Flori de liliac


Flori de liliac 

Când înfloreşte lilacul,
În curte, îmi întind hamacul.
Îmi iau cutia cu amintiri
Trecutu-apare din priviri.
Şi tu respiri ! Respiri…

Sunt albe şi m-au încântat,
Dulceaţa lor m-a luminat,
Iar violetul lor divin
Îmi spală sufletul de chin,
Dar tot suspin ! Suspin…

Aromă dulce de parfum,
E tot ce simt şi vreau, acum…
Dar cum să fac să îl opresc,
Căci florile se ofilesc…
Şi nu trăiesc ! Nu trăiesc…

Dar m-am gândit ce o să fac,
Îl voi descrie şi-o să tac.
Căci de vorbesc cu el mereu,
Se scutură şi îi e greu…
Să lupt doar eu ?! Doar eu…
Adie vântul şi tresar,
Cuvintele mi le presar,
Pe o hârtie dintr-un vis
Căci sufletul îmi e deschis…
Ohh, liliacul m-a atins ! M-a atins…

Mă mângâie uşor pe mână…
Şi şi-ar dori ceva să-mi spună,
Fac pauză şi îl ascult…
“De mă iubeşti atât de mult,
Să nu mă rupi,
Căci mă vei pierde,
Şi nimeni nu mă va mai crede !
Poveştile sunt împărţite…
Şi peste tot sunt risipite.”

Ce-a vrut să spună,
Eu respect.
Să îl dobor, nu e corect !
Căci anul care va veni,
Nu ştiu dacă va înflori…
Şi-aşa că-n glastră,
Nu sunt flori !
Dar florile sunt mari comori…
Le vezi, le cauţi, le miroşi.
Şi lilacul îl cunoşti.
De vrei să fiţi prieteni buni,
Priveşte-l doar…
Nu-ţi fă cununi !

Published in: on May 11, 2013 at 8:15 pm  Comments (39)  

39 CommentsLeave a comment

  1. Bellissima e incantevole!!!
    Un cordiale saluto
    Claudio

    • Grazie !😀

  2. foarte frumos

    • Va multumesc tare mult !

      O seara frumoasa !🙂

  3. Reblogged this on bearspawprint and commented:
    Lilac flowers

    When it blooms, lilacul
    In the yard, I stretch the hammock.
    I take the box with memories
    Trecutu-appears in glimpses.
    And you breathe! Breathe …

    I’m white and I was delighted.
    Their sweetness I was enlightened.
    And their divine violet,
    I wash the soul from torment,
    But all sigh! Sigh …

    The sweet aroma of perfume,
    It’s all that I feel and I want it now …
    But how to make it stop,
    For pluck flowers …
    And do not live! Don’t live …

    But I thought what to do,
    I’ll describe it to tack.
    For talking to him always,
    It shakes and it’s hard …
    To fight just me?! Just me …
    The wind blows and jerk,
    Software consultant, my words
    On a paper from a dream
    For the soul I is open …
    Oh, bat touched me! Touched me …

    I caress easily on hand …
    And would like something to tell me,
    Do you listen to and break.
    “You love me so much,
    To break me,
    For I will lose,
    And no one will believe me!
    The stories are divided into …
    And everywhere is squandered. ”

    What he wanted to say,
    I respect.
    To break it, it’s not fair!
    For the year to come,
    I don’t know if it will flourish.
    And so blogfesting,
    There are flowers!
    But the flowers are great treasures …
    You see, you seek, you stink.
    And lilacul you know.
    Want to be good friends,
    For him only.
    Don’t make garlands!

    • Thank you very much !😉

  4. cat de frumos , felicitari ! sunt sigur ca florile de liliac daca ar auzi versul tau scris aici nu ar mai ofili 🙂 in semn de multumire🙂 o seara frumoasa felicitari inca odata pentru vers frumos scris 🙂

    • M-as bucura !😀
      Va multumesc enorm de mult…😉
      O seara frumoasa !

  5. Denisa , This poem of yours is so sweet ,while reading it l can smell the aroma ,and read the memory box.Love never fade away as long as the heart beats.Your liliac flowers will relive.Jalal Michael

    • Ohhh !
      Thank you very much for all !🙂
      I’m enjoyed to hear that.😀

  6. Frumos spus, imagini minunat!
    Vă mulțumim pentru partajarea,
    îra

    • Va multumesc mult !🙂

  7. acum… doru-mi de liliac, imi este si mai apasator…

    • Ma bucur mult sa aud asta !
      Va multumesc nespus de mult !🙂

  8. @ Buna dimineata Eda !
    Foarte frumos !!!
    Imi plac la nebunie florile de LILIAC iar mireasma lor ma atrag ca un magnet ! Am vazut la tv.in urma cu ceva timp, un LILIAC altoit cu trei tipuri de flori batute : albe, visiniu inchis si rozaliu deschis !
    O minunatie !
    Duminica frumoasa-ti doresc
    Si pe blogu-mi te poftesc !
    Aliosa.

    • Ohh, va multumesc enorm enorm !🙂
      😀

  9. PS !
    Am uitat si-mi cer iertare
    Sa-ti ofer in dar o floare
    O floare de LILIAC inflorit
    De la JULA cel vestit :

    Aliosa.

    • Foarte frumos !🙂

      Va multumesc nespus de mult !😉

  10. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc mult !🙂

  11. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

  12. Reblogged this on lost creek publishing.

    • Thank you !🙂

  13. Thar’s Wonderful,

    • Thank you ! 🙂😉

  14. Friend,If You Think Good,Like This Page http://www.facebook.com/pages/Shayarism/571882086173406

  15. Un cântec frumos pentru o poezie frumoasă …
    Mulțumesc mult.

    • Ohh !
      Multumesc tare mult !🙂
      O zi dulce !😉

  16. hehee Raza de Soare ,frumos tare,ca sufletelul tau curat si pur si nestemat🙂 ,pusici pentru jocul de cuvinte si mireasma violet ,minunat !!!! hug🙂

    • Ma bucur enorm sa aud asta, Carla mea !😀

      Iti multumesc enorm!
      Pupici!🙂

      • frumos tareeee mi-a placut enorm si ….mai vreau🙂 pusici multi scumpa mea !!!

        • Vor urma !😀
          Pupici multi!

  17. Beautiful!

    • Thank you very much !!!😀

  18. Frumos si duios… ca tine!🙂 Ador sa privesc si sa respir parfumu’ liliacului, nu-l culeg niciodata, prea efemer…🙂 Cel de-aici s-a ofilit deja:
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/04/29/among-the-chestnuts-among-white-and-purple-lilacs/
    – – –
    Sanatate, o zi formidabila si tone de inspiratie!🙂 Cu drag, Mélanie

    • Va multumesc enorm de mult !!! :*😉

      O zi frumoasa si dulce !

  19. The lilacs are blooming and perfuming our entire backyard. Thank you for these beautiful words.🙂

    • Ohhh, thank youuu !😀

  20. Cele mai parfumate versuri.
    😘


Leave a Reply

