Înghit în sec


Înghit în sec 

Prefer s-ascult o melodie,
e timpul meu să scriu din mers,
dau mai încet sonorul dulce,
cuvântul se aşază-n vers.

Aş vrea să scriu despre-amintiri,
dar ce rost are să le-adun?
Se luptă sufletul cu mine,
să-l liniştesc, ce să-i mai spun?

Nu voi uita să desenez,
Flori albe în decor de stele,
Căci fiecare poezie,
E visul visurilor mele.

Mă zbat şi-nghit, înghit în sec…
Un titlu nu găsesc uşor,
Dar cel mai potrivit ar fi,
Să-şi plângă singure de dor..
Căci versurile, mă trădează…
Au scos cuvintele din mine,
De mi-ar lăsa măcar o rază…
Cum să-mi dau seama ce e bine?

Published in: on July 4, 2013 at 12:13 pm  Comments (16)  

16 CommentsLeave a comment

  1. Atat de simplu si…intens!

    • Da, asa cum e si viata…🙂

      Iti multumesc tare mult!
      Multi pupici si o zi frumoasa!

  2. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc mult!🙂

  3. Frumoase versuri,
    Nu pot decat a te felicita
    Ele m-au scapat de stresuri
    Si mi-au incitat MUZA .
    ” Ma zbat si-nghit, inghit in sec ”
    Acum dupa ce-am aflat RECESAMANTUL
    De-as avea coarne de berbec
    L-as tavali pe tot pamantul.
    De n-ar fi las, cu capul sec
    Si l-ar cuprinde-un pic discernamantul
    Si-ar da DEMISIA de-onoare
    Din functia prea mare pentru el
    Si-ar pleca iute la plimbare
    Sau la un vin de NICULITEL !!!

    • M-ati facut sa zambesc…🙂

      Multumesc mult!
      Sa aveti o seara frumoasa.

      • Mi-ai luat o piatra de pe inima :
        credeam ca te vei supara ………..
        Ma bucur ca te-am facut sa zambesti !
        La fel si tie :
        O seara cat mai frumoasa !
        Aliosa.

  4. Daaaa !!!!!! sa nu uiti “să desenez,
    Flori albe în decor de stele,” niciodata 🙂 !! o seara minunata🙂

    • Nu, n-o sa uit…🙂

      Va multumesc!
      O seara frumoasa si dumneavoastra!

      • va multumesc😛

  5. Hello Denisa , lovely lyrics, beautiful thoughts,memories,dreamd,past and the future we can’t control.But W e have the present to enjoy.jalal Michael.

    • Thank youuu!😀

  6. Congratulations, Denisa!

    I have nominated your blog for the Very Inspiring Blogger Award.

    More about this nomination is at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2013/07/05/very-inspiring-blogger-award-thanks-limseemin/

    • Thank you !🙂

  7. How dare I like this, having read only the translation… is what I heard your meaning, I wonder… and yet it seems I’m getting something…

    • Thanks!


Leave a Reply

