”🙂
    Bravo!
    Te pup, sa te auda D-zeu si sa ne lase cate o speranta la fiecare gand caruia ii dam nastere.🙂

    • Heiii !🙂
      Iti multumesc enorm de mult pentru tot, scumpa mea !
      Si da, Dumnezeu ne va ajuta !😉

      Te pup !

  5. @ Buna dimineata EDA !
    Bine zis :
    ” Nu-i oras fara dorinta …………………..” !
    Stii care-i dorinta orasului ARAD ?
    Sa devina Capitala Europeana in 2020 !!!

    O zi superba !
    Aliosa.

    • Buna dimineata !

      Va multumesc enorm de mult !😉

  6. had not visited this blog. miss ..🙂

    • 🙂

  7. Firea este iubire,
    Denisa, zambet de fericire.
    Nostalgia ei, cautare de bucurie
    Bucuria ei, fire
    Madi si Onu

    • Inger imi sunteti dumneavoastra,
      Ce ma vegheati din departare,
      Imi faceti zarea mai albastra,
      Si zilele, tot mai usoare !
      😀

      • Multumindu-ti, observ cum rima,
        Iti devine mai usoara.
        Si ma bucur mult la gandul,
        Ca maine zboru-ti iei din tara

        Madi si Onu

        • De ce sa-mi iau zborul din tara?
          E-asa frumos, e primavara !
          Astept doar razele de soare,
          De ce nu sunt prezente, oare?
          🙂

  8. La zbor poetic, de emancipare,
    Ma refeream copila draga
    Ca nimeni nu te-ar vrea plecata
    De pe-ale noastre dragi razoare.
    Pe care versul tau, e soare.

    Madi si Onu

    • Era mister, era visare,
      Asa e viata, o culoare…
      De la albastrul infinit,
      La galbenul din rasarit… 😀

      • Rima ta, mereu imprimă,
        Vieţii, fărâma de lumină.
        Dar oare ce s-a întâmplat
        De versul tău mereu zglobiu,
        Nu mai provoacă maiestuos,
        Mândria razelor solare?

        Madi şi Onu

        • Ce pot sa spun? Viata e gri,
          E-ntunecata si-are nori,
          Si tot ce sper si mi-as dori,
          E…sa astept soarele-n zori…😉

      • De pe meleagurile mele,
        El trist, te-a astept
        Dar când n-ai mai apărut
        Razele…, abătut,
        Şi-a strâns, şi a plecat

        Madi şiOnu

  9. Reblogged this on lost creek publishing.

    • Thank you !😀

  10. Speranta unui gand :X …. !! Frumos!!

    • Va multumesc tare muuult !😀
      O primavara dulce !

  11. I Nominate you for the Wonderful Team Member Readership Award . Please accept and opblidge. http://bearspawprint.wordpress.com/2013/03/15/5396/

    • Thank you very much !😀

  12. Doresc sa te anunt prin acest mesaj ca blogul tau a fost nominalizat la premiul ”Liebster Blog”
    http://steaufaracer.wordpress.com/2013/03/15/sa-descoperim-noi-bloguri-liebster-award/
    Mai sus vei gasi detaliile urmatorului pas. O seara minunata!

    • Muuultumesc tare mult !😀
      O zi frumoasa !

      • Cu placere🙂 O seara buna!

  13. foarte frumoasă-i poezia:)

    • Multumesc tare muuult !😀

      O zi dulce !😉

      • Hey, mulțumesc și eu. Să ai o zi dulce ca ciocolata, vezi? Dacă mai intru mult la tine pe blog , devin poetă. Felicitări, mie chiar îmi plac creațiile tale.

        • Ma bucur sa aud asta si ar insemna un lucru enorm… ★
          Iti multumesc frumos pentru tot !😀😉

        • N-ai pentru ce:) Sunt meritele tale.

  14. Foarte frumos mai scrii.. felicitari!!

    • Va multumesc tare mult !😀

      O seara dulce !🙂

      • Multumesc la fel🙂
        Pe viitor, spune-mi cu tu🙂
        Te pup!

  15. The English translation is lovely. I’m sure it is even more beautiuful in your native language. Thank you for the verbal beauty.

    Stacy

    • Thank you for all !✿

  16. Beautiful……Keep It On.

    • Thank you !😀
      Have a great day !

      • Thanks.Nice Thoughts.

      • Thanks!!!!!!!!!!Have a Nice Day.

        • Thank you !!!😀

  17. Imi place mult poezia ta,este adevarat ,aicea jos nu este tara in care sa nu fie suparare,tristete si rautate,mai putina bucurie si dragoste adevarata…
    …dar este o tara minunata ,ea nu jos e sus in cer la Dumnezeu.
    Un prieten bun mi-a spus candva ca se va duce sus la Tatal ,sa pregateasca locul splendid pentru acei ce-n viata lor pe Domnul L-au crezut si L-au urmat voiosi.
    Acest prieten e Isus ,iar tara e Raiul ceresc .
    De vrei s-ajungi si tu acol;iubeste-L pe Acel ce pentru tine s-a jertfit si loc in cer ti-a pregatit.;)
    Flory.M

    • Foarte frumos !!!
      Va multumesc enorm de mult pentru aceste cuvinte minunate !😉😀

      O seara dulce !

      • multumesc ,si pentru tine o seara linistita!

        • Sa dea Domnu’!
          Multumesc !🙂

  18. Frumoase și atât de adevărate versuri….
    Numai bine!🙂

    • Va multumesc enorm de mult !
      O seara frumoasa !
      😉🙂


Leave a Reply

