Ploaia


Ploaia 

Acum, vremea e tristă
Şi plouă neîncetat.
Mă căuta suspinul,
Dar nu l-am aşteptat.

Nu caut să mă plâng,
Căci nu mai am scăpare…
De cauţi un răspuns,
Tot suferi şi te doare.

Seninul din priviri,
Ce oglindea iubirea
L-a tulburat neşansa,
L-a tulburat simţirea.

Căci da, norii ce trec
Se duc şi nu revin
Sau caută s-aducă,
Doar lacrimi şi venin.

Din lista cu-ntrebări,
Am să aleg doar două:
“Ce caut pe pământ ?
De ce cu lacrimi plouă?”

De voi primi răspuns,
Nu ştiu ce o să fac,
Voi continua să scriu,
Dar totuşi, o să tac.

Şi las gândul acum,
Căci nu îmi face bine,
Continuu să ascult,
Ploaia ce rece, vine !

Îmi place să privesc
Pe geam cum se preling,
Cristale mici de ploaie,
Şi-apoi se sting…se sting !

Las cartea să se-nchidă,
Povestea o ascund.
Din nou stau la fereastră,
Să văd norii cum plâng.

Şi parcă n-am răbdare
Aş vrea să merg afară,
Să mă atingă, ploaia
Să nu mă uite iară…

Dar când să o salut
Deodată s-a oprit
Aveam un mare dor,
În palme să o prind.

M-am bucurat atunci,
Căci mi-a lăsat scrisoare
Tot răul l-a spălat…
Şi-acum e din nou soare.

Mesajul l-am găsit,
În dulcele parfum,
La liliacul violet
Ce e-nflorit , acum.

Şi ploaia pentru mine
E martoră mereu,
De-o chem să-mi fie aproape
M-ajută când mi-e greu !

Dar când va mai ploua,
Tu ce vei crede, deci…
Stropii de ploaie-i prinzi ?
Sau îi consideri reci ?

Published in: on April 5, 2013 at 2:30 pm  Comments (50)  

50 CommentsLeave a comment

  1. beautiful lines

    • Thank you very much !😀
      Have a super day !😉

  2. Thank you for visit my site.!

    • Thank you too !🙂

  3. Wonderful words Eda

    • Thank you very much !🙂
      Have a super day !😉

      • You are very welcome and thank you . You too!

        • Thanks !😉

  4. Absolut superba poezia.Una dintre cele mai bune si pline de emotie pe care le am citit aici la tine.Te autodepasesti mereu.O zi buna sa ai!

    • Ma bucur enorm sa aud asta !
      Multumesc din toata inima…🙂

      O seara dulce dulce !😉

  5. Reblogged this on razvydeva and commented:
    Foarte frumoasa poezia.Va invit cu drag sa intrati pe blogul Denisei si sa cititi strofe scrise cu mult har.

    • Multumesc tare muuuuult !!!😀

  6. Aceasta a fost mult timp pentru tine! A fost foarte bine.
    Ploaia a facut sa ma simt de multe ori trist ca și cum lacrimile cădeau din cer.
    îra

    • Va multumesc enorm de mult !!!🙂
      😉

  7. 😦 .

    • …fara😦

      Nu e o poezie trista !!
      Ia spune-mi : tu ce alegi ?🙂😉

      • Din cele doua intrebari?
        Păi “Ce caut pe pământ ?”

        • Si din ultima parte: ii consider reci.

        • Ehh !!
          Asta pentru ca nu a venit vara !
          Sunt sigura ca te vor incalzi !😀

          Pupici !

  8. @ Buna dimineata !
    Iar cand va mai ploua
    Eu stropii o sa-i prind
    Si-n gand ma voi ruga
    S-apara Soarele razand .

    O sambata fara ploaie !
    Aliosa.

    • Ohhh , cat de frumos !
      Va multumesc enorm de mult !

      O zi dulce !

