Soarta, ne ghidează!


Soarta, ne ghidează! 

Ne ghidează soarta-n fiecare zi
E o soarta crudă ce nu va pieri.

Gustul de pelin îl simţi cu putere
Haina de pe tine nu ţi-e mângâiere.
Ieri ai tot muncit, astăzi ce-o să faci?
Des te enervezi, dar mai bine taci.
E un timp rapid şi ne fură tot.
Acum nu visezi, eşti doar un robot.
Zâmbete uitate, amintiri pierdute,
Anii trec grăbiţi, cine să mai lupte?

Secolul vitezei ne ia din lumină,
O greşeală costă, neşansa-i de vină.
Avem doar regrete, ce putem schimba?
Risipim iubirea până vom pleca…
Trist e Dumnezeu că nu-L ascultăm,
Aruncăm cu ură, dar câţi ne rugăm?

Published in: on July 8, 2013 at 10:41 am  Comments (50)  

50 CommentsLeave a comment

  1. Perfecta si extrem de adevarata!

    Te felicit din suflet, pentru o asemenea poezie!

    Te pup!🙂

    • Iti multumesc din suflet, scumpa mea!😀
      Pupici !

  2. O poezie geniala, atat prin potrivirea versurilor, cat si prin intensitatea lor si metaforele folosite. Dar… cu toate ca iti aprob pesimismul, nu sunt de acord cu soarta. Eu nu cred in ea. Cred ca fiecare este capabil sa isi scrie propriul destin… si pana cand ne schimbam, este logic ca si viata noastra sa ramana la fel si sa para fara solutie🙂

    • Oare mai putem schimba ceva la noi? Chiar daca ne dorim, am impresia ca nu putem face nimic, in fiecare zi mainile noastre sunt tot mai strans legate…

      Iti multumesc tare mult, pentru tot !🙂😉

      • Chiar nu ai pentru ce sa imi multumesti, Denisa. Eu cred ca putem schimba multe. Intrebarea este daca avem rabdarea necesara, pentru ca schimbarile nu apar peste noapte… si aminteste-ti ca oricat de captivi am fi, imaginatia noastra este intotdeauna libera.🙂

        • Uite, imi place optimismul tau…candva eram si eu la fel de optimista…dar, s-au dus momentele acelea… si mi-e teama ca n-o sa mai pot fi la fel!

          Ai dreptate, rabdarea e tot ce conteaza…dar imi trebuie rabdare sa pot avea rabdare…😉

        • Nu sunt optimist, e doar o impresie… faptul ca nu scriu la fel ca tine nu inseamna ca nu simt la fel.
          Sper sa gasesti candva rabdarea necesara, cu toate ca eu cred ca ai gasit-o: esti inca aici, chiar daca ti s-au intamplat multe. Inseamna ca esti mai puternica decat crezi🙂

        • Mi-ar placea sa fie adevarat, sa stiu ca sunt puternica…🙂
          Da-mi voie sa iti multumesc inca o data, Tibi…😉

        • Esti! Si iti dau voie :))

        • 😀

        • P.S.: cu placere!😀

  3. E un timp rapid şi ne fură tot.
    Acum nu visezi, eşti doar un robot.
    Zâmbete uitate, amintiri pierdute,
    Anii trec grăbiţi, cine să mai lupte?

    minunate versuri! :X

    • Multumesc tare mult !😀
      O seara frumoasa!

      • O seara frumoasa si tie!😀

        • Multuuumesc!😀

  4. Superba poezia!

    • Multumesc tare mult !🙂
      O seara dulce !

      • Multumesc! Asemeni si tie!

        • Multumesc si eu !🙂

  5. din pacate sau din fericire ,am ajuns in “sala oglinzilor” in care iluziile se amplifica si devin tot mai greu de suportat pentru cei care le-au perceput ca fiind iluzii,pentru ceilalti ,iluziile vor lua forma vietii lor si vor fi stapaniti de aceasta pana in cea din ultima clipa …..tu percepi toate aceste lucruri cu mintea ,plina de inima ta frumoasa ,scrie suflete scump, starile tale divine !!!

