Suflet neînţeles…


Suflet neînţeles… 

Nu am mai spus demult,
…dar linişte nu am,
Ce-aş mai putea s-ascult?
…când trece iar un an?

Sunt mii de întrebări,
…ce nu vor să-mi dea pace,
Cuvintele sunt stări,
…inima, iar îmi zace.

De ce n-aş renunţa,
…la timpul ce-a trecut ?!
Durerea e a mea,
…şi nimeni n-a ştiut.

Tu nu ştii şi nici tu,
…nici el, nici ea, nici voi !
Nătâng mi-e sufletul,
…şi suntem amândoi.

De ce stau să privesc,
…cum trec zilele mele?
Nu vreau să mai iubesc,
…căci dragostea, îmi piere.

Vreau să ajung departe,
…să plec de pe Pământ.
Dar clipele’s deşarte,
…mai bine, stau şi plâng.

Şi nu mai pot avea,
…nici zâmbet, nici lumină.
M-a părăsit puterea,
…cât mi-aş dori să vină!

De sunteţi lângă mine,
…va voi iubi mereu!
Iertaţi-mă, de-mi vine,
…să plec din lume, eu.

Published in: on May 29, 2013 at 8:51 pm  Comments (58)  

58 CommentsLeave a comment

  1. să zic că îmi place? să nu zic? ce transmite nu aş zice că mă încântă…

    • …Cum credeti!😉

      • aşa, fă-mă să mă simt moş😉

        • Scuzeeee !!!

          …cum crezi ! *
          🙂

        • aşa sună mai ok🙂

        • Ma bucur!

  2. Sper și cred că o să-ți treacă. Așa e în tinerețe…

    • Da, sa speram…
      …acum nu vreau!

      Multumesc pentru gandurile bune!

  3. Un om a lui Dumnezeu spunea : ” Și chiar dacă ar fi sa trec prin valea umbrei morții, nu ma tem de nici un rău ca Tu ești cu mine”.
    Așa e Dumnezeul nostru…Unul care promite ca va fi cu noi până la sfârșitul vieții. Și pe timp de soare dar și când e mare furtuna în jur. Te încurajez să vorbești cu El, pentru că te iubește mult și îți vrea binele!
    Te îmbrățișez!

    • Aveti dreptate, ma voi ruga sa-mi lumineze gandul si sufletul…
      …inca mai sper !!!

      Va multumesc pentru gandurile bune!😉

      • 🙂. O seară minunată!

        • Multumesc tare mult,de asemenea !!!😉

        • Multumesc si eu🙂. Hug!

  4. sunt intrus. in/din propria ta piele/minte ma simt exclus. plec departe…

    • “Lumea fuge de cuvinte, deja nimeni nu spune ce simte…”

      • da…

        • Poi da!

        • nu ti merti da ul

        • De ce ?

  5. Sad Poetry!!!!!But Good 1.Why You So Sad?Word Is More Then Some One.Love Your Life And Enjoy Yourself.

    • Thanks!

  6. Denisa draga, la anii tai, nedumerile si angoasele existentiale sunt normale, logice, umane…🙂 Întelepciunea si seninatatea vin cu experientele de viata, pozitive si negative – dupa cele negative, tragem mereu concluzii pozitive – pentru prezent si viitor…🙂 Suntem doar “pasageri”, în trecere pe-aceasta planeta: singura, unica noastra certitudine… daca-n viata terestra nu exista egalitate, în fata neantului, TOTI suntem egali! Pâna una, alta: carpe diem & gaudeamus igitur! Fredoneaza:”don’t worry, (try to) be happy!”🙂
    Sanatate, bucurii si satisfactii – profesionale si personale…🙂
    Cu drag, Mélanie NB

    • Se poate sa fie asa…
      Va multumesc enorm, doamna Melanie…sunteti un inger !!!😉

      O zi dulce, va doresc!

  7. E gen: c-asa-mi vine cateodata… si atat.🙂

    O imbratisare puternica pentru tine!🙂

    • Da da …
      …uite, azi sunt mai bine…😉
      La fel, scumpica!

