Eu nu ştiu să iubesc…


Eu nu ştiu să iubesc… 

Am vrut s-ating o floare,
Dar ea nu m-a lăsat.
Şi-a strâns parfumul dulce,
A plâns şi s-a uscat.

Am vrut s-ating un nor,
Dar nu aveam putere,
Mi-a aruncat doar stropi,
În loc de mângâiere.

Aveam o melodie,
I-ai luat sunetul lin,
Tu mi-ai lăsat doar versuri,
Amare cu venin.

O rază de lumină,
Am vrut să am în cale,
Dar ea nu s-a desprins,
Din infinita zare.

În dimineţi cu rouă,
Ieşeam să fac plimbări,
Dar vântul ce trecea,
Smulgea din iarbă, flori.

Am vise, am speranţe,
La ce-mi vor folosi ?
Căci de primesc iubire,
Cu lacrimi voi plăti.

Şi n-am cum să ascund,
Dar tot ce îndrăgesc,
Se pierde…
Ştii de ce ?
Eu nu ştiu să iubesc…

Published in: on June 25, 2013 at 11:12 am  Comments (78)  

78 CommentsLeave a comment

  1. Very nice my friend😀
    Hope you like my this blog ,http://thepassionatehearts.blogspot.com/
    I need your cute poems to share there, please visit and Follow if you like my friend😀

    • Thank you !🙂
      Your blog is great !

      • You are welcome – Have a nice day😀

  2. Waaai, ce frumos❤

    • Iti multumesc frumos !🙂

      Zi dulce!

  3. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc frumos!🙂

      Zi dulce!

  4. Superb scrii suflete plin de stelele iubirii ..!

    • Va multumesc tare mult!

      O zi frumoasa!😉

  5. foaie verde trepied,
    asta nu mai pot s-o cred😀

    • E mai bine sa nu crezi,
      …adevarul sa nu-l vezi !🙂

  6. foarte frumos!🙂

    • Multumesc din suflet !

      O zi dulce !🙂😉

  7. Nu! Nu-mi place!
    Nimic din ce spui tu aici nu e adevarat, mai ales ultimul vers!!!
    Cei care iti sunt aproape, care te asculta si care te iubesc pe tine, asa cum esti, stiu ca aici sta scrise versuri neadevarate.😉

    • Parerile sunt diferite…
      Totul e diferit, atunci cand nu stii sa iubesti…

      Nu eu mi-am ales drumul, eu doar il urmez, atata tot !

      O zi dulce!

      • Crezi ca tu nu l-ai ales? Oare?!

        Zic sa spui lucrurilor pe nume, la momentul potrivit🙂
        Fii increzatoare in tine si-o sa fie bine pana la urma!

        Eu sunt aici si aici voi ramane, forever!😉

        Si, da, tu stii sa iubesti! Pentru ca toata lumea stie sa iubeasca, in felul sau. Cel de Sus stie mai bine, asta. Fiecarui om i-a dat aceasta stiinta de-a iubii!

        Si tu, TU esti mai speciala, pentru ca eu iti cunosc sufletul!

        • Da, am inteles…
          Las sa treaca timpul…;)

          Iti multumesc frumos!

  8. e foarte foarte frumoasa poezia dar asta nu a fost k adevarat iubire

    • Se poate!

      Multumesc tare mult…😉

      O zi dulce!

  9. Privită ca poezie, e frumoasă, dar ca și gândire… să-ți smulgi asemenea afirmații din gând… iubim cum știm, cum putem, cum ne lasă sufletul sau rațiunea, sau acei minusculi concetățeni ai noștri: neuronii. Dar nu e voie să spunem că nu știm să iubim. Ce ar mai fi viața dacă totul ar fi monoton? Ni se dă starea de „bine” ca să distingem ”răul”, ni se dă ”frumosul” ca să vedem și laturile ”urâte” ale vieții sau a oamenilor. Simțim „căldura” ca să știm ce e „frigul”, simțim „dragostea” ca să ne umplem sufletele cu „speranță” chiar dacă într-un final ajungem să cunoaștem „disperarea” și să ne cuprindă uneori chiar pe noi, sau mai frecvent, să simțim „ura”. Cine nu iubește, nu simte asemenea lucruri și deci nu are ce transmite celorlalți. (asta nu înseamnă că nu știe!). Fiecare va iubii la un moment dat!. Deci, nu e adevărat !. Până ne transmiți câte ceva din sufletul tău, nu poți afirma că nu știi să iubești.

