Alfabetul unei poveşti


Alfabetul unei poveşti 

Amintire…
Bucurie…
Chemare…
Dăruire…
Emoţie…

Sunt stările care-au hrănit povestea noastră,
Sunt doar cinci flori plăpânde-n glastră.
Tu le-ai cules din Universul fermecat,
Le-ai strâns într-un buchet şi mi l-ai dat.

Fericirea, va urma să înflorească
Îi trebuie mulţi ani că să trăiască…
Gingăşia, a fost doar trecătoare,
Cu timpul se usucă orice floare.

Haina ce o purtăm cu frică,
Să nu se rupă, să nu fie prea mică…
De gândurile rele, am spălat-o,
Dar s-a tocit şi nu am mai purtat-o.

Iubirea…
Jocul…
Kilogramele de vorbe…
Lumina…
Melancolia…

Sunt alte flori ce ne zâmbesc.
Le-am îngrijit şi o să le-ngrijesc…
Ţi le voi dărui, în loc de soare,
Te vor surprinde cu a lor culoare.

Naturaleţea mai contează pentru noi,
De ce să facem din pământ, noroi?
Otrava timpului va sta-n grădină,
Nu chemăm norii într-o zi senină.

Pasiunea…
Quinterna…
Răbdarea…
Sunetul mării…
Şaisprezece…

Sunt flori ce ne-aparţin doar nouă,
Ce-şi scutură petalele de rouă.
În dimineţi cu soare le zăreşti,
Le înconjori c-o panglică şi mi le dăruieşti.

Trăirea-n lumea trandafirilor e diferită,
Aromă de parfum e infinită.
Ţipătul lor se face în surdină,
Îi rupi, îi doare şi apoi suspină.

Uimire…
Vindecare…
Wagnetism…
Xerofilie…

Sunt flori mai rare pe câmpii,
Sau poate tu nici nu le ştii.
Aşa cum Yin şi Yang nu se despart,
Ziua de azi, cu tine am s-o împart.

Published in: on July 16, 2013 at 11:17 am  Comments (28)  

28 CommentsLeave a comment

  1. Frumos alfabet, Denisa!

    • Multumesc mult !

      O zi frumoasa !🙂

  2. super🙂

    • Multumesc frumos!🙂

      O zi dulce!

  3. Brilliant🙂

    • Thank you !🙂

  4. Minunat!
    Sunt uimita din ce in ce mai mult de felul in care scrii.
    Din ce in ce mai multe cuvinte, care denota o inspiratie sublima.🙂

    Te felicit pentru aceasta creatie!
    Te pup!🙂

    • Cuvintele tale de fiecare data reusesc sa ma emotioneze, dar de data asta m-au emotionat mult mai mult…sunt foarte fericita sa aud asta si nu-mi ramane decat sa-ti multumesc DIN TOT SUFLETUL !🙂

      Te pup, cu mult drag !

      • Iar eu sunt fericita, la randul meu, pentru ca reusesc sa-ti aduc clipe marunte de fericire prin simplele mele cuvinte.🙂

        Cu acelasi drag pe care ti-l port si eu, te imbratisez!🙂

        P.S.: Pas cu pas, in acelasi vals al vostru, cuprinsi de fericire!🙂

        • Cat de dragut !🙂

          Te pupacesc….😀

  5. @ Buna ziua !
    Adu-ti aminte mereu
    Binele ce-l poti face
    Celor aflati la greu
    Debusolati dar cu ganduri pasnice,
    Eternului Dumnezeu.

    Aliosa.

    • Da…o sa imi amintesc, cu siguranta !🙂

      Multumesc mult !

  6. I am learning to use google translate and am able to enjoy your writing. Your words paint pictures of feeling…

    • Thank you !!!😀

  7. Foarte, foarte frumos!

    • Va multumesc mult!🙂

      O zi frumoasa!

  8. Draga Denisa, știai că Yin si Yang de care ai amintit, intra în categoria ocultismului..și aceste energii sunt foarte periculoase pentru viața omului.
    În spatele ocultismului stă diavolul.
    “deoarece principiul echilibrului energiilor YIN şi YANG spune că totul trebuie să fie în echilibru, adică OMUL TREBUIE SĂ SE ARMONIZEZE ŞI CU PRINCIPIUL BINELUI ŞI CU CEL AL RĂULUI, CEEA CE DIN PERSPECTIVĂ CREŞTINĂ ESTE ABERANT!
    Dacă ar fi să-i găsim acestei idei un corespondent în gândirea creştină, ar trebui să afirmăm ceva de genul: „OMUL AR TREBUI SĂ SE ARMONIZEZE ŞI CU DUMNEZEU ŞI CU diavolul!”
    Dumnezeu să te ajute să discerni lucrurile.

    • O sa incerc sa-mi corectez cumva aceasta greseala… de data asta, n-am fost atenta…😉

      Va multumesc ca mi-ati reamintit !
      O zi dulce !

  9. Impressive and creative
    Good going🙂

    • Thanks !🙂

  10. Felicitari din toata inima !

    • Multumesc din tot sufletul, pentru tot !🙂

      Zile dulci!

  11. Citeam răspunsurile date mai sus și am realizat că pe lângă talent și suflet ai și un tact deosebit.
    Felicitări pentru toate acestea, Copil Frumos!🙂

    • Multumesc din tot sufletul, pentru tot !🙂

      Toate cele bune si zile dulci !
      Pupici!

      • Zi frumoasă și ție, Eda!🙂

        • Multumesc mult!🙂

  12. Foarte frumos!

    • Multumesc mult!

      O seara frumoasa!🙂


Leave a Reply