    • ” O imbratisare puternica pentru tine! “… hehehe … :p sună delicios …

      • Va multumesc si sa stiti ca nu e nicio problema, nu a fost nimeni rautacios, nu va suparati !
        😉

      • ;))😛

  8. Aaa, imi cer scuze c-am uitat sa precizez ca poezia e frumoasa, ca si restul, bineinteles.🙂

    Si-ti spun bravo!🙂

    • Multumesc enorm enorm !😉

      Pupici !

  9. Eu cred ca esti indreptatita la un astfel de sentiment. Si desi spui ca nimeni nu poate sti ce este in sufletul tau, eu cred ca stiu, pentru ca citind poezia ta, am simtit-o prin fiecare cuvant si fiecare vers. Descrie perfect ceea ce simt…
    Felicitari pentru felul in care ai transpus ceea ce nu se spune in cuvinte🙂

    • Ma bucur ca exista persoane care sa inteleaga asta…😉
      Da, ma bucur si nu ma bucur… nu ma bucur sa aflu ca sunt persoane triste…😦

      Offfff !!!

      Iti multumesc enorm de mult, Tibi !😉

      • Eu iti multumesc, Denisa!🙂

  10. Sper ca maine, poimaine cand voi trece pe aici sa te gasesc zambind, sunt atatea lucruri frumoase create de Dumnezeu care sa te faca fericita, incat trebuie doar sa vrei sa le observi si-atunci iti va fi cu siguranta mai usor sa treci peste momentele nefericite care sunt inevitabile intr-o viata de om!

    • Am inteles, nu-mi ramane decat sa le caut…😉
      Multumesc tare mult!

      Seara frumoasa !😉

  11. Reblogged this on By the Mighty Mumford and commented:
    IT SOUNDS GOOD…CAN ANYONE TRANSLATE???

    • Thanks!

  12. I see you “Like” inexpensive pink-striped tops! Your poetry has a wonderful, smooth flow to it, even if i don’t understand les francais. In the fourth year of taking it in High School, I’d forgotten most of the first year–with no one, really, to practice conversation with. Our teacher, a Miss Katie Madigan, dragged us through acouple of books by Jean-Paul Sartre, anyway! Please continue to visit…anytime! 🙂

    • My language is Romanian…😉

      Thank you !

  13. O îmbrățișare tămăduitoare de mamă… Trecem prin multe pentru a fi înțelepți, altfel cum s-ar naște o poezie frumoasă… Gânduri senine și minunile nu se vor lăsa mult așteptate!

    • Va multumesc enorm de mult!
      O seara binecuvantata!😉

  14. Fata draga nu fi trista .in viata sunt n momente si toata viata este o lupta in care conteaza fiecare secunda.Dupa fiecare furtuna vine o zi splendida.Iti doresc numai zile superbe si rar zile nefericite.O dragoste poate renaste sau acelasi sentiment minunat il poti trai alaturi de alt suflet minunat.Ridica capul frumos in sus,uite-te la Dumnezeu si roaga-l cu putere sa-ti dea soarta ta si fericirea ta.Dumnezeu te iarta pentru tot dar are nevoie aici in Gradina Maicii Domnului de oameni ca tine.Alunga tristetea ca alaturi de tine sunt foarte multe persoane desi poate ca nu stii asta.Lasa gandurile negre in pace si miroase o floare ,asculta o melodie frumoasa,danseaza,razi,roaga-te,citeste o carte buna si vei vedea ca totul va trece si vei fi din nou fericita.Imi permit sa-ti dau un sfat ca unui copil:nu uita draga mea ca pe lume venim singuri dezbracati si la fel plecam,persoanele dragi din viata noastra sunt parteneri in trenul vietii care merg cu noi o statie sau pana la capat.Trenul vietii opreste si in alte statii si poate cel care te completeaza total ,acel suflet pereche nu a ajuns inca langa tine si se suie la statia urmatoare.Daca deraiezi acum trenul toti cei aflati in el vor suferi.Gandeste-te ca poate Dumnezeu iti da o sarcina pe care trebuie sa o duci la capat si poate ca un scurt moment de nefericire va atrage dupa el mult mai multa fericire.Cand iubesti cu adevarat pe cineva trebuie sa ai si puterea de sacrificiu de a elibera persoana respectiva din cusca iubirii.Nu continua minciuna si roaga-te la cel de sus,te va ajuta cu siguranta.

