Unde eşti ?


Unde eşti ? 

Te rog, lasă tristeţea, căci ea e infinită !
Iubirea este laşă, iubirea e timidă.
Creează-ţi limita speranţei, de acum…
Revino şi urmează-ţi propriul drum !

Şi mi-ai promis c-o să revii,
Dar noaptea se transformă-n zi.
Speram să am un semn liniştitor,
Dar, el era al tuturor.

Să fie gând, să fie vis…
Doar cu privirea te-am atins…
De-aş şti ce caut, mi-ar fi bine…
Hai, spune-mi tu ! Ce e cu mine ?

Published in: on March 21, 2013 at 1:40 pm  Comments (76)  

76 CommentsLeave a comment

  1. Inspirat!

    • Traire , doar…😉

  2. Hi Denisa,very sentemental poem,love is stronger than saddness ,day is brighter than night,hopoing to return is better than saying good by..Habe a beautiful day.Jalal

    • Thank you very much for all !😉🙂

  3. @ Buna seara !
    Minunata POEZIE chiar de ZIUA MONDIALA a POEZIEI !!!
    Felicitari !
    Chiar,
    ” Unde esti “?
    de nu te mai vad pe la mine ?
    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    • Buna seara !
      Sunt aici…🙂

      Va multumesc enorm !!!😉
      O seara frumoasa …😉

      • Buna dimineata !
        Chiar daca nu iti place FOTBALUL,
        din patriotism, te rog nu uita :
        asta seara la fotbal ( 21.30 )
        Ungaria-ROMANIA !
        Detalii pe
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/03/22/
        HAI ROMANIA !!!
        Aliosa.

        • 😀

  4. Reblogged this on Cugetarile unei minti instabile.

    • Multumesc mult !🙂

  5. Draga mea, ai un premiu la mine pe blog🙂 http://anderalitteken.wordpress.com/2013/03/21/un-premiu-pentru-mine/

    • Ohhh, ma simt onorata !
      Iti muuuultumesc enorm !🙂
      Pupici

  6. minunat, comme d’habitude…🙂 à propos de ultima-ti strofa:😉
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/03/20/love-of-my-life/#comment-35396
    – – –
    O zi vesela & plenty of inspiration!🙂 Cu drag…<3

    • Va multumesc enorm de mult !😀
      Imi faceti ziua mai vesela…😉

      Va pup !

  7. Ești o căutătoare neliniștita!/ răspuns la întrebarea ta din final!

    • Multumesc tare mult pentru raspuns !😉
      O zi dulce !🙂

      • ca tine?🙂

        • Ca cine doriti !🙂

  8. Ce imi plac poeziile tale ,o inspiratie deosebita GBU

    • Ma bucur enorm sa aud asta si ma simt onorata !
      Va multumesc tare mult !😉🙂

      O seara dulce !

  9. Ganduri, trairi si intrebari intr-o singura poezie. Ale tale…ale celor care cu siguranta se regasesc in aceasta.
    Bravo si sper sa-ti gasesti raspunsul la intrebare…:)

    O noapte linistita!

    • Da….atat de muulteee, in ultimul timp !😉
      Si eu il astept !!😉

      Iti multumesc frumos, scumpa mea !
      O seara dulce !

      • Multe, dar curand vor fi trecute printr-o sita si o sa ramana acele detalii importante si invatamintele acestora!🙂

        • …da…si asta !!!😉
          Astept !
          Muuuultumesc !

  10. Te-am nominalizat pentru Placuta de aur real http://gandurineinfinite.wordpress.com/2013/03/23/placuta-de-aur-real-decernata-virtual/

    • Muuuultumesc frumos !!!😀
      O zi dulce !

  11. Să fie gând, să fie vis…
    Doar cu privirea te-am atins…

    Ce imagine poetica plina de imaginatie, si de adevar
    Intr-adevar, idealul, este un drum fara sfarsit, pe care putem, numai, sa-l urmarim…

    Denisa, Multamesc pentru contributia la euzicasa!

    Toate bune,

    George.

    • Va multumesc enorm de mult !!!😉
      O seara dulceee !

      • Merci la fel!

        • 🙂

  12. Wow! New avatar: noir & fuchsia, sooo classy!🙂 You’re sooo pretty, Denise! I’m serious. Have a great weekend! Cu drag…<3

    • Ohhh !
      Va muuuultumesc enorm, doamna Melanie !!
      Pupici duci si imbratisari calde…😉

  13. awww!! i really love your poem !! touching❤

    • Thank you very much, dear !
      Have a super day ! 😉🙂

  14. De-ai şti ce cauţi ţi-ar fi bine?
    Vrei să ştii ce e cu tine?
    Oare cât de bine-ar fi
    De ai ajunge să ştii?

    Cândva, Sfinxul grandios,
    Răspunse un pic misterios,
    “Nu cerceta aceste legi
    Că eşti nebun de le-nţelegi”

    • La asta eu nu m-am gandit,
      Gandirea, iar m-a coplesit !
      Dar chiar ar fi frumos sa stiu,
      Ce-am fost, ce sunt si… ce-o sa fiu ??

