Miros de tei


Miros de tei 

A fost o zi frumoasă,
O zi încântătoare…
Cu ploi de dimineaţă,
…şi mai târziu, iar soare…

Aşa suntem şi noi,
De-ar fi să comparăm
Un om cu cerul gri,
Şi-apoi să-l colorăm…

Aseară,lângă geam
M-am aşezat cu dor…
Voiam doar să privesc,
Cum visele iar zbor…

Şi-am încercat să prind,
Măcar unul din ele,
Dar au fugit departe…
…departe, printre stele.

Şi stând minute-n şir
Norii făceau plimbare…
Se tot mutau apoi
Şi dispăreau în zare.

Dar o aromă dulce,
De tei îmbietor,
Se ridică deasupră-mi…
…mi-era de ajutor.

Am căpătat speranţă,
Chiar dacă dispăruse,
Am fost o clipă eu,
…cea care se pierduse.

Nu a durat prea mult,
..minutele treceau,
Eu admiram iar teiul,
Cum frunzele-i dansau.

Şi am închis fereastra,
Căci se-auzi ceva,
Mă căuta un gând,
…dar n-a vrut mult să stea.

Nu l-am oprit din drum,
Enorm, doar l-am rugat,
Să-mi lase un mesaj,
… când mă aşez pe pat.

Acum aştept mesajul,
…am învăţat s-aştept,
De-i va fi dor de mine,
..nu am ce să regret!

Cu teiul am vorbit,
…şi voi vorbi la noapte,
…doar mă ridic din pat,
Căci el e foarte aproape.

Fereastra stă-ntre noi,
E vraja ce separă,
Mirosul de simţiri,
…şi zâmbetul de vară.

Published in: on June 15, 2013 at 4:26 pm  Comments (47)  

47 CommentsLeave a comment

  1. Plin de emoție, ca de obicei. Citesc fiecare poezie de a ta cu mult drag !🙂

    • Multumesc tare mult !
      Sunt foarte incantata sa vad asta…🙂

      Seara frumoasa!

  2. Deci teiul este sursa,inspirația poeziilor frumoase ce le scrii.😀

    • Da da , asa este…. dar de fapt, una dintre ele !🙂
      Multumesc tare mult!

      Seara frumoasa!

  3. …si la mine in fata casei sunt trei tei,avem ceva in comun🙂 Frumos ca de obicei!

    • Superb !!!🙂
      Multumesc tare mult!

      Seara frumoasa!

  4. This wonderful🙂

    • Thank you very much !😉🙂

  5. Frumos scrii! Multumesc si pt aprecieri la articolele mele! Mai am un articol si despre Eminescu. Nu-ti place?🙂

    • Multumesc enorm de mult…
      Acum l-am citit, nu stiu cum de l-am ratat… am ramas fara cuvinte…😦

      O seara frumoasa!😉

  6. I Nominate you for a Special Bouquet of Awards – 3 Nominations

    please accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/06/15/a-bouquet-of-special-awards-3-nominations/

    • Thank you very much !🙂😉

      • thank you dear

  7. “A fost o zi frumoasă,
    O zi încântătoare…
    Cu ploi de dimineaţă,
    …şi mai târziu, iar soare…

    Aşa suntem şi noi,
    De-ar fi să comparăm
    Un om cu cerul gri,
    Şi-apoi să-l colorăm…” ….ce bine spus tu🙂.

    Acum zambim, iar mai tarziu nici nu mai stim…ce e cu noi.

    Este foarte frumoasa aceasta poezie!🙂
    Titlul ma invaluie cu parfumul sau!😀

    Bravo, draga mea!
    Pupici!

    • Hmm….🙂
      Ma bucur enorm de mult sa aud aceste cuvinte minunate, de la o persoana minunata…🙂

      Iti multumesc enorm de mult!
      Si te astept pe la mine, sa urmarim “dansul frunzelor de tei si mirosul lui imbietor”, impreuna !🙂

      Seara frumoasa!🙂

      • Si voi veni!🙂

        Dar sa stii un lucru, de fiecare data cand “pasesc” aici, ma intalnesc cu tine…si stam ore in sir, impreuna!🙂
        Asa mai trece dorul!

