Meditaţie în noapte


Meditaţie în noapte 

M-aşez pe pat,
Cu gândul să adorm,
Dar liniştea din noapte,
Mă face să n-am somn.

Ţin ochii aţintiţi,
Spre uşă, spre fereastră
Îmi amintesc de noi,
De melodia noastră.

Sunt clipe minunate
Ce vor să răscolească,
O mie de-ntrebari
Şi-apoi să mă răpească.

Nu înţeleg de ce
Când vreau doar să visez
Apar nearanjate,
Cuvinte să le-aşez.

Şi n-am nicio idee,
Şi nici nu voi avea,
Mă tot gândesc acum,
Că tu nu eşti o stea.

Eşti doar o licărire
Un gând apăsător,
Când vreau să te zăresc
Tu urci şi eu, cobor…

Şi am mai multe rânduri
De-ar fi să-ncep să scriu,
Nu mi-ar ajunge timpul
Căci da, e prea târziu….

Published in: on June 9, 2013 at 12:42 pm  Comments (43)  

43 CommentsLeave a comment

  1. ieri e trecut, tu caută-l pe mâine.
    va fi cu soare. şi îţi va fi bine.

    • Multumesc mult !
      Asa o sa fac….😀

  2. In general inspiratiile de orice natura apar odata cu lasarea serii… cand si sufletul se aseaza la casa lui, in matca lui.. Foarte frumoasa poezia… razbate linistea… Felicitari.

    • …cel mai mult, atunci imi place sa scriu!🙂

      Multumesc tare mult!😀

  3. Bravo!

    • Multumesc !🙂

  4. Denisa , tu reușești de fiecare dată să așezi cuvintele în așa fel încât faci ca mulți dintre noi să tot venim pe aici . Felicitări!

    • Ma bucur enorm sa aud asta !
      Si va astept cu mare drag !🙂

      Multumesc din suflet…😉

      O zi dulce!

      • La fel și ție!

        • Multumesc mult!🙂

  5. Din noaptea rece ca si gheata
    Cand multi strigoi ne dau tarcoale
    Tu stii sa ne inseninezi fata
    S-aduci linistea-n odaie .
    A-ti spune simplu multumesc
    E prea putin si nu doresc
    Razelor de SOARE ce ne incalzesc
    Sa le spun simplu , va iubesc !

    Aliosa.

    • Va multumesc pentru aceste versuri minunate!
      Sa aveti o zi frumoasa !😀

  6. pusici Raza de soare ,ritmul inimii canta adevar,ritmul versului canta forta ,imbratisez de o mie de ori🙂

    • Pfff…. foarte frumos !😀

      Iti multumesc enorm, scumpica mea !😀

      Pupici!

  7. Ultima strofa e minunata,plina de incarcatura emotionala.Inchei foarte frumos toate poeziile.

    • Ma bucur enorm sa aud asta !😀
      Multumesc tare mult.

      O seara dulce!😉

  8. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Shine On Award.

    More about this nomination is at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2013/06/10/shine-on-award-thanks-giovanna/

    • Thank you very much !😀

  9. Perfecta!😉🙂

    • Iti multumesc frumos, Lala !😀
      Te pup!

  10. Din nou atinsa de un har divin ai scris din nou ceva sublim.Felicitari draga prietena

    • ….va multumesc tare mult !😀

  11. Hi Denisa

    Numele meu este Kevin Gillespie, eu fac, de mult prefera sa fie numit Kev,🙂.

    Multumesc pentru urmatoarele Blog ul meu, Mult apreciat.🙂

    Urmez acum Blog ul dvs, din nou.🙂.

    Cele mai bune urari.🙂.

  12. Hi Denisa

    Eu locuiesc in Tara Galilor, ar fi trebuit, sa am mentionat.🙂.

  13. “M-aşez pe pat,
    Cu gândul să adorm…”
    Mie mi se pare un pic altfel … dacă era aşa numărai oile …

    • Te poti aseza pe pat sa te relaxezi, sa asculti o melodie buna… sau orice altceva…

  14. Dear Fellow Blogger Răspunde:

    I am always impressed with your creativity and talent that makes your posts and blog so impressive. Today I have nominated you and your blog for The Most Creative Blogger Award, as one of the top ten Most Creative Bloggers. Please do accept it. The details are at: http://dshenai.wordpress.com/2013/06/12/nominating-top-ten-blogger-for-most-creative-blogger-award/

    Thanks and have a great day,
    -Deo

    • Thank you very much ! 😉🙂

      • You are most welcome, Eda. Your poems are really beautiful, and often I feel that on-line translator may not do the best justice. Please keep up the great work. Best Regards.

        • Thanks!😀

        • You are welcome!

          Have a great day.

  15. Ce pot sa spun ? cred in opinia mea ca reusesti sa imprimi muzicalitate in vers ,idee ,cuvant si “asezi ” cu maiestrie cuvantul in idee in vers reusind sa creezi in fiecare poem , poezie , un tablou unic , cu un iz cadentat ; fructul muncii si al talentului unic , un sigur “sfat ” iti pot da🙂 cu toate ca nu sunt critic literar , continua sa fii doar tu in stilul tau , asta da esenta unica versului tau si aici este gasita maiestria in munca si talentul tau , multi care scriu vers cad in greseala de a imita , si am observat ca tu nu faci acest lucru , felicitari si multa cerneala in calimara si inspiratie in foaie alba ce asteapta “cuvintele “tale sa le “asezi ” , FELICITARI !

    • Va multumesc enorm de mult, pentru cuvintele frumoase si va voi asculta sfatul !🙂

      O zi frumoasa!

  16. Poesia splendida come lo sei tu. Grazie.
    Stefano

    • Grazie!🙂

  17. Good1,
    Nice Day!

    • Thanks!🙂

  18. Denisa,crede-ma, ai talent! Mi-a placut tare mult si cred ca pasiunea ta tebuie mai departe impartasita!🙂

    • Multumesc tare mult !😉🙂

      O zi dulce!

  19. Minte cu siguranta este foarte frumos dacă ați înțeles să fii prietenul ei. Și apoi a crea frumuseti ca aceasta🙂. Sper, am tradus corect

  20. Thank you for liking my post!
    Dorinda

  21. Superbe versuri, draga Denisa. :*

    • Vă mulţumesc din suflet ! Pupici.❤ :*


Leave a Reply

