Doi de doi


Doi de doi

Doi de doi,
Nu fac cât doi…
Au creat doar vânt şi ploi.

Doi de doi,
Sunt fraţi şi-atât…
Se cunosc şi s-au temut.

Doi de doi,
Când s-au lipit,
Eu, pe lume am venit…

Doi de doi,
S-au petrecut,
Să îşi spună ce-au făcut…

Doi de doi,
Nu au culoare,
Sunt doar semne de-ntrebare…

Doi de doi,
Sunt două stele,
Cum de s-au întâlnit ele?

Published in: on May 22, 2013 at 1:41 pm  Comments (67)  

67 CommentsLeave a comment

  1. Eda, two by two he he… Anyways, as usual, a really nice post
    Sanoj

    • Thank you !😀

  2. Happy birthday🙂

    • Thank you very much!😀

  3. La multi ani Eda și felicitări pentru carte.🙂

    • Va multumesc enorm de mult !!!😀

      O zi frumoasa sa aveti!😉

  4. Foarte frumos…🙂

    A fost ziua ta??😀

    La mulţi ani!

    • Multumesc frumos !😀

      Da, astazi este ziua mea…

      Multumesc enorm, pentru tot…😀😉

      O zi dulceee !

  5. Îmi place gluma celor doi
    Şi amuzat, mă-ntreb, la rându-mi, şugubeţ!
    Cine-or fi, cei doi de doi,
    De par a semăna cu noi?🙂

    Madi şi Onu

    • Sunt doua cifre ce formeaza,
      Un dulce numar ce creeaza,
      O zi de pamantean plapand…
      …ce are-n viata, doar un gand!
      😀

      • Mister universal, s-ar zice,
        Dacă-s vital, învăluite, într-un acelaşi gând.
        Madi şi Onu

        • …cred ca-i prea mult, sa primeasca aceasta denumire…😉
          😀

        • Nici când, nu este mult prea mult,
          Să îi oferi Cuiva…, ce merită din Fire,
          Aprecieri cum se cuvine!🙂
          Madi şi Onu

        • …stiu acum cine un rege…
          Un rege al frumoaselor cuvinte,
          Al gandurilor si al simtirilor sfinte..

          DA, dumneavoastra….
          Si va multumesc,
          V-apreciez si va indragesc !
          😀😉

        • Eda,
          Prin versul tău viu,
          Dorinţa simt.. , Rege să fiu,
          Să îţi ofer, în darul meritat,
          Ale mele,toate, regeşti palate!

          Madi şi Onu

        • …nu vreau palate,
          Majestate,
          …e simplu ce-mi doresc,
          De-un zambet sa imi amintesc.

          😀

        • Aşa să fie, Tu, Virtute,
          Proniei, mă voi ruga,
          Un zâmbet larg,
          Să-ţi fie Viaţa!🙂

          Madi şi Onu

        • …va multumesc frumos si dulce,
          Sunteti un Rege,
          …ce-mi aduce,
          o zi frumoasa, luminoasa !😀

        • Un Rege, ce-şi dori-va gândul vrajă,
          Ca din această mirabilă clipă,
          Viaţa să-ţi fie ,
          De Fericire Oază!🙂

          Madi şi Onu

  6. @ Buna ziua EDA !
    De ziua ta eu iti doresc
    Tot binele din lume
    Eu spun sincer , nu glumesc
    Cand te vorbesc mereu de bine.
    Caci tare mult te pretuiesc
    Si te tratez cum se cuvine !
    La Multi Ani de ziua ta
    Si alte carti as vrea sa scrii
    Caci ai toata viata
    Sa scrii mii de poezii !
    Cu respect,
    Aliosa.

    • Va multumesc din toata inima, pentru frumoasele urari…😀
      Va doresc tot binele din lume…😉

      O seara frumoasa !

  7. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc muuuult!😀

  8. LA MULŢI ANI şi multă sănătate, Denisa!

    Spor la scris – felicitări pentru cartea apărută – şi la cât mai multe împliniri alături de cei dragi!

    Geanina şi Cristian Lisandru

    • Va multumesc enorm de mult, pentru frumoasele urari !😀

      Toate cele bune !!!😀

      O seara frumoasa…😉

  9. Reblogged this on The ObamaCrat.Com™.

    • Thank you !!!😀

      • Always my pleasure. 😉

        • 😀

  10. Meritau si cei “doi de doi” niste versuri, tare frumoase!🙂
    Bravo!

    Sa ai parte de mult succes in TOT!