    • Ohh, Carla mea dulce!

      Atatea imi vin in minte….🙂
      Iti multumesc tare mult!

      Pupici!😉

      • asterne totul draga mea ,pana la urma important este mesajul transmis ,el are puterea si nu neologismele, cum suntem invatati …pusici scumpica mea Raza de Soare🙂

  6. “Binecuvântat să fie Domnul, căci ascultă glasul rugăciunilor mele.
    Domnul este tăria mea şi scutul meu; în El mi se încrede inima, şi sunt ajutat(ă). De aceea îmi este plină de veselie inima, şi-L laud prin cântările (sau poeziile in cazul tau, Denisa) mele.” Psalmi 28:6-7

    Dumnezeu te-a înzestrat cu un talent foarte frumos. Binecuvântate să-ți fie inima şi gândurile, şi să foloseşti acest talent pentru glorificarea Lui şi mângăierea noastră, celor ce citim versurile tale de aur.

    • Cuvinte minunate pentru o poezie asa de simpla…🙂

      Va multumesc din tot sufletul!
      Doamne ajuta!

  7. ce pot spune ?🙂 felicitari !

    • Va multumesc enorm de mult!
      O seara frumoasa!😀

  8. Hi Denisa ,your poem speaks for itself,Fate does has ways indealing with humans. Cheers,jalal

    • 🙂

      Have a nice day!

  9. Si eu te felicit draga Eda si nu doar pentru aceasta poezie, ci pentru toate poeziile tale care sensibilizeaza profund.
    Ai un talent desavarsit, o mare binecuvantare si iti doresc ca acest talent cu care D-zeu te-a inzestrat sa-ti aduca multa fericire si implinire in viata.
    Pup si te imbratisez cu mult drag.
    O zi minunata plina de inspiratie!🙂

    • Va multumesc din toata inima, pentru aceste cuvinte minunate… aveti un suflet sensibil si frumos… care exprima multa iubire si emotioneaza enorm!

      O zi dulce si toate cele bune!
      Pupici!😀

  10. Foarte frumoase versuri!

    O zi buna!🙂

    • Va multumesc frumos!

      O zi dulce!🙂

  11. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    • Multumesc din inima!🙂

      Seara frumoasa!

  12. Nu ti-ai facut planuri pentru vara asta?! Atunci venim la tine sa ne faci gratar si sa dai de baut! Blogul tau a fot nominalizat la A Bouquet of Three Awards. Felicitari!http://ierisiastazi.wordpress.com/2013/07/09/virtualul-si-realul/

    • 😀

      Multumesc tare mult !😉
      Seara frumoasa!

      • Multumesc! O seara superba, prea frumoasa domnita!

        • Multumesc mult.🙂

  13. Frumos!🙂

    • Multumesc tare mult!🙂

  14. Very artfully crafted!

    • 🙂

  15. Draga Eda.
    Hrăni sufletul cu dragoste pentru a vindeca rănile.
    Sărutări.

    • Multumesc enorm !🙂

  16. Direct la subiect

    • 🙂

      O zi frumoasa, Marius !

  17. what powerful thoughts full of emotion you have poured into form for us to feel…

    “We only regret that we can change?
    Squander love until we leave …”

    these lines made me stop and see how sad the world is because they are so true…

    Wonderful even in the sadness you write
    Thank you for sharing…
    Take care…
    )0(
    ladyblue

    • Thank you very much for all!🙂

  18. Bine scrisă, cu mult talent. O mică observație asupra titlului.Deasupra soartei, destinului, avem pe Iisus Hristos care ne mântuiește. Soarta,destinul, prin El devin din pre+destinație,o cale,
    o destinație pe care suntem liberi să o alegem – Binele sau răul. Dumnezeu să te binecuvinteze!

    Pr.Dr.Dumitru Ichim
    Kitchener, Ontario

    • Am inteles si aveti dreptate.
      Va multumesc enorm de mult!

      Toate cele bune va doresc!


Leave a Reply