        Si tu sa ai o seara linistita!🙂

  8. O poezie care se ridica la inaltimea datei de 15 Iunie.

    • Ce dragut… Multumesc mult !😉

      Zi frumoasa!

  9. Minunate versuri, cum deja ne-ai obisnuit. 🙂
    Toate cele bune!🙂

    • Va multumesc enorm !

      O zi frumoasa si dulce!😀

  10. Felicitari !🙂 remarcabil cum ai reusit sa readuci omul in cer si sa ii dai culoare cu miresme de tei .. ca tot se apropie sanzaienele🙂 ,, , frumos poem , delicat , fin si cu un amestec mistic , de poveste basm in care “teiul” prinde viata ..🙂.. este restabilita legatura omului cu natura suav prin “dansul frunzelor de tei ” si gandul omului care cauta raspunsuri .. intodeauna “codrul” frate a fost si este 😉

    • Ma bucur ca exprima ceea am dorit sa exprime…🙂

      Va multumesc enorm de mult!
      O zi frumoasa!

  11. hai denissa -beautiful name–good.I Poezii de dragoste, vă mulțumesc urmați deja mi-

    • 🙂

      Thanks!

  12. Te inspiri cumva din Eminescu sau doar mi se pare mie? (e același stil)

    • Nu cred…
      Si referitor la prezenta teiului in poezie, asta pentru ca e vremea lui…🙂

      Dar Eminescu imi place, imi place enorm !

      O zi frumoasa!

  13. As usual, terrific my dear..

    • Thanks!😉

  14. Bonjour jolie Denise!🙂 înca un poem duios si parfumat…🙂 Florile de tei sunt considerate simbol de prietenie fidela, plus ca au alte virtuti…🙂 În satu’ mieu sunt multi tei, însa doar eu îi bag în seama: de-abia astept sa culeg flori de tei si sa le pun la uscat…🙂
    – – –
    Mi-am reamintit ca Marcel Proust obisnuia sa bea litri de infuzii de tei al carui parfum se-amesteca adesea cu cel al celebrelor “madeleines”
    când scria “A la recherche du temps perdu”…🙂
    – – –
    N.B. Multumesc pentru popasurile-ti amicale la “playground”…<3 Sanatate, inspiratie si-o zi formidabila!🙂 Cu drag, Mélanie

    • Foarte frumos…😀

      Va multumesc enorm de mult, doamna Mélanie !!!😀
      Sa aveti zile frumoase, cu miros de tei…😀😉

      • cu placere, cu drag si-n limita timpului meu minutat, caci viata reala si concreta ne trage de-ambele mâneci!🙂

        • Asa este !🙂

  15. Thanks to google translator🙂 that i can feel the words…Impressive🙂
    Great..

    • Thank you !😀

  16. Incredible.

    • 🙂

  17. Când este vorba de tei, nu poate fi decât frumos, așa ca și frumosul care se desprinde din versurile tale. Să primești cu drag mesajul așteptat.

    • Va multumesc tare mult…😀
      …da, il voi astepta !😉

      O zi frumoasa!

  18. Foarte frumos!Felicitari!

    • Va multumesc !🙂😉

  19. Blogul dumneavoastra primit o nominalizare din partea blogului Allexyanna, pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Felicitari! Detaliile de participare le gasiti pe blog: http://webcaffee.wordpress.com/2013/06/29/d-ale-blogului-nominalizare/

    • Multumesc tare mult !🙂

      O seara dulce!

  20. Beautiful

  21. o poezie cu adevărat reușită din toate punctele de vedere, o poezie ce ar face cinste oricărei antologii

    • Sunt foarte bucuroasa sa aud asta !
      Va multumesc enorm de mult !

      Sa aveti o zi plina de bucurii!
      Toate cele bune.


Leave a Reply