  9. Sereno WE!!!🙂
    Un abbraccio fraterno
    Claudio🙂

    • Grazie, Claudio !😀
      😉

  10. Reblogged this on lost creek publishing.

  11. Buna ziua Denisa.
    Poezii frumoase!
    Mulțumesc.

    • Buna ziua !!
      Frumoasa melodia…😀

      Va multumesc frumos !😉

  12. foarte frumoase versurile

    • Multumesc din toata inima !🙂
      Seara frumoasa !😉

  13. apa,elementul primordial ,minunat Eda scumpica si draga,indiferent in ce stare se afla,apa este necesara,apa inregistreaza,asculta,raspunde,percepe,transmite,purifica,potoleste si mangaie,apa stie si poate totul🙂 ,pusici multi pentru poezioara !!!!!!!!

    • Cat de frumos…😀
      Iti multumesc enorm de mult, scumpa mea !
      Pupici, multi pupici…😉

  14. Şi parcă n-am răbdare
    Aş vrea să merg afară,
    Să mă atingă, ploaia
    Să nu mă uite iară…

    oooo da :X

    • Multumesc mult, Ionut !
      Pupici !🙂

  15. Very nice writing ! This is my impression , if that’s Okay .
    I sat in the darkness
    watching the rain fall
    a few drops hit the window
    here and there
    still and quiet , i sat alone
    watching the world
    get cold and wet
    while I wish to be
    and wish to feel
    love again

    • Thank youuu !😉
      🙂

      • 😀

  16. foarte frumos… felicitari…
    menirea noastra-i sa iubim… cand ploua… sau cand e soare… mereu… mereu… sa aduce un zambet in privrea celui de langa noi…
    stropii de ploaie… chair daca sunt reci uneori, pot arde palmele care-i prind… pentru ca temperatura lor, de cele mai multe ori, este determinata de motivatia atingerii… de ambianta prinderii…

    • Ma bucur enorm de mult sa aud asta, din partea dumneavoastra !
      Va multumesc pentru aceste cuvinte minunate !

      O zi dulce !😀

  17. That’s Nice.I Like It.Keep It On.
    Friends If You Thin Good You See http://romanticshayri.wordpress.com/
    If You Like Send Your Views On It.
    Thanks.

    • Thank youu !😉
      🙂

  18. Bonjour Denise!🙂 Comentatorii precedenti vor fi spus tot-tot…🙂 De la mine pentru tine –
    film si melodie-cult:🙂

    – – –
    Sanatate, iubire si tone de inspiratie!🙂

    • Buna dimineata, doamna Melanie !!
      Frumooos !

      Va multumesc pentru tot !
      Pupici !♥♥✿

  19. Bună Denisa, cuvinte de frumos ca întotdeauna. Am un nou blog / site Distracție site-ul cu alimente. Ai făcut urmați-mă la blog-ul meu savorthefood.wordpress.com fostul.

    Ul meu nou este http://www.savorthefood.com și Distracție pe blog-ul cu alimentele este: http://www.savorthefood.com / blog.

    Vă invit să urmați blog-ul meu și pentru a primi mesaje mei de acolo, precum și de la Fun cu alimentele, trebuie doar să introduceți adresa dvs. de e-mail-ul să urmeze.

    Am apreciat intotdeauna vizitele dumneavoastra si Denisa comentarii!🙂

    Salutari

    Chef Randall
    http://www.savorthefood.com

    • Va multumesc tare mult !!!
      Seara frumoasa !😉😀

  20. Breathtakingly beautiful!

    • Thank you very much !😀😉

  21. Awww…! Simply awesome, Eda.🙂
    PS: Thank you so much for your frequent visits to my little space! Have a good day ahead. God bless. Cheers.\m/🙂

    Rahul

    • Thank you very much !!!😀😉

  22. felicitari Denisa ploaia este un “subiect ” preferat al meu .. ai scris foarte frumos despre ploaie🙂 multumesc si multa inspiratie in versul tau🙂

    • …si al meu, de altfel !

      Va multumesc enorm de mult!🙂


Leave a Reply