      Misteru-n suflet imi patrunde,
      Ce pot sa fac ?
      Ce imi ascunde ?
      🙂

      • Odată, o maimuţă cugeta pe-o cracă,
        Nu se gândea de-i bogată ori săracă,
        Se gândea că poate, de-o coborî din pom,
        Va deveni şi ea, maimuţă zisă om.

        Coborî, apoi privi spre craca-originară
        Văzu acolo frunze şi fructe bunăoară,
        Asta făcu s-apară, o treabă capitală,
        Practic, o dilemă, existenţială.

        “Dacă acuma, m-am dat jos din pom,
        Devenit-am oare, din maimuţă om?
        Pe de altă parte, mă întreb curios
        Fost-am fruct, până, să mă dau jos?”

        Şi aşa gândea sub pom maimuţa,
        Era cam în dilemă, mare, sărăcuţa,
        Cum era şi capra, care clar nu ştie,
        Dacă-i animal ori chiar poziţie…

        Tot gândind la viaţa, charmic existentă,
        Maimuţa deveni, tare neatentă,
        Şi, de nicăieri, apăru tiptil
        Un tigru care, o hali subtil …

        Asta e povestea maimuţei gânditoare,
        O morală clară, să existe oare?
        Poate o secundă, când se simţi mâncată
        Maimuţa să fi spus, evident mirată:

        “Poate, a sta-n pom, nici nu e prea rău,
        Poate, nici nu eşti chiar aşa nătărău,
        Dar constat uimită, că a te da jos,
        Şi a gândi, frate, e cam periculos” …

        P.S. Atenţie cu gânditul! (…poate fi ucigător …😀 )

        • Haideti, ca m-am amuzat tareee !!!🙂

          Ohh, Doamne !😀

          😀

        • Să nu-i crezi pe cei ce-ţi spun,
          Evident, cu o parşivă tentă,
          (parol, cel ce crede e nebun)
          “Răsu-ngraşă, fii atentă !”

          Când, luminos, femeia zâmbeşte,
          Cert e că-i mai drăgălaşă,
          Când râde însă (cine se-ndoieşte?)
          De mii de ori e mai frumoasă…

          O femeie tristă, e întunericită,
          Ca o toamnă udă şi cam friguroasă,
          Una care râde, semn că-i fericită,
          O primăvară este, de viaţă bucuroasă …

          PA 🙂

        • Aveti dreptate, dumneavoastra…
          Femeia-i pasare maiastra…
          DAR uneori aripa-i franta,
          Tristetea-ncearca s-o ascunda…

          Pe moment ce poate face?
          Sufletul se pierde…si iar, zace !
          Imi spuneti cum va rezista?
          Are vreo cale sau totul va uita ?
          🙂

        • Rugăminte: te rog dă-l dracului pe “dumneavoastră” … mă enervează … e mai bine Sorin… mai scurt … suntem pe NET … Ca fapt divers, pluralul de politeţe implică “domnule”, “doamnă” .. a spune domnule Blue, având în vedere că Blue e doar un pseudonim e cel puţin deplasat, a spune domnule Sorin e şi mai rău… doar la bordel şi în lumea interlopă se foloseşte Domnule în faţa prenumelui … şi încă în vreo două locuri … În fond, pe NET e o lume virtuală … OK?

        • Ups !
          Stiu ca nervii va streseaza,
          Nici acum nu ma tenteaza,
          Sa vorbesc la simplu mod
          Nu imi place, nu-i comod !

          Sa respect e mod placut,
          Si imi place sa v-ascult…
          Nu pot continua cu “tu”…
          E chiar musai la “per tu”?
          🙂

        • Aripă frântă spui? Treaba mă uimeşte,
          Asta nu se poate, cât Dumnezeu trăieşte.
          Dacă unui înger, frântă aripa îi pare,
          Adevărul clar, unde este oare?

          Oricât am cerceta, nu găsim răspuns,
          Poate nu am căutat, tocmai deajuns,
          Ori poate adevărul, este scris pe-o grindă,
          Explicaţia vine, chiar de la oglindă.

          Oricât de-ntreg e lucrul, oricât de neîntrerupt,
          De-i oglinda spartă, el apare rupt.
          O aripă de înger, se frânge dureros,
          Doar când păcate grele, o apasă-n jos,

        • Si am ramas fara cuvinte,
          E o povata de parinte…
          Semne de intrebari apar,
          Visul imi este mai bizar…

          La ce sa ma gandesc , acum …
          La aripa? La zbor ? La drum ?
          Misterul nu-mi da pace…
          De zile bune-ncoace !
          🙂

        • Misteru-ţi răscoleşte sufletul şi firea?
          Misterul te intrigă şi pe jar te pune?
          Misterul îţi stârneşte, mirabil, uimirea?
          Şi lucruri ne-nţelese pe ascuns îţi spune?

