O sută


O sută 

O sută de nori ,
Într-un an am cules…
Şi chiar dacă ei îmi zâmbeau ne-ncetat,
Pe cel luminos, l-am plăcut…l-am ales,
Să mi te-aducă din nou, chiar am sperat.

Stele, o sută
Am trimis către tine,
Să poţi avea doar zile frumoase.
Când vei zâmbi, să fii aproape de mine,
Iar clipele noastre, tot mai voioase.

O sută de vise,
Le-am transformat într-un zbor,
Căci nu le găsesc un rost pe pământ.
Cu cine rămâi, dacă eu o să mor ?
Cu zborul ? Cu marea ? Sau cu un cuvânt?

Litere, o sută
Aş vrea să aştern.
Covor să îmi fie pe trista cărare…
De nu, le croiesc un cântec etern
Şi-apoi, să mi-l cânţi în infinita zare.

O sută de cuvinte,
Am cuprins cândva.
Erau legate cu fir auriu…
Căci soarele mi-a dat o raza de-a sa
S-o păstrez în suflet, să nu-mi fie pustiu.

Zile, o sută
Te-am aşteptat cu dor.
Stăteam la fereastră cu flori albe-n mână.
Parfum nu aveau, l-au pierdut uşor
Voiam un mesaj doar de “noapte bună !”.

Întrebări, o sută
Ţi-am adresat fără rost.
Erai tăcut şi n-aveai cuvinte.
Îngândurat păreai sau timid să fi fost ?
Căci răspunsul tău îl păstrez în minte.

O sută de trandafiri,
Mi-ar plăcea să vorbească.
Parfumul lor  să mă-nalţe la cer !
De tine, cu drag, să îmi amintească
Căci farmecul tău e dulce mister.

Lucruri, o sută
Mai am de-amintit…
Dar timpul mă cheamă cu desăvârşire
Mă aşteaptă acum, căci e cam grăbit.
O sută şi-o sută, doar pentru iubire !

Published in: on April 10, 2013 at 2:04 pm  Comments (54)  

54 CommentsLeave a comment

  1. a venit primavara la tine Eda mea ,scrie mult si frumos asa cum stii tu !!!!🙂 pusici si imbratisari scumpa mea !!!!

    • Da da !!
      Iti multumesc enorm de mult, Carla !!!😀
      Pupici…😀

  2. @ Buna ziua Eda !
    ” O suta ” de FLORI am sa culeg
    Din Padurea Nebuna
    Si cu drag am sa deleg
    Netul pe clar de Luna
    Sa-ti transmita virtual
    FLORILE intr-o cununa !
    De fiecare data plec de pe blogul tau mai tanar cu vreo 20 de ani !
    Multumesc !
    Cu stima,
    Aliosa.


    • Vizionare placuta !
      Aliosa.

    • Va multumesc de-O SUTA de ori !!
      😀

      O seara frumoasa, cu bucurie !😉

      • @ Buna dimineata !
        Pentru frumusetea COSTUMULUI POPULAR ROMANESC,
        pentru REMEMBER Dan Spataru
        dar si pentr ca MUZa sa-ti inspire o poezie despre
        FETELE de la sate,
        ceva ce sper sa-ti placa:

        Auditie placuta si inspiratie pe masura !
        Aliosa.

        • Dragut !😀

          Va multumesc enorm !

          Sa aveti o zi frumoasa..🙂

  3. La cat mai multe, stimata domnisoara😀

    • Multumesc tare mult !😀

      Felicitari pentru frumoasele tale postari !😉

      • Cu placere🙂
        Nu sunt mai frumoase decat ale tale. Mi-ar place am si eu talentul tau liric😀

        • Nuuu, nu spune asta !!
          Imi place sa citesc ceea ce scrii si nu trebuie sa le comparam, fiecare are propriul stil, iar stilul tau este unul minunat !😀

        • Pai… nu comparam. Ma bucur ca iti place cum scriu, si eu citesc cu interes fiecare poezie a ta si chiar daca fiecare scrie in felul lui, incerc sa inteleg mereu gandurile si emotiile dintre versurile poeziilor tale🙂

        • Iti multumesc tare mult, Tibi !
          Si ma bucur enorm sa aud asta…🙂

          Sa ai o seara dulce !★

        • Multumesc! La fel si tie, Denisa!🙂

        • Multumesc !😀

  4. Hi Eda, I think your poems are beautiful, I am enjoying them very much and they touch my heart. Best wishes and regards, James🙂

