Doar Tu, Doamne…


Doar Tu, Doamne… 

Doamne, doar Ţie
aş vrea să-Ţi mulţumesc
Eşti lângă mine,
Şi trăiesc !

Doar Tu, m-ai înţeles atunci,
Când viaţa m-a ascuns ,
M-ai ocrotit şi m-ai iubit,
Dar eu, cum Ţi-am răspuns?

Sunt om şi am greşit mereu,
Să-mi cer iertare aş fi vrut,
Doamne, de Tine am uitat,
…şi n-am vrut să ascult.

Ce pot să fac, să-Ţi fie milă,
Să ai puterea să mă ierţi ?
Doamne, ajută o copilă !
…aştept doar să mă cerţi.

Când nopţile îmi erau zile,
Eu Te simţeam atât de-aproape,
Doamne, doar Tu mi-ai presărat,
…un somn dulce pe pleoape.

A doua zi când mă trezeam,
Visul se continua,
Doamne, ai încercat de-atâtea ori,
Să mă transformi în stea.

Nu o să uit nici ziua când,
M-am tot rugat să reuşesc,
Să am răbdare să alung,
…tristeţea ce-o trăiesc.

Cu bunătate mă priveşti,
În schimb, ce îţi dau eu?
Îţi pun doar mii de întrebări.
Şi mă tot vait că-i greu !

De ce eşti răbdător cu mine?
Sunt multe ce Ţi-aş spune,
Doamne, Tu m-ai iubit enorm,
Când m-ai adus pe lume…

Vreau să-mi îndrept privirea către cer,
Îngenuncheat-am către Tine,
Doamne, mai lasă-mă să sper,
Că totul va fi bine !

Şi te mai rog, ceva, din suflet,
Doamne,de-ar fi să-mi iei ceva,
Te rog că floarea să mi-o laşi…
Floarea e mama mea !

Ştiu, poate exagerez,
Doamne, privesc spre cerul Tău,
Lasă-mi te rog, un ajutor,
Pe el, pe tatăl meu!

Şi aş mai vrea să mai zâmbesc,
Doamne,doar Tu eşti alinare,
Lasă-mi, cuvintele şi gândul,
Să mi le-aştern în cale…

Published in: on June 19, 2013 at 1:26 pm  Comments (34)  

34 CommentsLeave a comment

  1. Frumos. Multumesc

    • Multumesc !😉

  2. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc mult !🙂
      O seara frumoasa !

  3. Every words says something !! amazing writing style !!

    • Thank you !🙂

  4. divin scumpa mea ,desi trist putin ,atingi cerul …. imbratisez tareee !!!

    • …iti multumesc tare mult, draga mea !🙂
      O seara frumoasa!

  5. Cât de fericit trebuie să fie Dumnezeu pentru că i-ai vorbit …și din inimă. Ce frumos!

    • …da, vorbim !

      Va multumesc frumos, doamna Melania!
      Sa aveti zile dulci !

      • Mulțumesc frumos, dragă Eda!🙂

  6. ruga ce urca la cer , ai fericit parintii in ruga ta , frumos ! o seara in pace !

    • Va multumesc tare mult!

      O seara frumoasa, sa aveti!😉

  7. Beautiful words from a beautiful soul. God Bless

    • Thank you very much!🙂

  8. ‘Şi aş mai vrea să mai zâmbesc,
    Doamne,doar Tu eşti alinare,
    Lasă-mi, cuvintele şi gândul,
    Să mi le-aştern în cale…’,

    Ce vers frumos, adanc, s-alinator…

    Multumesc pentru poezia ta plina de…poezie Denisa.

    George.

    • Va multumesc!🙂

      • Oh, cu cea mai mare placere: Sant asa de fericit sa pot aprecia talent, Denisa, acum mai mult ca niciodata, omenirea are nevoie de oameni cu idealuri inalte, care sa arate calea spre o viata de calitate!

  9. Beautiful, lovely woman.

    • Thank you !😉

      • Most welcome. 😉

  10. Fantastic!

    • Multumesc frumos!

      O zi dulce!🙂

  11. Da… Doar El…

    Bravo!🙂

    • Clar…😉

      Multumesc frumos!
      🙂

  12. Here is a blog that you may want to read sometime:

    Footsteps in the Deep
    http://footstepsinthedeep.wordpress.com/2013/06/16/reflecting-on-one-year-in-romania/

    • Thanks !🙂

  13. Dragă Denisa.
    Vă mulțumim pentru vizitele tale.
    Bine week-end.
    Sărutări.

    • Si eu va multumesc!🙂

  14. I love your blogs. I’ll be back… I also have a second blog on old pictures.
    piallat.wordpress.com
    SENSUALITE | La beauté à l’état pure

    • Thank you very much !🙂

  15. How I wish I could read your writing in the original… and even so… I get a bit of a taste by way of translation.

    • 🙂


Leave a Reply