    • Am inteles ideea…
      Nu pot decat sa multumesc enorm, am capatat putina speranta!

      O zi frumoasa!🙂

  10. O poezie excelenta si o viziune transanta! Daca ar fi sa analizez, as spune ca nu se intampla toate din cauza ca nu ai sti sa iubesti. Din contra, poate iubesti prea mult si atunci simti totul mai afectat. O fiinta care vede totul asa cum vezi tu nu poate fi incapabila de iubire, nu are cum sa nu stie sa iubeasca! Da, e drept ca atunci cand iubesti, risti cel mai mult si din pacate, se intampla sa mai si pierzi. Dar nu te descuraja: chiar daca pare greu, aminteste-ti cata fericire iti aduce iubirea si incearca sa nu iubesti pentru ca poti castiga ceva, ci pentru ca poti darui ceva. Te vei simti mult mai implinita🙂

    • Nu stiu cum, dar trebuie sa iti multumesc enorm pentru aceste cuvinte… ai reusit sa descoperi misterul poeziei, de fapt ai dezlegat misterul versurilor cum s-a putut mai bine…eu, n-as fi reusit sa ofer aceasta explicatie, dar ceea ce tu ai scris, reprezinta totul, caci da, asa este !

      Iti multumesc tare mult !🙂

      • Nu trebuie sa imi multumesti nicicum. Imi place foarte mult ce ai scris si nu e prima oara cand se intampla🙂
        Ma bucur daca am reusit sa inteleg atat de bine un text atat de profund. Cat despre explicatie, am incercat si eu cum au incercat si ceilalti. Dar… cu placere!🙂

        • Apreciez foarte mult “incercarile” tuturor… si imi fac bine !
          Ma bucura asta !😉

        • Evident, altfel nu ai mai scrie. Imi pare bine ca ti-am fost de ajutor😀

  11. Poezie frumoasă, datorită frumoase, Denisa.

    • Multumesc!

  12. Ascultă-ți sufletul și el îți va găsi cel mai bun meditator !
    Superbă și emoționantă !

    • O sa incerc sa fac asta…si sper ca sufletul il va gasi!

      Multumesc tare mult!😉

  13. I Nominate you for Bouquet of Super Awards – 27 Nominations

    please choose any 3 awards out of the 27
    accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/06/24/bouquet-of-super-awards-27-nominations/

    • Thank you !🙂

      • 🙂🙂🙂 thanks

  14. esti pe drumul cel bun🙂 constientizarea este un pas important chiar si in iubire , toti iubim chiar daca uneori nu ne dam seama🙂 si cuvintele in vers scriu poeme a fi viu este o dovada a iubirii si tu deja constentizezi asta 🙂 felicitari pentru poezie reusita 🙂 !! oare razele de soare stiu ca ne incalzesc si ne mangaie?😉

    • Aveti dreptate in legatura cu constientizarea…dar mi-e teama sa nu fie prea tarziu uneori..
      Si da, razele de soare stiu asta… altfel n-ar fugi de mine cand le chem !😉

      Va multumesc enorm si va doresc o seara frumoasa !🙂

  15. Felicitari!

    • Multumesc tare mult!

      O zi dulce !🙂

  16. Frumos.

    • Multumesc mult!🙂

      O zi buna!

      • Te iubesc.

        • Cred ca este vorba de o confuzie… nu inteleg sensul acestui comentariu !

        • Știu. E elucubrant.

  17. razele de soare nu fug de tine ,ci te lasa sa luminezi tu🙂 ,pusici scumpa mea !!!!