          Ce-i necunoscutul ? Misterul ce-i oare?
          Taince-ntrebări şi fără desluşire …
          Filozofii toţi …elita gânditoare,
          În faţa lor rămas-a-n zăpăcire (😀 )

          De e cunoscutul? Ce e nemisterul?
          E trecutul care, cu viaţa l-am văzut,
          E eternul ferm, ori poate efemerul,
          Este tot ce-n lume, ieri s-a petrecut…

          Misterul este deci, ce se pregăteşte
          Misterul este viaţa şi timpul netrăit,
          Misterul ne intrigă, misterul ne uimeşte
          Misterul e răspunsul încă negăsit…

          Este bine oare, misterul să ne ţină
          Pe jar existenţa şi gândul cel intim?
          Să ne ameţească, prezentul de lumină
          Şi să ne intrige ca să vrem să ştim?

          Dacă nemisterul chiar e cunoscutul,
          Trecutul cel ştiut, din timpul călător,
          Atunci misterul, ascunsul, nevăzutul,
          Este eternul, neştiutul vieţii viitor.

          Dacă ai uimiri şi gânduri ce te-uimesc,
          Dacă misteru-ţi este, cotidian prezent,
          Sufletul ţi-e tânăr şi chiar mă gândesc
          Că viitoru-ţi este extrem de consitent.

          P.S. Gândeşti, deci exişti, ai mistere, deci eşti tânără …🙂

        • Nu am cuvinte, ce as putea spune?
          Las gandurile sa se-adune…
          Si totusi am citit si am recitit…
          Versurile de mai sus, cu drag m-au tot uimit !!!
          😀

          …consider ca pan’ la moarte,
          Viata ne va fi gandul unei soapte…
          Abia apoi noi vom afla,
          Ce-a fost de fapt in regula cu ea ?!
          🙂

  15. Reblogged this on A Christian imagination and commented:
    A beautiful poem expressing the love of a daughter for her loving parents!

  16. I a lua sentimentul de a fi confuz și pierdut.
    Bună treabă obtinerea că, pe teritoriul!
    îra

    • Da !😉

      Va multumesc frumos !

  17. Cât de frumos ! Îmi place așa de mult cum scrii. Absolut superb !

    • Ma bucur mult sa aud si ma simt onorata…🙂
      Va multumesc enorm !

      O zi dulce !😉

  18. Un avatar , de luminozitate pură
    Îţi însoţeşte versul plin de căldură.
    Înfiorat, te recitesc, şi doar nu strig:
    “Unde eşti” oare, ingenuă făptură?

    Madi şi Onu

    • Sunt intr-un loc demult uitat…
      In linistea ce m-a urmat,
      Sa stau s-astept cum timpul trece…
      Si noaptea cum se lasa rece !
      🙂

      • Dar, n-astepta cu mana goala.
        Întâmpină-l cu tolba plină,
        De rima ta, numai lumina!

        Madi şi Onu

        • De n-as avea pe cineva…
          Viata mi-ar fi mult prea grea…
          Dar sunt suflete marete pe langa mine,
          Si ma simt atat de bine,
          Altfel cine m-ar sustine?

          Imi dati curaj, imi dati putere
          Dumnevoastra sunteti miere..
          Ma bucur mult ca mai exista,
          Oameni ce vor sa nu fiu trista !
          🙂

  19. I love your Poetry… It shows an inner beauty and sensitivity that is rare and unblemished… You add beauty to the world with the emotion you express in your words. In a word… you are a blessing…

    Îmi place poezia … Acesta prezinta o frumusețe interioară și sensibilitate, care este rară și impecabilă … Puteți adăuga frumusete la lumea cu emotie vă exprima în cuvintele tale. Într-un cuvânt … ești o binecuvântare …

    • Thank you very much !😉

      Have a nice day !🙂

      • My day is well thank you… it is snowing here and the snow is accompanied by the sweetest sunshine… it is like the winter’s tear drops.. he is bidding us fair well until we meet again… spring becons… may your day as well!🙂

        • Ohhh…🙂

  20. Pentru un suflet daruit emotiilor adanci, toata aprecierea si … nominalizarea mea: http://cameliaedu.wordpress.com/2013/03/25/cand-cel-ce-premiaza-devine-premiant/

    • Ma simt onorata sa primesc aceasta nominalizare !!
      Va pup si va multumesc enorm !!😀

      O seara superba !😀

  21. That;So Cute

    • Thank you , dear !😀🙂

      • Ur Welcome!

      • See Ur Post Later!!!!!!!!!! I Like Your Posts.

  22. Friends See ,,,,, http://romanticshayri.wordpress.com/
    .

  23. Reblogged this on lost creek publishing.

  24. Denisa, I have been sick a while but am feeling better and catching up, thanks for the consistent visits, I feel so very blessed by them! I have missed your words! Your poem is lovely, and then I knew it would be, because they always come from your genuine and tender heart! God bless you!

    • I’m very happy to hear that…
      Ohhh !

      Thank you !!😀

  25. Reblogged this on Au fost odată numai gânduri bune….

    • Va multumesc frumos !😉

      • Cu plăcere, scrii minunat să știi.🙂

  26. Hey there, You have done a great job. I’ll definitely digg it and personally recommend to bkbcbecbdadc


Leave a Reply