    Cand am deschis blogul tau am fost fermecat de el si mi-au venit instantaneu in minte cateva versuri raportat la starea pe care tu mi-ai creat-o cu poeziile tale minunate.Scuza profanul din mine dar vreau sa ti le scriu.

    Eu navigand tarziu pe net
    Uitandu-ma chiar cu lentoare
    Am fost trezit un pic cam brusc
    De-un blog al unei Dive foarte tare
    Si am vazut talent in stare pura
    Esenta si-o lumina mult prea fina
    Ce este doar,de sus si e …divina
    Tu ai un suflet minunat si esti atat de feminina
    Ca m-ai facut tarziu in noapte sa-ti spun
    Sa ne traiesti si sa ne fii regina
    Si sa ne scrii din nou cu dragoste …sublima

    P.S.Capusorul sus ca Dumnezeu te iubeste.

    Cu simpatie.
    Daniel Cristian Popescu
    Bucuresti

    • Am citit totul cu rabdare si cuvantul potrivit de care am nevoie acum este rabdare…
      Nu va cunosc, dar ceea ce mi-ati transmis, ma va ajuta sa merg mai departe…stiu, multi spun ca la varsta mea nu trebuie sa fii suparat, insa atunci cand nu suntem multumiti de anumite lucruri , simtim totusi ca ceva ne dezamageste…
      Voi sta bine sa ma gandesc si voi lua o hotarare…🙂

      Nu pot decat sa va multumesc ca ati trecut pe aici si va mai astept !

      O zi frumoasa, cu multe bucurii!😉

      • Se spune ca avand rabadare treci si cei mai inalti munti.Cu privire la dezamagire,e un sentiment uman perfect normal,apare din pacate si in cele mai sudate cupluri si in cele mai neprevazute situatii.Asta seara am vazut pe trilulilu un colaj cu ganduri,si invataturi ale sfantului Arsenie Boca care ar trebui ascultat si de tine cu atentie.Vei vedea ca iti vor fi clarificate cu simplitate anumite adevaruri divine care te pot ajuta in aceste momente.
        Iti doresc o duminica frumoasa si sa te revad optimista.Nu cred ca este o anumita varsta la care poti fi trista sau dezamagita,se poate intampla la orice varsta asta ,dar cred ca la tinerete se iau lucrurile un pic cam in tragic si tindem sa dramatizam.Zambeste maine va fi mai bine.
        P.S.Nici eu nu te cunoasteam cand ti-am scris dar am simtit ca esti un suflet frumos ,sensibil.Cine stie poate cel de sus a facut sa se intample ca sa descopar blogul tau.Acum ne-am cunoscut si sper sa fim prieteni.
        Apropo cand publici trimite o invitatie sa vin sa cumpar cartea cu autograful tau Dan Popescu

        • Va multumesc pentru tot !
          O zi frumoasa, cu multe bucurii!🙂

  15. Dragă Denisa.
    Vă mulțumim pentru vizitele dumneavoastra si comentariile tale.
    Soare … O zi frumoasă …
    Prietenie … Kisses.

    • Multumesc enorm de mult!😉

      O zi dulce, cu multe bucurii!

  16. hi Denisa ! hugs !

    • Hello!
      Thanks!😉

  17. Reblogged this on Deo Optimo Maximo.

  18. Destul de, iti place Denisa

  19. Reblogged this on bearspawprint.

  20. Thanks for Follow my Blog🙂

    • Thank you too…😉


Leave a Reply

