Răspunsul unui gând…


Răspunsul unui gând… 

Să vezi cum plouă,
ţi-ar plăcea…
să curgă stropii, rând pe rând.
…să ai un singur gând, apoi…
…un gând etern , un gând din ploi…

…stările trec şi iarăşi vin…
prin suflet trece al tău chin,
să vrei să fii propria stare,
… să te-nconjoare de scăpare.

De ce nu vrei să laşi tristeţea?
…spală amarul, căci nu-i bun…
Culege liniştea din drum,
Mergi mai departe..
Da, acum!

Nu voi ieşi în calea ta,
…nu vreau să te-ntristez şi eu,
…căci ştiu că îţi va fi mai greu!

Dar într-o zi,
…pe-o altă stradă…
…aş vrea că ploaia să te vadă,
Să-ţi cadă-n palme, să-ţi strecoare,
…un zâmbet şi o alinare.

Published in: on May 26, 2013 at 11:31 am  Comments (37)  

37 CommentsLeave a comment

  1. Minunat, dragă Eda! Ca întotdeauna de altfel!
    O duminică minunată îţi doresc, draga mea!🙂

    • Iti multumesc enorm, scumpa mea, Stefania!
      La fel si tie… te pup, cu mare drag!
      😉🙂

      • Şi eu te pup. Şi-ţi mulţumesc mult de tot, că împărtăşeşti cu noi frumuseţea sufletului tău!
        Te imbrăţişez cu mult drag!🙂

        • …nu, eu va multumesc pentru rabdarea de care dati dovada, de fiecare data cand imi cititi postarile…🙂

          Pupici, Stefania! ♥

      • un abrazo

        • Grazie!😀

  2. Superb ! O duminică liniștită !🙂

    • Multumesc frumos…🙂
      O zi dulce, cu multe bucurii!😉

  3. lacrimile din cer aduc lumina din soare in inima trebuiesc imbratisate primite in inima si drumul este mai usor , felicitari pentru gandurile scrise in poem . frumos ! o duminica altaturi de cei dragi in bucurie si pace 🙂

    • Ganduri din ganduri…🙂

      Va multumesc enorm pentru frumoasele cuvinte!
      O zi dulce, sa aveti!😉

  4. Cât de frumos! Felicitări pentru cum aduni cuvintele și le redai.

    • Multumesc din suflet !🙂

      O zi frumoasa!♥

  5. Intr-adevar minunate versuri ca intotdeauna transmit o stare de gingasie si sensibilitate.
    Felicitari Eda! 🙂

    • Va multumesc tare mult, doamna Adeena!😉

      O zi dulce, sa aveti! ♥

  6. Versurile m-au facut sa iert ploaia fiindca mi-a stricat planurile pe ziua de azi :))

    • Ahhh, frumos !!!!😀
      …trebuia trimisa la mine… am nevoie de ea…🙂

      Multumesc mult!

      O zi dulce, in continuare!😉

      • intre timp o plecat din Cluj, poate ti-o auzit gandul🙂

        • Ehh, acum ploua in Bucuresti !😀

  7. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc mult!😀

      O zi frumoasa!

  8. @ Buna Eda !
    Frumoasa poezie !
    ………………………..
    ” Dar într-o zi,
    …pe-o altă stradă…
    …aş vrea că ploaia să te vadă,
    Să-ţi cadă-n palme, să-ţi strecoare,
    …un zâmbet şi o……”

    ….. floare !
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

    • Va multumesc enorm!😉

      O zi frumoasa !😀

  9. “Two by Two”

    Thank you sweet woman..

    • Thanks!😉

  10. Sa vad cum ploua… mi-ar place…Imi place ploaia care spala suflete si aduce pe cer soarele. Asta e rostul ploii, sa vina, sa treaca, luand cu ea, tot ce e trist si rau. O minunata poezie am gasit aici. Multumesc. Sa ai o zi insorita, si ploi, doar atunci cand simti ca ai nevoie!

    • Da da ! Sa ploua…😉

      Va multumesc enorm de mult !
      O seara frumoasa!♥

  11. Frumos…! Chiar ploua acum, la mine.

    • Va multumesc enorm!😉

      O seara frumaosa!

  12. Reblogged this on Daniel Vla – Ortodoxie, Țară, Românism.

    • Va multumesc!🙂

      • Multumesc si eu pentru aprecieri la articolele mele! Am preluat si eu poezia ta pentru ca mi-a placut.

        • Ok!🙂

          O seara minunata, va doresc!
          Multumesc.😉

  13. Multumesc, la fel!🙂

  14. E profunda…ajunge undeva adanc…;)

    Bravo!

    :*

    Dar…”Dar într-o zi,
    …pe-o altă stradă…
    …aş vrea că ploaia să te vadă,
    Să-ţi cadă-n palme, să-ţi strecoare,
    …un zâmbet şi o alinare.”

    • …pfff…chiar crezi?!

      Multumesc frumos, Lala!🙂

      Te pup!

      • Da, cred cu tarie acest lucru!🙂

  15. Thank you. You are a dream, sometimes, dreams do come true. Maybe next lifetime.🙂


Leave a Reply