    • Thank you very much, dear James !😀
      😉

  5. Aceasta a fost o piesă frumoasă! Te-am iubit cum ai început fiecare strofă cu 100 și apoi a spus un pic mai mult de dragostea ta pentru această persoană.
    îra

    • Da da !
      Va multumesc mult !😀😉

  6. Versuri frumoase, dar unele si triste…mii de versuri din suflet scrise intr-o singura poezie profunda.🙂

    O adevarata capodopera pentru celebrarea postarii cu nr. 100🙂

    La cat mai multe poezii la fel de frumoase, minunate, speciale care ne fac pe noi, cei care-ti citim creatiile, sa simtim o parte din ce simti si ce gandesti tu.🙂

    Sunt MANDRA de tine, iti spun asta din suflet!

    >:D<

    P.S. : imi lipsesti…mult!

    • Ma emotionezi, Lala !
      De ce imi faci asta ?🙂

      Iti multumesc din tot sufletul pentru aceste cuvinte minunata, daruite din suflet…😀
      Pupici, O SUTA !!!😀

      • O fac pentru ca vreau sa te vad zambind tot timpul…si pentru ca nu pot reusii altfel decat prin cuvinte spuse din sufletul acesta al meu sarac.😀

        Te pup, sufletul meu drag!🙂

        • Offf, mha Lala !
          Stii tu…🙂

          Pupici !

  7. Frumoasa inspiratie sa ai o primavara plina de flori si veselie.

    • Va multumesc tare mult !😉
      Si dumneavoastra sa aveti zile frumoase, cu multe bucurii si liniste sufleteasca ! 😀

  8. can you do one of your poems in english ? Would love to see that

    • If you want to read my posts in English…try to translate on Google Translate….

      Have a great day !🙂

      • have been reading your post.. what I meant was write one in English.🙂 .. anyway awesome post as always. Thank you

        • Thank you too !😉😀

  9. Cat de superba poate fi…
    Felicitari! Suna atat de bine si exprima atat de multe.

    • Ma simt onorata !🙂
      Multumesc enorm de mult.
      Sa aveti o zi dulce , cu multe bucurii !😀

  10. Extraordinar !!

    • Un MARE multumesc !!!😀

      O zi dulce !😉

      • La fel iti doresc !

  11. Your words always generate more than a hundred smiles! Your words are so genuinely refreshing! Their light makes the morning sun envious. Thanks for sharing ‘D’.

    • Thank you very much !😀

      Have a super day !😉

  12. O sută de nori, o sută de stele, o sută de vise, o sută de litere, o sută de cuvinte, o sută de zile, o sută de întrebări, o sută de trandafiri, o sută de lucruri… stranie enumerare…

    Superfaină poezia … felicitări Eda!

    • Multumesc tare mult !!
      Da, intr-adevar…este stranie si asta pentru ca nu am putut sa gasesc ordinea lucrurilor ce ma inconjoara…sunt dezorientata !😉

      Seara frumoasa !

      • Legat de stranietatea alăturării lucrurilor… Mi-am amintit ceva. Era o emisiune cu alimentaţie sănătoasă … În pauză, reclame la margarină, pariser şi cremvuşti.

        Şi pentru ca stranietatea să fie şi mai barosană, am aflat că la spitalele de inimă nu se servesc produse din carne de porc şi unt (brânză, da) se preferă margarină şi cremvuşti … Ce dracu de lume e asta Eda?

        • Mi se pare normal… de ce nu ?🙂

  13. Interesant este că dacă aş fi răspuns ce celebrul “Ce mai e o sută în ziua de azi?” …suna ca dracu …

    • Ar exista un raspuns la aceasta intrebare, cel putin dupa parerea mea !😉

      • Ar există răspuns?

        • …aveam atunci, acum nu mai am..cred ca era trecator, chiar daca era 100 !🙂

  14. So Cute.

    • Thank you very much !😀

  15. Heyyyy!!… Dear😀 I have nominated you for LIEBSTER Award🙂 .

    http://parth893.wordpress.com/2013/04/13/1698/ < HERE IS THE LINK😀

    • Thank you !!!😀

  16. Dacă-ţi era dor de un premiu, eu ţi-l ofer astăzi: http://danaiana.com/2013/04/13/nominalizare-2/
    Week-end plăcut !

    • Foarte frumos !😀

      Iti multumesc enorm de mult…😀
      Pupici dulci !

  17. Great watch while enjoying a coffee in the morning before I head off to work😉

    • Nice !😀

  18. Very beautiful poem. How sweet nature is and how simple beautiful this poem is.

    • Thank you very much !🙂


Leave a Reply