    La Multi Ani, unica mea Eda!

    Pup!🙂

    • Crezi ?😀

      Iti multumesc enorm de mult, scumpica mea !😀
      ….de fapt, nu stiu cum as mai putea sa iti multumesc…🙂

      Te puuuuup !!!!😀

      • Stii cum ai putea sa-mi multumesti?
        Stiu eu….🙂

        Sa-mi stai alaturi toata viata!😀

        >:D<

        • De acord? ;;)

        • Desigur…
          …insa nu depinde doar de mine…
          🙂😉

          Pupici!

        • 😛 …fara adaugarea aceasta… ;)!!!
          Inteleg!😉

  11. Gud Wishes To You…!!!!!,You Look Beautiful In New Pic.

    • Thank you very much, for all !😀

  12. Well Happy Birthday, lovely woman.
    If you get a chance, check out my comment, to your ‘liking’ one of my posts. 🙂

    • Thank you very much !🙂

      • Most welcome, beautiful angel..

  13. My congratulations for the new book , you are great !

    • Thank you very much !😀
      I’m very happy to hear that…😀
      😉

  14. LMA cu sanatate, bucurii, satisfactii si tone de inspiratie, fata frumoasa si talentata!🙂 Felicitari si tot înainte pe baricadele vietii si-ale poeziei! Bon anniversaire! Happy b’day, young lady! Lots of hugs, Mélanie

    • Va multumesc din toata inima, pentru minunatele urari…. si dumneavoastra, la fel !!!😀

      Va pup si va imbratisez cu mare dragoste !!!😀😉

      • Merci, Denise!🙂 Esti “gemeni” deci… zodie aeriana, vei “zbura” departe ca “argintu’-viu”…🙂 Noapte-buna, vise placute, iubitu’ sa te sarute…🙂

        • 😀

          …da da !

        • Denisa draga, dupa talentul tau incontestabil, ceea ce apreciez si respect la tine e ca te exprimi si scrii în limba româna…🙂 Mi se întâmpla uneori sa dau peste “bloage” în engleza(cel mai adesea!) de-ale românilor din… România, pe care le ocolesc din start!😀 Limba româna e “dulce si frumoasa”, bogata si variata ca restu’ limbilor latine… Înca o data: bravo si felicitari! Cu drag, Mélanie B, Toulouse, France.🙂

        • Ma bucur enorm sa vad ca cineva apreciaza acest lucru… da, imi place limba romana….si o iubesc… engleza, in alte contexte !!!

          Va pup, cu mult drag si va muuultumesc enorm, doamna Melanie !!!😀😉

        • Multumesc, Denisa! Engleza mi-a fost a doua limba, la 9 ani, franceza a-3-a la 14 ani… Desi voi fi trait mai multi ani aici(33 dintre care 5 în USA!) decât în România – deci între franceza si engleza(zilnic!) – sper si vreau sa cred ca stapânesc înca limba româna destul de onorabil, inclusiv ortografia, gramatica, sintaxa, semantica…🙂 Cu drag, don’soara Denisa…😉
          – – –
          P.S. folosesc expresii si cuvinte “straineze” par-ci, par-là, just for fun(sic!), nu pen’ca as fi uitat limba-mi materna…🙂

        • Foarte frumos!
          Sincer, va admir si va indragesc !😀
          😉

  15. Joyeux anniversaire.

    • Merci beaucoup !!!😀

  16. Mă folosesc și eu de acel Mai bine mai târziu decât niciodată! să-ți pot ura La mulți ani! cu mare drag.🙂

    • Multumesc tare mult !!!😀

      Pupici!😉

  17. Sigur niciodata nu-i tarziu pentru o urare venita din suflet…La multi ani frumosi, plini de poezie iti doresc si eu!

    • Multumesc din tot sufletul… Toate cele bune !
      😀

      O zi dulce!

  18. Beautiful poem!!

    • Thank you!😉
      🙂

      • Have a great weekend!!🙂

        • Thank you too !😉

  19. Lovely poem. Frumoasa poezie!🙂

    • Thank you very much!😀😉

  20. doi de doi… noi…
    nu mai suntem doi…
    ci intr-unul, amandoi…

    • …cam da !!!🙂

  21. Reblogged this on lost creek publishing.

  22. God bless your wonderful pen and happy birthday!

    • Thank you very much, for all !😀


Leave a Reply