    • Ohhh, ce frumos !
      Iti multumesc tare mult.

      O zi dulce!🙂

  18. Superb!

    • Multumesc frumos !🙂

      O seara dulce!

  19. Te invidiez, eu n-am putut sa scriu niciodata nici un vers.
    Pe cand tu poti sa spui lucruri simple in mod exceptional.

    • Nu, nu ai de ce !!!🙂

      Iti multumesc tare mult!
      O seara frumoasa!

  20. Hey! Eu cred că fiecare poezie scrisă din suflet e un act de iubire🙂 Special, unic şi mereu cu povestea lui. Zi cu soare sau cu ploaie, duap cum ti-i vrerea🙂

    • Asta asa e…🙂

      Multumesc tare mult!
      O zi frumoasa!

  21. A doua strofa e bestiala!

    • Bun venit, Madalina !🙂
      Iti multumesc frumos!

      • Abia acum am descoperit blogul, la mijlocul noptii :))
        Nu am citit mult,dar imi place ce am vazut pana acum .Superb!

        • Iti multumesc frumos!🙂

  22. Acest lucru este atât de frumos

    • Multuuumesc!🙂

  23. Foarte frumoase versuri!
    Da, fiecare are propria lui “poveste”. Iar iubirea este o taină greu de descifrat. Uneori ni se pare că nu ştim să iubim, dar poate că nu primim răspunsul potrivit la iubirea ce-o oferim…
    Numai bine îţi doresc!🙂

    • Da, aveti dreptate si asta poate fi !

      Va multumesc!

      O zi frumoasa, sa aveti!🙂

  24. minunata forma de a dezvalui ca… iubesti… si mai ales, ca stii sa o faci…

    • Am zambit.
      Va multumesc frumos !🙂

      O zi frumoasa, va doresc !

  25. motto:”how do you want me to love you?…”🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/04/09/mon-ame-a-son-secret-ma-vie-a-son-mystere-un-amour-eternel-en-un-moment-concu-felix-arvers/

    • 🙂

      Va pup, cu mult drag!

  26. A very lovely sentiment… end even more so an honest inspection of the human condition… for we are all mere students of our own muse.

    • Thank you very much !😀😉

  27. Ce frumos! Felicitari! Ai un talent deosebit! Tine-o tot asa! ^^

    • Multumesc enorm de mult !🙂

      O seara dulce.

  28. Reblogged this on lost creek publishing.

  29. Sunt convinsă de faptul că tu știi să …. scrii frumos. Iar iubirea va veni și ea odată…

    • Va multumesc tare mult !🙂

      A venit si o sa mai vina…

      O seara dulce!

  30. Sublim!

    • Multumesc enorm !🙂

      O seara dulce !!

  31. E o poezie superbă!

    • Va multumesc din tot sufletul!🙂

  32. macar ai sinceritatea sa recunosti :))))) lasand gluma la o parte…orice se poate invata🙂

    • Da, cam asa este !🙂

  33. Nimeni nu știe să iubească. Nimeni! Pentru că nimeni nu știe cum vrea cineva sau ceva să fie iubit. Privit din punctul de vedere al celui ce trebuie iubit, noi toți nu știm să iubim. Deci, dacă iubire e ceea ce căutăm, trebuie mai întâi să înțelegem cum putem să fim iubiți și să lăsăm să se vadă ceea ce vrem. Sunt convins că poți și știi să iubești, dar încă nu ai găsit acel ceva ce trebuie iubit la un om sau chiar un lucru.

    • Aveti dreptate si ma bucura enorm faptul ca mesajul a fost inteles. Totul se rezuma la a iubi, dar putini stiu sa iubeasca si nu pentru ca nu sunt iubiti la randul lor ( asa cum spune faimosul cliseu), ci pentru ca nu stiu ce anume ii fac pe cei apropiati sa simta lucrul acesta.
      Va multumesc pentru reactie !
      Sa aveti o seara frumoasa !🙂


Leave a Reply

