Curcubeu


Curcubeu

Rămân tăcută şi privesc.
O vreme nu l-am mai zărit…
Gândul mă cheamă, dar îl opresc.
Vreau să văd cerul fericit !
Au trecut ani , fără culoare…
Iubesc să văd un curcubeu,
Vis temător, fă-mi sufletul să zboare !

Published in: on April 14, 2013 at 6:34 pm  Comments (39)  

39 CommentsLeave a comment

  1. Ce e ROGVAIV?

    • ROGVAIV reprezinta acronimul descrierii culorilor curcubeului !😀

      • Oooo!Super.Nu-mi trecea prin minte

        • Iti multumesc frumos, Marius !!😀
          O seara dulce…😉

    • De la Wikipedia, enciclopedia liberă

      Un acronim este o prescurtare a unei expresii lexicale (a unui așa-numit multicuvânt) la care se folosesc doar inițialele cuvintelor componente. Un acronim este folosit doar într-o formă standard. Acronimul este un cuvânt inventat prin simplificare extremă (de obicei printr-o abreviere), ușor de pronunțat, monosilabic sau disilabic, silabe ce conțin de obicei atât vocale cât și consoane.

      „Abrevierea standard” a unei expresii verbale mai lungi se face de cele mai multe ori prin folosirea strictă a primelor litere din fiecare cuvânt al expresiei și „combinarea” lor prin alăturare ordonată într-un nou „cuvânt”.

  2. @ Buna seara Eda !
    Rog opreste timpu-n loc
    O vreme foarte scurta
    Gandeste-te o clipa dar cu foc
    Visand cum apa pica
    Afara ca dintr-un magic ibric
    Inundand suflete ratacite
    Venind aglale de la picnic.
    O seara placuta !
    Aliosa.

    • Buna seara !🙂
      L-am rugat si cred ca s-a oprit !

      Va multumesc mult !😀
      O seara frumoasa.

  3. Rogvaiv…. I like that word, It reminds me of an acronym in English… often used yet seldom used properly… and even when used properly mostly misunderstood.

    Both describe an eternal vision in the mind’s eye
    a gift from the soul and a blessing to mortality
    bringing sunshine on a cloudy day and also the rain that nourishes…

    I adore your poetry Denisa… and that adoration also creates a Love for the heart and soul that gives birth to the words and breathes life into them…

    • Ohh, thank you very much for all !

      Have a super day !😉

  4. Minunata poezie!🙂

    Poate odata cu poezia ta, vad si eu un curcubeu, ca mi-e dor sa-l vad.😀

    Te pup, draga Eda!😀

    • Asa fericita am fost astazi cand am vazut curcubeul…😀

      Sa-l vezi !😀
      Iti multumesc enorm, Lala !😉
      Pupici.

  5. Se spune ca oamenii sunt mai puternici decat orice exista in lume. Prea puternici. Unii spun ca suntem deasupra soarelui chiar! Si ii cred. Stii de ce? Noi putem face ceva ce soarele nicicand nu a reusit: sa luminam intunericul.

    Citind poezia ta, am luminat si eu intunericul din jurul meu,

    Superb scris:) Imi astept si eu sufletul sa devina curcubeul existentei mele

    • Ohh…foarte frumos spus, Raluca !
      Ma bucur enorm sa aud asta si as vrea sa stii ca nu ai luminat doar intunericul din jurul tau, ci si pe mine, citindu-ti comentariul…🙂

      Iti multumesc tare mult ! ♥

  6. Daca am putea lupta cu ajutorul cuvintelor impotriva intunericului….ce bine ar fi.
    Nu ne-ar mai sangera atat de mult ochii;)

    Ma bucur ca ti-a placut. Nu ai de ce sa imi multumesti

    • Cred ca putem face asta…de ce nu ?!😉🙂

      • Hmmmm am putea:) Dar nu stiu daca ar fi tocmai alegerea buna( daca stau sa rumeg ideea)

        • Cred ca ar fi, fara doar si poate…🙂

          Culoarea vine din puterea cuvintelor, de fapt… acum depinde de cuvinte…😀

  7. Corect! Dar nu prea stim sa mestesiugim cuvintele. Daca am stii, nu am avea niciun merit pentru care sa fim iubiti

    • Adevarat !😉

      Iti doresc un curcubeu de vise !😀

      • Asemenea!

  8. “A fost ani de zile fara culoare …
    Îmi place să văd un curcubeu, ”
    Care este atât de foarte bine spus. Am citit ca “eu nu am emoții mai, aș dori doar să se simtă din nou” este acest corecte?
    îra

    • 😀

      Nu prea !

      • Îmi pare rău. Ce este eu lipsesc?
        Acesta este versetul astfel de minunat. Nu-mi place să pierd sensul.
        îra

        • Va multumesc frumos !😉🙂

  9. Nice

    • Thank you, dear !😀

  10. mmm… i have to translate it in english on google.

    nice poem..!!

    • Thank you very much !🙂
      Have a super day !😉

  11. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii "Gării pentru doi".

  12. Rainbow

    Remain silent and concern.
    For a while I’ve not spotted …
    The thought of my name, but they stop.
    I want to see the sky!
    Years have passed, no color …
    Love to see a rainbow,
    Fearful dream, make my soul to fly!

    • Thank youuu !😀

  13. nice post…

    • Thank you !😀

      Have a super day !😉

      • Thanks dear….:)

  14. http://iamforchange.wordpress.com/awards-page-and-nominations-thank-you-i-am-so-honored-and-grateful/ I wanted to share with you and say thank you!

    • Thank youuuu !😉


Leave a Reply

