Mesajul tăcerii


Mesajul tăcerii 

Nu am putere să vorbesc,
Vreau doar să te aud pe tine…
Mi-e dor din nou să te privesc,
Curaj nu am…sunt eu cu mine.

Nu sufăr şi nu am nimic ,
Doar trei cuvinte am în plic,
Ţi-am scris în vis, căci nu vorbeam,
Tu mă-ntrebai, eu răspundeam.

Nu fac risipă de cuvinte…
O floare ştie să m-alinte.
De o miros, parfumul vine..
Şi ştii de ce? Că-i de la tine !

În mii de feluri te-am strigat,
Dar tu nu m-auzeai mereu,
Un singur gând am aşteptat…
Şi mă emoţionam tot eu !

Published in: on April 1, 2013 at 11:00 am  Comments (42)  

42 CommentsLeave a comment

  1. minunat ..galsul tacerii uneori are ecourii infinite .. felicitari pentru vers . , frumos o zi si zile senine pentru tine toti🙂

    • Va multumesc tare mult !😀
      O zi frumoasa !
      😀

  2. Întotdeauna frumos!

    • Va multumesc frumos !
      O zi buna !😀

  3. Foarte frumos, draga Eda! Multumesc!
    Te imbratisez cu mult drag!🙂

    • Iti multumesc tare mult, scumpa mea !😀
      Te pup dulce !

  4. Nice,Beautiful Lines……………

    • Thank you !😀

  5. Friends If You Think Good You See…… http://romanticshayri.wordpress.com/
    & Text Your Comments And Like.
    Thanks.

    • 😉🙂

  6. Don’t understand the words but wanted to stop by to say hello when I saw you in my reader.🙂 Paulette

  7. Clueless. I want to know what is it about, but i believe this is something great you write.

    • He he !
      Thank you !!!😀
      😉

  8. Poemul tău este frumos. Este bine să fie în măsură să vă scriu. Va multumim pentru următoarele meu post. Voi încerca să vă citesc poeziile acum că eu sunt în stare să le înțeleagă. O floare este un cadou minunat. Eu le dau la cei pe care i pasă prea. Sper că această traducere este de înțeles. JK Jennifer😎 🙂

    • Am inteles…🙂
      Multumesc tare mult !!

  9. Un lucru mai mult. Am fost editarea cred că în timp ce s-au citit. Am postat versiunea needitată. Au fost, probabil, greșeli în cel pe care îl citiți. Îmi cer scuze. Încă o dată vă mulțumesc Eda.🙂 Jennifer

    • 😉😀

      • Va multumim pentru intelegere greșeala mea.😎 Jennifer

  10. minunat scumpica🙂 ,imbratisari multe multe !!!!!

    • Iti multumesc enorm, Carla mea dulce !
      Te pup !😀

  11. Natural Feelings Of Love,Good Poetry Eda!!!!! Weldon,Keep It On.

    • Thank you !😀

  12. Acest mesaj al tacerii nu are nevoie de prea multe cuvinte, ce pot eu sa-ti spun este: candva toate gandurile tale vor fi auzite, ascultate si vor fi cu happy end🙂
    Mii de ganduri bune, pupici si imbratisari trimit spre tine din partea mea, a unei prietene care a ţinut, ţine si o sa ţina la tine enorm de mult!🙂

    • Astept…astept…astept…😀
      Iti multumesc enorm de mult pentru tot !!!
      Mi-e dor de tine….😉
      Pupici !♥

      • Acelasi dor ti-l port SI EU!🙂

  13. Sentimentul le ia locul,
    Când vorbele sunt de prisos
    Și-ncearcă să exprime totul
    Așa cum poate mai frumos.

    • Da, sentimentul nu apare..
      Caci mi-ar fi mult mai usor,
      Sa-mi dau seama de culoare,
      Sau daca imi va fi dor.

      Va multumesc pentru tot ! ♥

  14. I like this very much..!
    Thank you for sharing it
    and I appreciate you stopping by my thoughts….
    Take Care…
    )0(
    ladybluerose

    • Thank you too !😀
      😉
      Have a nice day !

  15. Va multumesc foarte mult…

    • Pentru nimic !😉

  16. Foarte frumos!
    îra

    • Va multumesc mult !😉
      Cum va mai simtiti ?

  17. Ma regasesc printre versurile tale…
    Minunate toate❤
    Tot asa!

    • Multumesc din toata inima !
      O seara dulce dulce !😀
      Pupici !

  18. wow, this short poem actually talks to me even after the google translation! I love it. Thank you for writting it Eda. Beautiful.

    • Thank you very much !😀
      Have a great day !😉

  19. Lovely new avatar there!

    • Thank you !😉🙂


Leave a Reply

